Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Eigenlijk verbaast het mij niet dat de trui goed verkocht wordt. Bonnie heeft een grote groep trouwe en jonge volgers, die dit helemaal geweldig vinden. Bonnie zou nog kersthangers kunnen verkopen met een poot afdruk van Sjakie aan die groep “bonbonnetjes”

6 likes

Van de volgers van Bonnie zou ik inderdaad nog wel verwachten dat ze die trui willen hebben. Maar van de volgers van Bram veel minder

7 likes

Volgens mij komen de helft van Bram’s volgers van Bonnie.

6 likes

Volgens Bram in een van z’n laatste video’s draaien ze ongeveer quitte op de eerste 100

2 likes

Ik bedoel niet goed als in gelijk “kassa”, maar dat ze gewoon die truien kwijtraken. Lees hier namelijk dat mensen verbaast zijn dat er al meer dan 100 verkocht waren. Toen ze het net aangekondigd hadden zag ik iemand al zeggen dat ze helaas nummer 225 was en haar trui niet bij de eerste 100 zat. Dus volgens mij gaat het wel aardig. Denk ook niet dat ze het ideeën hadden om er duizenden te verkopen. En is het aantal nu al misschien meer dan ze verwacht hadden.

@Lemonade ik kijk ook alleen naar de volgers van Bonnie. De volgers van Bram, die zo trui kopen zijn grote kans ook terecht gekomen bij Bram door Bonnie. In deze verkoop moeten ze het wel echt hebben van de volgers van Bonnie.

5 likes

Ik vind het vooral gek dat dat logo zo anders is? Het geeft wel echt een andere ‘sfeer’ ofz vind ik

4 likes

Over welk logo heb je het?

5 likes

Op die truien van Bonnie en Bram haha

4 likes

Ooh ja inderdaad. De bedoeling was dat het logo zo’n vintage look zou hebben maar ze moesten zelf voor de fotoshoot nog iets laten bedrukken en dat kon niet vintage dus die zijn gewoon met harde lijnen.

5 likes

Idd eerste 100 waren voor de eerste beslissers. Daarna word het een pre order, maar die kan je maar tot eind van de maand plaatsen. Dan moet je vervolgens nog een paar weken op je trui wachten. Als de eerste 100 er de week voor kerst al vier dagen over doen vind ik dat best tegenvallen. Als je ‘m echt wil hebben had je nu toch wel besteld? Komt volgende week dan toch niet superveel bij zou je denken.

2 likes

Bonnie reageerde daarop dat die nummers niet klopten/zeiden

3 likes

Ah okay! Die reactie stond er eerst nog niet toen ik het las. Dan zou het aantal nog een stuk lager zijn.

4 likes

Vind die stories ook echt een beetje cringy “we hebben er wel écht meer dan 100 verkocht hoor, maar deze maten hebben we nog over” :grimacing:

6 likes

Zoooooo zure kantoortrutten hier.

7 likes

Hee, als dat de glimlach in een schil niet is! Goedemorgen!

26 likes

Ah als dat de forumhypocriet niet is, goeiemorgen meid.

6 likes

Anyway

Ik vind de video’s die Jessie Maya met deze kerst iedere dag post echt leuk. Gisteren postte ze dat ze geen inspiratie meer had, hopelijk bedenkt ze nog wat extra video-ideeën om tot kerst vol te maken. Lijkt me ook lekker cashen, gun ik haar wel

14 likes

Ja ik ga haar echt steeds leuker en leuker vinden. Ze is zo creatief en ik moet vaak enorm om d’r lachen.

6 likes

Ik zou zelfs naar een video van Jessie kijken als ze een half uur lang haar prullenbak gaat schoonmaken, laf Jessie.

18 likes

Ja dit idd vind haar zo leuk haha.

6 likes