Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ik dacht even dat Teske in Madame Tussauds was en dat Mert en Dylan wassenbeelden waren maar het zijn gewoon allemaal normale mensen???

32 likes

Ik heb het even door iemand anders laten checken maar hij is weg!

7 likes

ik HAAT bordeauxrood puur en alleen omdat altijd die kleur met ~ consensus ~ wordt/werd besloten als er weer eens een groepstrui ontworpen moet worden en bordeauxrood lekker edgy was

kutkleur

6 likes

Sowieso scoort ze 100% op doorzettingsvermogen op dat moment. Mezelf kennende had ik op dat moment die hele challenge ergens gestoken waar de zon niet schijnt, ik moet gewoon eten. :crazy_face:

10 likes

Rob Geus trui van de influencers dit.

9 likes

hahahahahahahaha omg. Ik moet echt vaker in dit topic kijken. Ben het met je eens trouwens. Vooral dat kleed zo om die man heen.

3 likes

Ik kijk Bram’s vlog, en hij benoemt dat het huisje van Jennie waar zij inzitten op een park staat (net als haar woonhuis dus), en dat het ergens dan wel fijn is dat je met andere ‘boshuisjesmensen’ samenwoont. Ik vind het zo grappig hoe er over die huizen wordt gesproken (en over de mensen die er wonen), alsof het een soort exoten zijn. Ik vind Jennie’s huisjes echt heel gezellig en ik denk dat je als iemand uit de stad dit ook heel erg als een ‘bos’ kan ervaren, maar ik vind het gewoon echt heel grappig hoe een huisje op een bungalowpark (wat trouwens echt heel leuk is) nu wordt verheven tot iets heel bijzonders en een heuse ~life style~

48 likes

Zie dat Cynthia allerlei posts plaatst over beleggen, is samenwerking. De posts missen context/uitleg/juistheid. Zijn er geen regels als het gaat over reclame maken voor dit soort dingen?

12 likes

Disclaimer moet erbij van: “beleggen houdt risico’s in, je kan je inleg verliezen” maar helaas niet meer dan andere ads. Belgische beursautoriteit was dit jaar wel aan het kijken naar samenwerking tussen brokers/banken en (F)influencers

10 likes

Pardon?

46 likes

Ik vond het ook al opmerkelijk, vooral dat ze wel héél optimistisch rekent met 8% rendement. Historisch gezien is het gemiddelde rendement ong. 4%, als je alle resultaten vanaf dat we zijn gaan meten pakt. Maar het gemiddelde over 10 jaar kan ook gewoon -1% zijn als je pech hebt.

15 likes

Ja ik was ook even verbaasd. Ik zit zelf ook bij meesman en het tot nu toe alleen maar verlies geleden. Maakt niet uit; komt ooit wel goed, maar ze zou best mogen benadrukken dat het rendement ook wel eens negatief kan zijn.

8 likes

En zelfs dat is niet gezegd. Maar ik hoop van wel natuurlijk.

10 likes

Saaaame afgelopen jaar was vrij beroerd qua beleggen, dus dan maar geduldig wachten!

2 likes

Ik vind dit echt héél naar en hoop zo dat je je hier niks van aantrekt. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Ik zie dat je mij verwijderd hebt uit je volgers, maar weet dat ik altijd heel graag naar je stories keek en je een heel mooi en goed mens vind.

50 likes

Idem!

13 likes

@Jeg Voor mij geldt dit ook (ik heb je ook lang gevolgd maar echt 0 interactie dus ik begrijp datje me hebt verwijderd, maar ik vond je stories altijd fijn om te volgen)

Ik hoop eigenlijk dat een trol dit gewoon zegt om te stoken en dat dit niet echt effectief waar is. Ik ben misschien naief, maar van de actieve posters kan ik me dit gewoon bijna niet voorstellen?

5 likes

Hoezo niet? Er heeft hier altijd al een soort hiërarchie geheerst. En volgens mij weten veel vaste forummers ook dat die groepen er zijn. Heeft voor mij aangetoond dat ook op een internet forum mensen zich anders kunnen voordoen

15 likes

Maar hoe weet jij dat dan? Jij hebt een half jaat een account?

16 likes

Ik heb t idee dat die meid gewoon herrie wilt schoppen en wat dingen neemt die makkelijk te benoemen zijn.
Er was ooit een keer wat gedoe rond de stories van @Jeg omdat ze iets over haar leerlingen posten. En ik zei net boven die post iets “lulligs” dus plaats ze mij dr ook in met iets obvious namelijk dat ik dik ben. Nou pfoe pfoe wat een shock.

Ook wie zijn de populaire mensen van het beuty topic
 ik kan me niet voor stellen dat @Mari een appgroep heeft opgericht. Ja misschien om stickers van Mas en Greg te versturen maar niet om forummers te bashen.

Er word wel degelijk geroddelt op dit forum maar ik vond dit zo duidelijk olie op t vuur willen gooien dus met the good old “app groepje” aankomen.

17 likes