Als verjaardags”gebakje” met een kaars erin? Nah bedankt
Ben het met je eens. Ik denk dat het Gio goed zou doen om even een pauze te nemen nu. Lijkt mij heel heftig als de hele wereld kan meekijken met je liefdesverdriet. Daarnaast denk ik dat hij ook iets in zijn leven mist waardoor hij zich nuttig voelt. Zijn leven lijkt mij op een bepaalde manier ook best wel eenzaam en in een bubbel zitten. Meeste mensen halen toch voldoening uit hun werk of je ergens in een ontwikkelen (bepaalde hobby / sport). Alleen dat vloggen is zo leeg en hij heeft ook al zijn doelen al bereikt (genoeg geld, eigen huis, mooie auto). En dan ben je nog zo jong. Kan mij best voorstellen dat je je dan afvraagt wat je verder met je leven wil.
Gio die zegt “de spanning mist de laatste maanden”, terwijl Jade net 2 maanden 18 is.
Yikes zou ie zelf niet doorhebben hoe creepy dat is.
De tips bij de verjaardagskalender zijn ook op het niveau van vijfjarigen dus misschien hebben wij de beoogde doelgroep verkeerd begrepen en moet ik deze verjaardagsplanner aan mijn kleuter geven
Ik vind het best “gek” dat je zoveel geld hebt en dat je leven dan zo leeg is. Dan heb je alle mogelijkheden om jezelf te vermaken behalve de creativiteit ofzo.
Plus ook vet ongezond om alleen maar een “doel” in je leven te hebben als je een relatie hebt. Daardoor ging t blijkbaar ook mis omdat ze ieder geen eigen leven hadden.
Heb ook een stukje gezien dat hij tegen zn vriend iets zei van jaa ik maakte jou altijd belachelijk dat je single was enzo. Gast…
Ik denk juist dat als je (te) veel geld hebt je leven snel leeg voelt. Waar werk je dan nog naartoe? Waar droom je dan nog over? Wat is dan je doel? Een huis kopen, droomauto kunnen rijden, wereldreis maken. Allemaal vormen van vermaak idd, maar als je er geen fuck voor hoeft te doen, gaat het toch vervelen. Niet dat dat betekent dat je leven dan zwaar is of je mag klagen, maar ik snap wel dat het doelloos voelt.
Nja er zijn dan nog zat andere dingen die je kunt doen en je niet leeg voelen. Ik denk dat je dat gevoel zelf in handen hebt als je zo veel hebt. Je kan talloze projecten starten en daar al je passie in storten. Maar ik vraag me af of Gio naast deze vlog dingen uberhaubt wel een passie ergens voor heeft. Ja tienermeisjes maar goed dat is een ander verhaal
Ja kijk nu die andere video van Acid over Gio en zijn relatie toen was ze nog 15?!?! Wat erg.
heb helaas net de uitmaak-vlog bekeken maar heerlijk hoe jade hem minimaal 10x op z’n plek zet qua onzelfstandigheid
Alsof mensen zonder veel geld altijd ergens naar toe werken. Ik probeer gewoon mn leven door te komen, zou veel makkelijker gaan met veel geld
Ben de verhuisvlog van Vera aan het kijken en had echt even een Oneeeee! momentje toen Jeffrey die lamp in de wc aan het ophangen is en die kap naar beneden tyft. Schrok me kapot.
En mensen hebben alsnog medelijden met hem (zelfs in dit topic)
Mijn god ik ken die Gio alleen uit dit topic en hij klinkt echt als de meest sneue gast ever, maar ik zie nu dat hij een miljoen volgers op insta heeft?? Jezus wat deprimerend
Iedereen blij toch. Kan die weer een jongere zoeken
Hij heeft 2 uitmaak videos met juultje 1tje met jade en nog eentje met iemand tussendoor zag ik in acids video.
Haha ja same! Wel echt leuke video, dat koken ook zo kneuterig.
Nee dit denk ik niet hoor. Ik denk sowieso dat het vanuit haar kant komt allemaal.
Zonder elke dag die camera op d’r smoel en Gio die een hysterische vlogstem opzet en die moeder die er ongeveer elke dag rondloopt om zijn huis schoon te maken.
Zijn vorige vriendinnen zijn wel in dezelfde eeuw als Gio geboren ja.