Het andere YouTubers/bloggers topic #21

pas op je bent de 39280 disclaimers vergeten dus nu denkt iedereen dat je bloedserieus dreigt met geweldpleging in plaats van dat er wordt ingegaan op je punt

29 likes

Valt me nog mee dat niet iedereen met ‘advies’ komt over hoe je dan een molotovcocktail maakt of wat zij zouden doen in haar geval.

6 likes

Ik vind dit bericht vooral kut? Wel lekker allemaal namen er in gooien van ‘slachfoffers’ maar geen van de ‘daders’? Wtf heeft iemand hier aan behalve dat je ze even lekker voor lul zet?
En ook echt compleet irrelevant voor het onderwerp, alsof je wachtte tot je het er nog even in kon gooien.

56 likes

En lekker anoniem vanaf een nieuw account

7 likes

En juist extra inleggen :grin: Nu koop je goedkoop in.

• Let op, beleggen kan ook leiden tot verliezen. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!
2 likes

Meanwhile zit ik sinds 2005 elke dag op deze forums en ben ik vooral verbaasd dat jullie elkaar hier buitenom spreken en het gelukt is vriendschappen te sluiten. Welk bord voor mijn kop heb ik

151 likes

Ik wist niet eens dat mensen van elkaar wisten wie ze zijn😂 Ik zie iedereen als forumnaam/anoniem. Dat is t chille ban zo’n forum vind ik.

34 likes

Die muur reageert toch gewoon ? Ze is het alleen niet met je eens

5 likes

Rijk geeft commentaar op de Amerikaanse house tour van Mascha en Gregor. Deze combi had ik niet verwacht haha!

8 likes

Ja klopt, maar ze zullen zelf wss binnen de schoolvakanties moeten als hun kind ouder wordt en dan de rest vd tijd verhuren.

@Blush vond dit wel echt een saaie Rijk video eigenlijk. Was ook weinig om op te haten in haar huis verder, het is niet zo extreem als bv die van Gio.

4 likes

Ja lol ik volg geen een insta van t forum. Dus heb totaal geen idee wie jeg is of dat ze een account heeft :joy:.
Vind t ook een beetje popi jopi om te zeggen dat ze iemand story bekijken (van het forum). Zo van ik weet wie dat is en er dan vanuit gaan dat iedereen weet waar je het over hebt

11 likes

Ik heb zelfs mijn vriend ontmoet via een forum haha. Inmiddels 2.5 jaar samen en nog steeds beide actief daar. :joy:

6 likes

Van mij mag er best een publieke waarschuwing vanuit mods naar zo’n zielige troll

3 likes

mooi dat haar eerste post ook is ‘zo lang gelurkt maar ga nu eindelijk meeposten!’

:male_detective: :male_detective: :male_detective: :male_detective:

doesn’t check out

8 likes

Zo lang gelurkt dat ik alle inside info weet.

10 likes

Nieuw account nieuwe plaatsnaam

12 likes

Vera’s nieuwe keuken is zooooo mooi! Die bruine kasten zijn zo klassiek. Ik vond dat ze in haar oude huis ook een leuk interieur had, heerlijk zo een niet-beige huis.

19 likes

Ja, en die spiegels in de badkamer zijn ook mooi geworden. Had daar nog een hard hoofd in, omdat het voor het raam zou komen, maar met deze raambekleding (die je toch niet vaak open zal hebben), en eenmaal gemonteerd, vind ik het echt mooi.
De keuken is prachtig, dan zie je toch wel hoe mooi zo’n op maat gemaakte keuken kan zijn.

Ik heb wel de indruk dat ze er in leefruimte op ‘achteruit’ zijn gegaan, als in minder vierkante meters dan ze hadden. Opvallend, omdat ze huurden in A’dam en nu koop in Arnhem hebben. Maar dan wel weer een zolder, kelder en tuin hebben, dus de ruimte zit ergens anders. Zo leuk om te zien hoe blij ze met alles is.

10 likes

Ik weet nog dat toen Mascha kleiner ging wonen ik ook dacht wat zonde! Maar daarna schreef iemand hier, je kunt met een kleinere ruimte juist gelukkiger zijn omdat het op een mooie locatie is en knusser is en ik dacht inderdaad! Ik vind hun huis zoveel karakter hebben en knusser. Hun huis in Amsterdam bleef er altijd uitzien als een nieuwbouw huurhuis.

10 likes

Ja, inderdaad heeft dit huis veel persoonlijkheid. En ik denk ook, omdat ze het zo eigen kunnen maken, dat ze er helemaal van gaan genieten. Het huis in A’dam had wel persoonlijkheid met die ramen, en ze hadden ook hele eigen keuzes in interieur gemaakt, maar bijv. de witte keuken konden ze gewoon niets anders mee doen.

5 likes