Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ik vind het grappig dat je nadat je vraagt of ik dat echt vind, je (zonder dat je het wist) een ander voorbeeld noemt van “zure kantoortrutten” :laughing:

“Zure kantoortrutten” is eigenlijk hetzelfde als “suïcidale wijven”. Beide komen van een youtuber en gaan over het forum. “Zure kantoortrutten” komt van Jamie Li

3 likes

Oh dat mens ken ik niet eens. Zoals ik al zei ik zit niet zovaak in dit topic en ik volg geen nederlandse youtubers, maar ja wel grappig dan idd. Zure kantoortrutten bekt wel wat lekkerder.

4 likes

Ik vind deze look met de coltrui niet heel erg geslaagd.

139 likes

Ik begrijp echt niet waarom je zo’n trui zou willen. Ik kijk graag naar Bonnie’s vlogs en ik begrijp ook dat het leuk is voor Bram en Bonnie om een trui te hebben van hun vriendengroep. Maar waarom zouden wij zo’n trui willen?

Stel je voor dat je zo’n trui aan hebt en dat je dan aan iemand moet uitleggen: ja er is zo’n vlogger die ik af en toe kijk en die is bevriend met iemand, waarmee ze 2x (?!) een paar dagen in een boshuisje hebben gezeten waardoor ze zichzelf de bosbabes zijn gaan noemen. En toen dacht ik wil graag een trui met het woord bosbabes erop.

Sorry ik kan er niet bij met mijn hoofd.

84 likes

Ik vind het er echt uitzien als een goedkope primark trui.

17 likes

Naja de winkels liggen vol met sweaters met nietszeggende printjes, denk niet dat mensen daar vaak tekst en uitleg over hoeven geven haha

14 likes

Dit kan gewoon niet waar zijn, ik ben echt zoo benieuwd naar een cost breakdown

10 likes

hahahaha die was ik helemaal vergeten

2 likes

Die bonnie heb ik denk ik serieus 2 keer een stukje van gekeken, omdat zij hier altijd wordt besproken. Nog steeds blijf ik eraan denken dat zij moest huilen omdat haar pizza tegenviel omfg. Wat een jenkerd.

10 likes

Welke marge… ik gok dat de maak van deze trui al met al maximaal 15 euro is voor Bonnie en Bram.

Dan eerder de kosten voor de website en het logo. Die kosten kan iemand die logo’s ontwerpt vast wel vertellen.

Tot nu toe is er dus 1500 euro uitgegeven aan de truien. Wat vrij veel is ik vermoed eerder dat dit nog wat lager ligt. Blijft er alsnog een gat van 3595 over.

2 likes

Whahaha die was ik vergeten, heb m gevonden :joy:

vanaf 13:20 begint de pizza drama.

15 likes

Wel een beetje dramatisch maar ik vind het wel aandoenlijk eigenlijk, ze zegt ook nog ‘misschien is het hormonaal’. Ik kan me wel goed voorstellen dat als je al last van je hormonen hebt en je dan in zo’n situatie komt dat heeel onredelijk is en je dan ook heel hard moet huilen. Bikkel juist wel dat ze de challenge heeft volgehouden.

15 likes

Ik blijf me verbazen over YouTuber/influencers op de manier hoe ze hun kinderen laten zien op instagram. Nu weer een influencer die een filmpje post waar haar kindje naakt te zien is. Hou die beelden lekker voor jezelf.
Wanneer beseffen ze nou eens dat dit zo zo zo fout is.

Gelijk even die story gerapporteerd. Klopt het dat je deze dan niet meer ziet? Of heeft ze het licht gezien en heeft ze de story verwijderd?

2 likes

Ik vind het zelf ook niet idioot ofzo hoor, moest er wel een beetje om lachen en snap het zelfs ook wel. Als je je al kut voelt en je eten valt tegen is dat echt verschrikkelijk hoor, eten is leven :joy:

7 likes

Ik moest er wel even hardop om lachen. Zoiets is ook weer typisch iets wat alleen Bonnie kan overkomen.

Maar, als je eten tegenvalt of gewoon vies is, dan bestel je toch iets anders lijkt me? Of hoe doen anderen dat hier?

4 likes

Ik ga echt helemaal stuk om deze omschrijving :skull: hoe kom je er ook op

27 likes

Omg ik dacht precies hetzelfde toen ik die foto’s zag😂

13 likes

Wow ja en een logo van Giro 555 zou hier niet misstaan. Wat een sombere foto.

25 likes

Helaas nog steeds zichtbaar

4 likes

Zo zit ik er tegenwoordig ook standaard bij met de kachel op 17 graden :rofl: dit is bij uitstek 2022 denk ik :crazy_face:

20 likes