@monkeyslut dit reageerde ik nav een bericht van @Glinternieuw, daarop kreeg ik drie reacties met verschillende punten, vandaar mijn reactie waarin ik op alle drie reageer. Volg je het nu?
Oh zo, het onheil was al geschiedt toch? Als in, een hele discussie over een kat, moderator etc.
In mijn geval had ik nooit 2 katten moeten nemen, want nummer 1 mag nummer 2 niet, dus het gaat zeker niet altijd op. En ja, de twee zijn goed geïntroduceerd, want het zijn broers dus zijn al hun hele leven bij elkaar. Dus het is wel echt katafhankelijk.
Kutzooi denk er is iets spannends ofzo. Valt tegen.
Is dit niet het moment dat een moderator in moet grijpen?
Wat zouden ze moeten doen?
Ze kan geen sarcasme lezen
foef is thuis
Sommigen hier denken echt dat ze niet pesten maar ze doen het wel degelijk. Toon een klein beetje kritiek en je krijgt de volle laag.
Lekker bezig hoor.
Ik ben thuis!
Aah Sophie ousri is zwanger zag ik op tiktok. Cute
Ik lijk wel een pregnancy-influencer these days maar Sophie Ousri is zwanger!
Haha @Soy.peor toevallig net tegelijk!
Kan niet wachten op de lunchbox video’s voor de baby
Wat leuk voor Sophie! Ik heb helemaal niet meegekregen dat het al een keer mis is gegaan. Ze lijkt me echt een leuke grappige moeder.
Ik vind het zo bizar dat steeds vloggers die ik al volg sinds mijn 13e ofzo zwanger worden. In mijn hoofd zijn we allemaal nog steeds 18
Heh, kent iemand Nanne Meijer nog? Ik dacht dat hij van de aardbodem was verdwenen. Hij noemt zichzelf nu ‘Nicolas North’ post ik het Engels en gaat vanaf januari zijn leven delen online en op onlyfans.
Hij had toch een horecazaak?
Ja, inderdaad! Freaky Funday met zijn broer en zus samen geloof ik
Heh, nu twijfel ik aan mezelf. Dit is ‘ie toch?
https://instagram.com/nicolas.north?igshid=YmMyMTA2M2Y=