Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Wat lelijk ook
https://bosbabes.nl

22 likes

€50???

10 likes

Love Bonnie maar voor wie is dit goed nieuws? Dit is toch godsgruwelijk lelijk haha wie wil dat nou

65 likes

Ik dacht dat dat een ding van Jennie was, bosbabe.

12 likes

Arme Spekkie.

15 likes

En dan nog deels van polyester. Leuk voor de bossen ook.

18 likes

die was idd ziek dus kwam niet mee! (ja ik heb teveel tijd, video al gekeken)

4 likes

Hoe komen ze er op om dit te doen? Merch van de zelfverzonnen bijnaam van je vriendengroepje.
Wie wil dat nou niet
ahum.

EDIT: Al die mega positieve reacties onder de vlog en haar insta I can’t. Ik had echt een en al WTF verwacht.

26 likes

Pff 50 euro, voor een Fruit of the Loom Sweateren dan bedrukken via druk.werk.deal voor 15 euro per stuk oid

6 likes

Oh het is hun eigen lijn ding iets. Ik snapte al niet waarom ze een trui van Jenny zo adverteerde.

6 likes

Dit vind ik het raarste dat bosbabe ding is iets van Jennie en zij hebben toen als fangirls hun appgroep zo genoemd en nu breng je het uit als jouw merk?
Weird

54 likes

Ja dat vind ik nog wel het vreemdste van alles aan deze lelijke truien

27 likes

Ik vind het op zich geen lelijk trui maar het is zo random om met een trui met groot BOSBABES te lopen, zeker als je alleen bent omdat het in het meervoud gespeld is. En niemand die dit kent gaat het snappen toch? Stel ik heb een vriendin die houdt van het bos maar ze kent Bonnie en Bram niet dan is het toch een weird cadeau om te geven ook? :joy:

14 likes

Had dan Bosbabe gedaan, in enkelvoud. Of is dit zodat je bij de Bosbabes club hoort.

Echt zwaar overpriced.

16 likes

Omg ik krijg een flashback naar die truien van monica en kay met pagga boys en poenie cats. ZO slecht. Heb je ook nooit weer meer wat over gehoord. Maar die samenwerkingen tussen mo en kay hebben sowieso nooit gewerkt.

25 likes

Sowieso krijg je dan toch opmerkingen ‘het is met dubbel s’?

7 likes

Die podcast loopt wel hoor

7 likes

Ik vind het hartstikke leuke truien voor je eigen vriendengroepje dat zo heet. Maar waarom zou je in godsnaam een trui kopen (voor 50 euro ook nog) met de naam van een vriendengroepje van iemand anders erop?

18 likes

Haha nee dit is b & c gok ik. :joy:

6 likes

Ik zou denk ik liever een pagga boy trui kopen

7 likes