Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Oh ik vind Sophie vooral gewoon heel grappig. Al die Achter Gesloten Deuren video’s vind ik zo lekker droog.

8 likes

Bij der moeder is volgens mij al een kat en volgens mij vinden heen veel katten het ook prima om alleen te zijn

3 likes

Guys night out - Tim Hofman/Prinsenkind

Ach jammer, ze hebben deze mega cringy incel rap verwijderd

4 likes

Soort van slechte versie van De Likt dit, cringe idd.

1 like

Dit vind ik altijd hele sterke uitspraken, dus van alle vrouwen wonend in NL? Dat je die allemaal hebt kunnen beoordelen

2 likes

Haha nee maar ik vind haar gewoon de knapste die ik heb gezien!

@Vuile_bitch ja ik vind haar ook grappig, maar er zijn vast wel meer grappige YouTubers.

5 likes

Katten zijn van oorsprong solitaire dieren, het is puur onze menselijke projectie dat we het dan ‘zielig’ vinden.

7 likes

Voel je je beledigd? Snap niet waarom je er zo serieus op in gaat

8 likes

Dit kan je toch helemaal niet zo zeggen. Sommige katten hebben baat bij een maatje, maar er staan ook superveel verhalen in dat topic over mislukte introducties van een tweede kat in een huis. Onze adoptiekat komt uit een huis met twee andere katten, en is veel gelukkiger nu ze alleen is. Omdat jij twee katten hebt, betekent niet dat dat sowieso de beste optie is.

16 likes

Nja die kat zit nu ook niet alleen bij Jade want haar moeder had al een kat.

6 likes

Precies mijn punt, het hangt van de situatie af. Jij benadert het heel stellig vanuit jouw eigen situatie, maar Jade’s kat is geen kitten meer, en je weet helemaal niet of die kat net zo hard een maatje nodig heeft.

3 likes

Ga jij nou een spreekbeurt over katten houden?

45 likes

Ja zijn reactie video’s op o.a. the bachelor vind ik zo grappig :joy: en vind hem ook zeker niet in de categorie gio en enzo passen. Maar hij had laatst een video samen met zn broertje sam en die was wel echt kut.

Oke ik ben dus fan van haar. Vind haar video’s heel anders dan alle anderen. Ik heb dit echt met verbazing gekeken. Hoe hard werkt haar moeder. 2 restaurants runnen, alles zelf inkopen, koken, bakken, serveren, en wat al niet meer. :anguished:

14 likes

Nou Nescio is niet per se moderator maar de persoon waardoor dit forum nog bestaat :sweat_smile:.

Vind het altijd een beetje flauw als mensen erover vallen dat moderators actief meeposten en daarmee ook (ongefilterd) hun mening delen over situaties. Het zijn ook gewoon personen die na het einde van EGF een forum wilden behouden, en daarbij ook graag onderdeel zijn van het forum (en niet alleen posten in hoedanigheid van moderator). Ik krijg bij geen van hen de indruk dat ze persoonlijke meningen/opvattingen gebruiken in hun taak als moderator, en dat lijkt me het voornaamste. Natuurlijk mag je kritiek leveren als je het ergens niet mee eens bent, maar ik vind deze post niets zeggen over Nescio’s kwaliteiten als moderator

63 likes

Haha ik snap het echt niet wanneer mensen doen alsof mods een soort neutraal onpartijdig orgaan van de staat moeten zijn :sob: een soort rechters voor het leven ipv forummers

16 likes

Tis toch ook grappig dat iemand die een hond sloeg met een stofzuiger zich nu uit als een voorvechter van dierenwelzijn omdat een YouTuber haar kat meeneemt na een break up.

Wat een arc.

64 likes

Ja alsof dit een forum met kinderen is en de mods de docenten zijn die in de gate moeten houden of wij wel braaf zijn. Maar zodra er word ingegrepen door een mod is het ook weer niet goed haha.
Ik heb altijd t idee dat als mensen dat argument in een discussie gebruiken dat ze niks beters weten en op die manier denken dat ze een ander de mond kunnen snoeren.

11 likes

Maar echt, snap niet dat er nog serieus op haar reageert wordt

18 likes

ik onthou nooit welke troll welke is :frowning:

11 likes

Je mag wel een kijkje nemen in mn trollen encyclopedie

32 likes