Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ja daar zit wat in!
Dat het eigendom overgaat aan de nieuwe huurder en dus niet bij Vera blijft waardoor ze ook niet verantwoordelijk is voor het verwijderen.

3 likes

Dat gaat er bij mij écht niet in hoor. Misschien geïnvesteerd in hun prive woningen.

4 likes

Misschien zit ik ernaast want heb hun alleen via het forum gevolgd. Maar ik vind het ook aannemelijk dat ze zich er totaal op hebben verkeken, en dat het toch niet het unaniem grote succes werd als waar ze op hadden gehoopt. En dat ze nu de burnout van Martijn als excuus aangrijpen om een verklaring aan de buitenwereld te kunnen geven waarom ze er weer mee kappen, zonder al te veel gezichtsverlies.

30 likes

Ja lol ik bedoelde meer mensen zoals ik zelf nu ben (een paar jaar werkend), niet expats met dik salaris en chille fiscale regeling

6 likes

Het klinkt sowieso als een beetje een naïef idee, een park kopen op 2,5 uur rij-afstand (zonder file!) van je woonplaats terwijl je 2 kleine kinderen en ook nog andere werkzaamheden hebt. Hoe verwacht je dan ooit genoeg tijd te hebben om het park tot een succes te maken? Misschien hadden ze gehoopt/verwacht dat Martijn en de vader van Rachel heel veel zouden kunnen doen maar dat pakte helaas anders uit natuurlijk…

18 likes

Nou ze hebben wel een avontuur gehad op landelijke televisie, nog meer bereikbaarheid!
Vraag me alleen af of iemand het voor die prijs wilt kopen, vooral in deze tijden!

Ik vond het al vrij bijzonder om aan de andere kant van het land zo’n park te beginnen, ook hoe dat liep met die vader. Ja denk dat ze het veel te lichtzinnig zagen en vooral het leuke stuk ipv het harde werk. Inderdaad denk dat ze het verhaal van Martijn nu goed kunnen gebruiken als soort van excuus zoals @Branko zei.
De vlogs zijn toch ook weer gestopt he?

Vooral als je dan ook leest dat de regio verbinding zocht maar dat ze geen samenwerking wilde. Dus voor de omgeving leverde het ook niet veel op, iedereen bleef op het park… Ben echt benieuwd of het verkocht wordt!

9 likes

Dit is toch fucking dom. Het is geen toeristische regio, je moet samenwerken om meer klanten te trekken en je klanten meer te bieden… toch? Of denk ik nou te makkelijk?

14 likes

Misschien hadden ze liever dat de gasten hun geld op het park besteedden ipv bij ondernemingen daar buiten.

13 likes

Nee ik vind het ook dom. Maar ze wilden waarschijnlijk lekker in hun randstedelijke bubbel blijven, met liefst allemaal randstedelijke gasten, maar dan buiten de randstad.

@Neroli Maar zijn er uberhaupt faciliteiten op het park?

6 likes

Iel ja van die Noorderlingen

9 likes

Oja, goede vraag. :nerd_face:Wel een restaurant toch?

5 likes

Nee je denkt niet te makkelijk… Is vrij logisch toch…
Als boer piet om de hoek graag zijn kaasboerderij wil laten zien dan wil ik op vakantie wel even gaan spieken hoor! Maar goed dat is niet de doelgroep, das niet wyld!

6 likes

Misschien is het hier allemaal misgegaan. Dit land heeft niet genoeg ‘wylde ones’.

8 likes

Denk ook echt dat het hier mis gegaan is, er zijn meer gemiddelde Nederlanders dan yuppen volgers… en zij hebben compleet ingezet op mensen die hetzelfde zijn als zijzelf en op volgers die voor de experience zouden boeken. Kan me zo voorstellen dat die doelgroepen misschien 1 seizoen het park kunnen vullen, maar niet duurzaam meerdere jaren/seizoenen. Nederland is een klein land, denk dat je dan toch meer moet focussen op aantrekkelijk zijn voor de gemiddelde Nederlander dan zo specifiek op mensen uit je eigen bubbel…

8 likes

Camping de Lievelinge is denk ik een goed voorbeeld van wat ze graag hadden gewild…

13 likes

De Lievelinge is een zinnenprikkelende plek die je niet bij elkaar verzonnen krijgt, waar we het leven samen vieren. Onze smaakmakers, gastvrouwen, hartbewakers, toverfeeën, boswachters, masseuses, troubadours, artiesten & zweefmeesters maken van ieder bezoek samen met jou een onvergetelijke Lievelinge-ervaring.

Zo veel vragen.

23 likes

Maar dit klinkt juist wel weer heel erg gericht op gezinnen met kinderen toch? Dus dat gezinnen er naar toe gaan om hun kinderen een leuke vakantie te laten hebben. Wylde pad ook wel, maar dan meer op de ouders dan op de kinderen…

12 likes

Hartbewakers en zweefmeesters, waar zit dit want dan blijf ik er zo ver mogelijk vandaan.

30 likes

Zweefmeesters zijn denk ik de medewerkers die de zweefmolen aansturen :’).

Oh en waar het zit, ik citeer: ‘ergens in the middle of nowhere, maar eigenlijk overal vlak om de hoek’.

11 likes

Zweefmolen lijkt me eigenlijk wel fantastisch!

Maar damn, overal om de hoek, constant over m’n schouder kijken dus :smiling_face_with_tear:

10 likes