Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ja, volgens mij is dat hem hoor!

Maar kijk bijna onderaan de pagina staat hij ook op de foto.

10 likes

Ja is hem wel idd! Iemand in de reacties vraagt of het Nanne is en hij bevestigde dat.

Maar z’n restaurant bestaat ook nog gewoon!

3 likes

Omg ik dacht dat dit nog over z’n onlyfans ging :fearful:

35 likes

Wow wat een carriĂšre switch :face_with_raised_eyebrow: het restaurant zit hier in de stad en ik heb hem daar wel eens gezien, maar misschien was hij toe aan iets nieuws.

3 likes

Het gezwel dat influencers heet

38 likes

Vind je het lastig geld uit te geven?

Nee vond ik dat maar lastig :smiling_face_with_tear:

42 likes

Er zit wel ergens een geld blokkade ja. De belastingdienst heet het hoe mediteer ik die weg.

27 likes

Is tussenstapje naar fucking dure retraites.

6 likes

Komt erop neer dat we het allemaal waard zijn om hun cursussen te kopen, voor onszelf! Wat fijn :dizzy::smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Op retraite, zodat je dat met elkaar kan weg mediteren. Hoe meer zielen, hoe sterker de vibratie en hoe beter het universum het oppakt.

11 likes

Sanny en Jorg behandelen ‘toevallig’ precies ditzelfde thema.

7 likes

Bonnie heeft vanmiddag GROOT NIEUWS in haar vlog, is ze nu al aan het teasen in haar stories. De hint is een :deciduous_tree:

maar hierdoor denk ik echt dat ze weer de tak van haar kerstboom ofzo gaat verloten

39 likes

Ze gaat ein-de-lijk die halve kaassouflé uit haar koelkast opeten

25 likes

Ze gaat omscholen en wordt boswachter.

7 likes

Nee die gaat ze juist in de kerstboom hangen

5 likes

Ik dacht dat dit over Jennie ging. :rofl:

8 likes

Ze gaat het in de vlog van haar overnachting in Jennie’s huisje bekend maken. Dus ik denk dat het een winactie van een weekendje daar is/dat ze er binnenkort een HELE week gaat overnachten omdat het zo goed beviel.

7 likes

Wat spannend zeg.

6 likes

Je kan net als zij
 een bosbabes trui kopen!!!1#!

18 likes

haaahaha serieus gaan we weer hoor:

Gefeliciteerd! Je mag geld uitgeven aan mij!

24 likes