Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Welke trui als je leven er vanaf hing zou je dragen?

• Bosbabes
  • Pagga boys
  • Poenie cats

0 stemmers

5 likes

Ik denk dat dit wel werkt bij de volgers van Bonnie en Bram, alleen de prijs zal denk ik mensen wat terughouden.

Die trui is ook zo lelijk, hij lijkt getailleerd
Ik gruwel van getailleerde truien
Hij is vooral lang en niet breed

11 likes

Ik wil graag een merch met forum feminarum

Mega goedkope basic sweater, drukken we er FF op. Heeft dit forum een logo? Maar wel graag 50 euro.

20 likes

“Zure kantoortrutten”

14 likes

Hahaha godogod de “boezum” vriendinnen zijn gaan acteren hoor, wat slecht dit! (vanaf 2:50)

4 likes

Haha lol maar vind je dit echt of? Ik las een keer dat monica ons allemaal (dit forum) maar suĂŻcidale wijven vond. Moest ik echt zo om lachen :joy: Ik zit niet zovaak in dit topic maar volgens mij wordt er wel veel gebitcht. Naja zij maken content en wij mogen daar kritiek op leveren.

6 likes

Nu is het nog wachten op truien van de piemelparty :eggplant:, de vriendengroep van Bram

6 likes

Holy shit, zie net op TikTok dat Gio €4500 heeft verdiend aan de break up video met Jade die 1,1 miljoen keer is bekeken

5 likes

Iel mijn allergie. Ik zag hem ineens ook weer in mn youtube staan en dat kind kijk ik nooit. Alleen door die break up gedoe. Ga WEG gio. Ik zocht zelfs al of er de mogelijkheid was een youtuber te blokkeren maar dat is er niet?

download (1)

38 likes

Haha doordat iemand het hier over het bedrukken van vormloze Fruit of the Loom sweaters had, ging ik helemaal terug naar mijn studententijd.

Want wat vond ik het in mijn eerste jaar cool om een sweater met opdruk van een commissie (SportCie), vriendenclubje of wintersportreis (Val Thorens 2008!) te hebben.

Liefst ook “gesponsord” door Mr Jacks (iykyk :joy:)

41 likes

wacht
het is geen merch van die plek??? het is merch van BONNIES VRIENDEN???

7 likes

Oh god ik had op de middelbare school in m’n eindexamenjaar met m’n groepje knalroze polo’s met onze groepsnaam en eigen nickname erop. Echt heel kut. Volgens mij hebben we hem ook maar 1 of 2x aan gehad, omdat we het allemaal toch een beetje debielig vonden.

Edit: haha weet ook nog dat ik die polo na drie maanden op kamers al niet meer paste, dus goede reden om hem nooit meer aan te hoeven.

21 likes

Je kunt wel via de drie puntjes die onder een video staan kiezen voor ‘niet geïnteresseerd’ en ‘kanaal niet aanbevelen’ :hugs:

5 likes

Ik ben benieuwd of Bram in zijn geldmeter durft te noemen hoeveel hij er tegen die tijd aan verdiend heeft. Zou hem wel sieren :wink:

8 likes

Ik kan dit al tijden niet meer, ik kan daar alleen klikken op ‘toevoegen aan wachtrij’ of ‘delen’ :cry:
Vroeger kon je inderdaad op niet geĂŻnteresseerd kiezen, maar die optie is bij mij weg.

3 likes

Nanne Meijer is terug. Hij praat nu engels, noemt zichzelf Nicolas North en gaat een OF beginnen.

4 likes

Ohhh wat gek! Ik heb die optie nog wel (Ipad)

7 likes

Ik dacht eerst dat Bonnie misschien wel een weekendje weg in dat huisje waar ze zaten als winactie zou doen ofzo. :sweat_smile:

Maar het is dus een trui voor 50 euro. Zeker ook nog exclusief verzendkosten? Die durft
:face_exhaling:

4 likes

Lukt bij mij idd ook niet. Omg ik klik nóóit meer een video van dat joch aan.

1 like