Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ja ik vind het gewoon jammer dat er 1 vlog per week komt. Zo leuk die verhuisvlogs! (Al snap ik het heel goed waarom het maar eens per week komt) maar kan hele dagen naar zulke vlogs kijken.

Krijg alleen wel echt een error van die spiegels in de badkamer die half voor een raam zitten. 🫥

10 likes

Ik moet iets te hard lachen om deze video. :smiling_face_with_tear:

(Geen idee of mensen Rijk hier haten ofzo)

10 likes

Die van egbert en acid was ook een tien

11 likes

Ja ik heb hele weekend niks gekeken dus moet nog even wat inhalen haha.

5 likes

Hahahaha hier ging het gisteren uitgebreid over (ja)

6 likes

Oh zie het nu ja. Naja mijn mening blijft hetzelfde haha.

6 likes

In welk topic?

7 likes

dit ja. snap echt niet waarom hij zo populair is.

8 likes

smaken verschillen I guess ;p

15 likes

Ik dacht eigenlijk hier maar blijkbaar in het Beutyblogtopic

5 likes

Ik vind hem dus echt heel grappig, sorry jongens.

Hij is ongeveer de enige waar ik alle video’s van kijk.

Ik wil wel zeggen dat ik Enzo en Gio wel kut vind, maar hun publiek is ook heel duidelijk veel jonger. Rijk vlogt ook niet, hij kijkt gewoon video’s en levert commentaar. Beetje net zoals Sophie (die ik dan weer niet zo vind).

9 likes

Benieuwd hoe lang deze break up duurt hoor. (10:30)

2 likes

Lekker cashen tijdens je break-up.

8 likes

Misschien is Tim Hofman wel minder progressief dan dat hij zich voordoet. Of zijn zijn broertjes eigenlijk helemaal geen pestkoppen, maar verdienen ze er wel lekker aan.

7 likes

Tim Hofman was zelf precies zo

24 likes

Ik ga er vanuit dat het over Sophie Milzink gaat. Qua content vind ik haar niet zo boeiend maar ik kijk toch regelmatig naar haar filmpjes omdat ik haar zo knap vind :exploding_head:. Voor mij echt een van de mooiste vrouwen (in ieder geval van Nederland). Is eigenlijk de enige youtuber waar ik naar kijk en dan ook nog voor zo’n oppervlakkige reden, ik schaam me diep.

9 likes

Ja precies hij maakt goede programmas waar in hij mensen helpt. Maar dat doet hij ook met een enorm messias complex. Ook heel erg ik ben tim van de tv en ik red de mensheid dus jij moet naar mij luisteren.

13 likes

Zwaar geval NMSMVPE

52 likes

Ik heb uit het Sinterklaasspel op m’n werk een dichtbundel van hem uit 2017 en echt… wat een ellende

18 likes

Mijn God wat een ellende dit zeg…

7 likes