Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Kunnen jullie alsjeblieft dit in een ander topic uitpraten. Ik scroll nu al een paar dagen in dit topic en het enige wat ik steeds denk… nog steeds off topic saai saai saai

31 likes

omdat je het zo lief vraagt!

7 likes

volgens mij hebben we te maken met een forummer die zich enkel begeeft in de bloggerstopics dus deze inname van territorium doet waarschijnlijk even pijn, mensen zouden het namelijk maar over relevantere zaken hebben dan vera camillas nieuwe keuken </3

16 likes

Nou we kunnen het ook hebben over Bonnie dr kaassoufle hoor, maakt mij niet uit

7 likes

En dan die glazen van dior a 300 euro de stuk😨

8 likes

Ja mooiiii! :heart_eyes:
De lamp met veren snap ik niet helemaal maar nmsvpe

4 likes

Ik zou zo bang zijn dat iemand ze zou laten vallen waardoor ik ze nooit zou gebruiken. Dat zou pas zonde zijn :sweat_smile:

8 likes

Vera haar smaak is niet de mijne. Maar het past wel mooi in dat huis en het heeft karakter ipv saai beige. De keuken met afgeronde hoeken en dan de hoek om met de servieskast vind ik qua design een top oplossing.

13 likes

Wel echt super onpraktisch dat je servies zo ver van de vaatwasser staat…

Mooi is het wel

2 likes

Je moet wel echt de hoek om etc. Ik zou het zelf ook niet praktisch vinden.

2 likes

Zo klinkt het net alsof ze de straat uit moet lopen om dr servies weg te leggen.

85 likes

Zo zou het wel voor me voelen😂

11 likes

Ik vond het vooral zo zonde dat die mooie (en dure!) glazen zijn weggestopt achter een deurtje…

4 likes

Ja ik zou ook doen alsof het mega populair is. Puur in de hoop dat het mensen gaat aansporen om het wel te kopen

14 likes

hmmm als er maar 100 waren en er zijn er nu nog 12 dan vind ik het juist overduidelijk geen succes :rofl:. Ze hebben allebei toch best veel kijkers. Wel slim dat ze met een pre order werken want voor Bram wel naar als ie hierdoor nog meer financiële shit heeft

11 likes

Zeg me dat het er uberhaubt maar 13 waren.

27 likes

Ik weet dat het al is besproken een par dagen geleden maar ik vind dit zo random die truien van hun? Idd leuk voor samen met je vriendengroepje (als je 15 bent…) maar wie koopt er nou serieus zoiets? Bram noemt het ook echt merchandise. Merchandise van een groepje onbekenden dat 2 keer per jaar (sinds 2020!!!) in een huisje in een willekeurig bos in Nederland gaat zitten. En daar betaal je dan €50 voor. Pfoe ken weinig dingen die minder interessant en meer NMSVPE zijn

11 likes

Ik wil wel een hot tub op vuur sinds hun vlog, misschien kunnen ze die gaan verkopen.

8 likes

Daar had Jennie een samenwerking mee en sindsdien wil ik er ook een

11 likes

Ja dat is top. Sowieso die huisjes waar ze heen gaan zien er altijd leuk en gezellig uit. Toen Bram dit aankondigde als IETS SUPER LEUKS dachten sommige mensen ook dat ze misschien een kortingscode zouden delen om ook eens naar zo’n huisje te gaan. Dan kom je er toch bekaaid vanaf als het leuks een Bosbabes trui blijkt te zijn :grimacing: een beetje een gemiste kans wel ja

7 likes