Het andere YouTubers/bloggers topic #21

@monkeyslut dit reageerde ik nav een bericht van @Glinternieuw, daarop kreeg ik drie reacties met verschillende punten, vandaar mijn reactie waarin ik op alle drie reageer. Volg je het nu?

3 likes

Oh zo, het onheil was al geschiedt toch? Als in, een hele discussie over een kat, moderator etc.

5 likes

In mijn geval had ik nooit 2 katten moeten nemen, want nummer 1 mag nummer 2 niet, dus het gaat zeker niet altijd op. En ja, de twee zijn goed geïntroduceerd, want het zijn broers dus zijn al hun hele leven bij elkaar. Dus het is wel echt katafhankelijk.

3 likes

Kutzooi denk er is iets spannends ofzo. Valt tegen.

47 likes

Is dit niet het moment dat een moderator in moet grijpen?

3 likes

Wat zouden ze moeten doen?

5 likes

Ik merk dat je reactie best hard bij me binnenkomt. :sob:

7 likes

Ze kan geen sarcasme lezen

8 likes

foef is thuis

3 likes

Sommigen hier denken echt dat ze niet pesten maar ze doen het wel degelijk. Toon een klein beetje kritiek en je krijgt de volle laag.
Lekker bezig hoor.

40 likes

Ik ben thuis!

18 likes

Aah Sophie ousri is zwanger zag ik op tiktok. Cute

15 likes

Ik lijk wel een pregnancy-influencer these days maar Sophie Ousri is zwanger!

Haha @Soy.peor toevallig net tegelijk!

14 likes

Kan niet wachten op de lunchbox video’s voor de baby :joy:

17 likes

Wat leuk voor Sophie! Ik heb helemaal niet meegekregen dat het al een keer mis is gegaan. Ze lijkt me echt een leuke grappige moeder.

4 likes

Ik vind het zo bizar dat steeds vloggers die ik al volg sinds mijn 13e ofzo zwanger worden. In mijn hoofd zijn we allemaal nog steeds 18

37 likes

Heh, kent iemand Nanne Meijer nog? Ik dacht dat hij van de aardbodem was verdwenen. Hij noemt zichzelf nu ‘Nicolas North’ post ik het Engels en gaat vanaf januari zijn leven delen online en op onlyfans.

6 likes

Hij had toch een horecazaak?

8 likes

Ja, inderdaad! Freaky Funday met zijn broer en zus samen geloof ik

8 likes

Heh, nu twijfel ik aan mezelf. Dit is ‘ie toch?
https://instagram.com/nicolas.north?igshid=YmMyMTA2M2Y=

5 likes