ik vind het vooral triest hoe makkelijk er over zulke dingen heen gestapt wordt hier, met de eeuwige flauwe sarcastische kutgrappen. je kan je toch wel indenken hoe kut dit is om te lezen over jezelf? ik ben dat stoere gedoe echt beu, het is net alsof er gecompenseerd moet worden voor het feit dat we allemaal burgerlijke dertigers aan het worden zijn. jeg is mijn vriendin en ik zou jullie allemaal zo in de hens steken met een molotovcocktail voor haar, fuck jullie allemaal sowieso, dus don’t mind me, maar los van dit: worden jullie niet moe van jezelf?
Nee, want dit is heel normaal
haha weer een lekker makkelijke reactie, prove my point
Maar wie is die jullie dan steeds? Wie doet er stoer? Wie is die groep?
Er is een iemand die zegt dat dit gebeurt is maar wie het dan zouden zijn zegt niemand. Hoezo moeten we als forummers allemaal gemolotoved worden omdat er kennelijk een geheime groep is waar 99% niks van afweet?
nou, jij iig. ik wil best meer namen noemen maar als jij je al niet aangesproken voelt heb ik er weinig fiducie in
Je probeert hier ‘pesten’ te bestrijden door te zeggen dat je anderen in de fik gaat steken. Ik weet niet hoor, maar mensen krijgen hier de volle volle lading om veel minder. Ik vind het niet helemaal oké, maar ik denk niet dat ik dat hoef uit te leggen. Ben ook vrij verbaasd dat mensen het ‘steunen’
Maar ik lees alleen maar dat mensen hier het ontzettend kinderachtig vinden en slecht dat er whatsapp groepen bestaan waarbij forummers worden uitgelachen. En ik vind het wel lief dat je voor je vriendin opkomt maar wij doen dat ook. Via het forum wil ik tegen iedereen die in zo een whatsappgroep zit en Jeg uitlacht zeggen dat jullie wel erg sneu zijn om daar je tijd mee te vullen, vast hele onzekere meiden.
Huh ik? Met wie zit ik dan in een geheime groep?
nou nee, dat zeg ik niet. ik zei het zo om aan te tonen dat ik hier superboos van word omdat het nu over een vriendin gaat, maar als het om andere mensen gaat is het net zo fucked up
please
???
Ik snap er serieus echt geen kut van hoor. Wie heeft mijn nummer überhaupt hier?
jonge je gaat nu toch niet ineens doen alsof jij niemand van het forum buiten het forum spreekt? kom nou.
Dat is iets anders dan dat ik in een specifieke whatsapp groep zit? Ik heb 1x 3 mensen ontmoet en dat is zo ver het gaat.
Ik vind je sentiment prima maar dit is toch ook een aparte gang van zaken? Ken jij @Accra dan weer? Of wat is het verband?
Je zegt het wel en we kunnen dat allemaal lezen.
het boeit me nul hoe je mensen spreekt en wie dat zijn maar als er hier iemand sfeerbepalend is met kutgrappen die ten koste gaan van een ander ben jij het wel. ik zeg niet dat jij over jeg geroddeld hebt, want weet ik veel, en ik ken Accra ook niet, maar als je vraagt wie er stoer doet en in ‘de groep’ zit zeg ik: jij
ik zeg ‘ik zou’. dat is iets anders.
Ah oké dat mag je natuurlijk vinden, is prima. Kan me voorstellen dat niet iedereen vindt dat ik een aanwinst ben voor het forum, smaken verschillen.
Maar het leesst, voor mij, dat je me ervan beschuldigt in die whatsapp groep te zitten die Accra noemde en dat is gewoon bullshit. Ik vroeg me af wie er nou de hele tijd bedoelt werden specifiek maar goed ik ga het laten want daar komt toch geen antwoord meer op denk ik.
Zal wel. Ik denk dat je je nu echt enorm laat opnaaien door iemand die precies heeft wat ze wil.
hoe bedoel je? ik laat me idd wel opnaaien, echt zonde van mn tijd
Toch geen stoïcijn?