Ik vind het gewoon toevallig hoe vals sommige moderators kunnen reageren en hoe weinig tegenspraak ze krijgen. Waarschijnlijk omdat ze moderator zijn durven mensen niet helemaal eerlijk te zijn. Ik vind @Nescio en @Lula vooral soms heel gemeen reageren. Of moet dit in het onpopulaire mening topic. En nee, ik ben geen troll en dit is geen aanval, gewoon mijn mening.
Focus jij je nou maar op je schalen
Dit is ook weer een voorbeeld van een valse opmerking, maar als jij je gelukkig voelt om zo met mensen om te gaan moet je vooral zo door gaan. Gezellig persoon ben je.
Ik vind dit eigenlijk net zo goed vilein. Er is echt bijna dagelijks wel iemand die precies zo reageert op een bericht van een moderator.
Vind je dat in dit geval ook Ă©cht zo? Als je daarna leest wat kaaskroketje al eens heeft gedaan? Kan me best voorstellen dat die opmerking uit de lucht komt vallen als je niet weet wat de context is. Maar daarna komt de context dusâŠ
Ah joh boeie, daar zou ik zeker niet wakker van liggen hoor.
Het is maar een forum en meningen van anderen. De permaban van Evi-lena, het uitlachen van de stories van Jeg, fatshamen van Soy enzo gebeurt al jaren allemaal in een privé WhatsApp groepje met de ~populaire~ forummers (vooral van het beutytopic geloof ik?)
Is dit gebeurd in prive WhatsApp groepen? Wat naar zeg, ik wist dit eigenlijk helemaal niet. Volwassenen die anderen pesten zijn echt zielig.
Wie dan?
Fuck ik zit weer niet in hét app groepje
Ik wacht nu tot iemand zich opwind over de mol.
Zal ik je ff toevoegen
Godver ik dacht toch echt dat ik populair was en in dat topic post maar alsnog geskipt worden voor whatsappgroepjes smh
Blijkt er toch nog iets exclusievers te zijn dan de lounge
Wanneer word ik nou eindelijk eens toegelaten?
1 April!
Nog 109 dagenâ€ïž
Sure, de âik word gepestâ kaart miste hier nog. Bingo!
Had de âweggepesteâ forummers ook al een tijdje niet gehoord.
Je vind ons kut, maar blijkbaar niet kut genoeg om niet meer terug te komen?
is het groundhog day ofzo, eindeloze herhaling van zetten