Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ooooh wat leuk ik denk dat dat echt zo’n heerlijke over the top bruiloft wordt en ik vind Nina echt een goede kledingstijl hebben dus nu al benieuwd naar haar jurk💘

9 likes

Oh heftig! Gebruik het al jaren en heb dat gelukkig niet gehad al spuit ik het alleen op de vloer en de wanden. Maar goed om te weten.

5 likes

Angel face, demon thoughts.

8 likes

Ik volg lovaeij op insta. Vind het een geweldige meid maar moest hier wel om lachen.
Als ze iets nodig heeft vraagt ze altijd op zon influencer manier of iemand tips heeft waar je dat kan halen of dat iemand het zelf heeft enzo.
En nu is ze weer iets aan het maken en zegt ze “Ja zo makkelijk is het als jij iets zoekt bijv geurkaarsen dan moet je ff geurkaarsen.nl googlen”

9 likes

Trisha Paytas is bevallen :smiling_face_with_three_hearts:. Malibu Barbie heet de baby. Typisch haha. Maar wel een heel schattig popje (zie IG)

6 likes

Vera zet in haar instagram stories dat haar huidige appartement te huur komt en dat onder andere het behang en de kleur op de muren ter overname zijn. Ze zal wel bedoelen dat als de nieuwe huurder niet akkoord gaat de muren wit en kaal opgeleverd moeten worden maar zo klinkt het net alsof je moet betalen voor de verf op de muren :sweat_smile:

16 likes

Haha nou… het zou me ook niet helemaal verbazen

Edit; net bekeken. Laminaat, raambekleding en droogrekken zijn ook ter overname. Dat zijn dingen waar men wel geld voor vraagt… en ze noemt ze in dezelfde zin als behang en muurkleur :sweat_smile:

8 likes

Pff wat een naam. :sweat_smile:

13 likes

Haha die verbazing over de tampons zonder applicator, heerlijk

6 likes

Toen ik mijn overnames opnoemde aan de nieuwe huurder van mijn vorige woning, noemde ik de muur met behang ook in dezelfde zin als de rest. Uiteraard geen geld voor gevraagd en ook erbij gezegd wat ik vroeg voor de overnames en welke dingen (zoals behang) ik geen geld voor vroeg. Dat was voor mij gewoon handiger zodat ik die muur niet netjes hoef te maken. Kan me ook echt niet voorstellen dat er mensen zijn die geld voor zoiets vragen, zeker Vera niet haha

6 likes

Wow die huur :sweat_smile:

20 likes

In veehuurdertermen is gewoon alles wat je van de vorige huurder overneemt, en dus niet bij de woning hoort, een overname. Maakt niet uit of je ervoor betaalt of niet, maar het is gewoon om het vast te leggen zodat het niet opeens eigendom en dus verantwoordelijkheid van de verhuurder is

6 likes

Ik vind Malibu best een leuke naam maar Malibu Barbie, nee :raised_hand:t2: hopelijk is dat niet de officiële naam. Ik ken ook een “crunchy” tiktokker die de hele tijd volhield dat ze haar baby Cashew had genoemd maar dat was achteraf niet waar, baby heeft gewoon een andere normale naam.

Maarja het is wel Trisha…

14 likes

Ik moest ook even twee keer lezen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Nou ik heb t wel 1800 keer gelezen maar t wordt er niet minder op

12 likes

Nee je kent haar duidelijk niet :joy:

@Lula ohh zin in, hopelijk heeft haar vader weer gefilmd, mega chille beelden maakt hij

5 likes

Hahaha ik moest ook denken aan toen Vera daar ging wonen (in 2013 dus blijkbaar), dat ik toen dacht “oh dit is dus waar mensen die een paar jaar werken wonen in Amsterdam” kom ik ff bedrogen uit

20 likes

Zo raar om te zien dat ze met die AH eigen merk tampons in haar handen staat in de appie haha

4 likes

Je zit er niet heel erg naast hoor. Ik ken veel expats die in die buurt wonen die toevallig allemaal de 30% regeling hebben.

6 likes

Stuk uit het artikel: "De ondernemers hebben aangegeven dat wanneer het Wylde Pad verkocht wordt, deze lening in één keer terugbetaald wordt. Hierover is in samenspraak met ons contact gezocht met de investeerders. Ze hebben hen ook gevraagd om het rendement kwijt te schelden in verband met de verkorting van de looptijd. Tot nu toe heeft tachtig procent hier positief op gereageerd.”

Dus je krijgt je geld pas terug als de onderneming verkocht is. Het geld is blijkbaar al volledig geïnvesteerd in het park.

5 likes