Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ja dit blijft me echt verbazen. Dr hoeft maar 1 nieuw account te komen of post worden verwijderd en ik krijg dms met “Wie is dat??” En “Heb jij screens?!” Of juist “Hier zijn screens!”
Maar bij dit soort dingen is het ineens “Huuuh word er geroddelt??”
Ja heel t forum heeft een haat liefdes verhouding met elkaar.

Anyhow @jeg blijf aub gewoon storys maken want ik word er zen van. En fuck them bitches.

22 likes

Ik zou niet weten wat mensen over mij kunnen roddelen tbh eigenlijk

15 likes

Dat Debbie jouw moeder is.

11 likes

Eigelijk wat Soy hierboven al uitlegt. Random beschuldiging van iets wat iedereen weet (ik heb écht moeite met geloven dat er mensen zijn die hier veel en lang zitten die nog nooit geroddeld hebben over een forumlid). Dan denk ik: let it go, is het niet waard.

2 likes

was iig een succesvolle troll!

14 likes

pas op je bent de 39280 disclaimers vergeten dus nu denkt iedereen dat je bloedserieus dreigt met geweldpleging in plaats van dat er wordt ingegaan op je punt

29 likes

Valt me nog mee dat niet iedereen met ‘advies’ komt over hoe je dan een molotovcocktail maakt of wat zij zouden doen in haar geval.

6 likes

Ik vind dit bericht vooral kut? Wel lekker allemaal namen er in gooien van ‘slachfoffers’ maar geen van de ‘daders’? Wtf heeft iemand hier aan behalve dat je ze even lekker voor lul zet?
En ook echt compleet irrelevant voor het onderwerp, alsof je wachtte tot je het er nog even in kon gooien.

56 likes

En lekker anoniem vanaf een nieuw account

7 likes

En juist extra inleggen :grin: Nu koop je goedkoop in.

• Let op, beleggen kan ook leiden tot verliezen. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!
2 likes

Meanwhile zit ik sinds 2005 elke dag op deze forums en ben ik vooral verbaasd dat jullie elkaar hier buitenom spreken en het gelukt is vriendschappen te sluiten. Welk bord voor mijn kop heb ik…

151 likes

Ik wist niet eens dat mensen van elkaar wisten wie ze zijn😂 Ik zie iedereen als forumnaam/anoniem. Dat is t chille ban zo’n forum vind ik.

34 likes

Die muur reageert toch gewoon ? Ze is het alleen niet met je eens

5 likes

Rijk geeft commentaar op de Amerikaanse house tour van Mascha en Gregor. Deze combi had ik niet verwacht haha!

8 likes

Ik denk dat niemand ooit ontkent dat dit hier een sfeertje hangt. Ik vind zelf niet zoveel van de grappen en opmerkingen. De ene vind ik wel lachen, de ander smakeloos. Vind het daarnaast ook een vrij simplistische manier om onvrede op te hangen aan enkel sarcastische grappen, omdat er gewoon veel meer gebeurt en de rollen (wie raakt wie) vrij vaak wisselen. Laat voor mij vooral zien wat sommige forummers wél zien als sfeerverziekend en wat sommigen niet zien als sfeerverziekend. Heel veel van wat hier gebeurt is gewoon twee kanten van dezelfde medaille. Dit mag wel bij die, die wil dat weer niet. Persoon x mag je met zijn allen aanspreken want die geeft toch geen kik, maar bij persoon y is dat pesten. Als iemand uitroept dat iets is kwetst in een discussie is dat meelijwekkend en spring je dus allemaal op de persoon aan de andere zijde want dan heb je de agressor gevonden. In mijn ogen is het veel meer een wisselwerking dan een paar grappenmakers en de rest.

Komt voor mij neer op; iedereen zit hier om een andere reden en je kunt lastig eisen dat mensen hier volledig rekening houden met jouw wensen en voorkeuren. We kunnen wel steeds doen alsof er een grove vertrouwensbreuk ontstaat als iemand iets ophaalt wat hier gepost is, iemand zegt dat iets buiten het forum om besproken wordt, iemand een grapje maakt, maar ik denk dat het vrij gezond is om ook te beseffen dat een anonieme online omgeving nooit veilig gaat zijn en sfeerbeheer vrijwel onmogelijk is in zo’n grote anonieme online omgeving waarin iedereen wat ander wilt. Werkt voor mij iniedergeval behoorlijk goed.

12 likes

Ja en tuurlijk heeft die ander ook verantwoordelijkheid. Ik zeg niet dat alles maar oké is. Alleen ik denk dat veel van wat hier gebeurd ook vaak meer in het midden ligt. In een maatschappijthema topic je beklag doen over een persoonlijke situatie en dan boos zijn dat je tegenspraak krijgt, kritiek hebben op een influencer en dan schrikken dat iemand jouw eigen gedrag erbij haalt, je eigen zienswijze op iets delen en dan helemaal in de weerstand omdat anderen dat een gekke zienswijze vinden, je relatie/datesores met iemand die je overduidelijk als te min behandeld delen en het als ongewenst zien als iemand dat benoemt, mensen van wie ik prima vermoed dat ze roddelen die verontwaardigd zijn als een ander zegt dat er geroddeld wordt, bloedserieus het forum zien en dan irritaties als anderen veel joliger zijn. In mijn eigen geval: allemaal discussies over racisme aangaan en me dan weer kut voelen als mensen nul inlevingsvermogen hebben. Tja. Wiens schuld is het dan?

10 likes

Ja klopt, maar ze zullen zelf wss binnen de schoolvakanties moeten als hun kind ouder wordt en dan de rest vd tijd verhuren.

@Blush vond dit wel echt een saaie Rijk video eigenlijk. Was ook weinig om op te haten in haar huis verder, het is niet zo extreem als bv die van Gio.

4 likes

Is dat dan niet omdat jij veronderstelt dat het een soort gecoördineerde groepsaanval is, terwijl mensen zo’n grap ook op zichzelf kunnen maken? Sommigen hier zijn gewoon super likeminded. Ik weet hier amper wie wie is, maar ik kan wel zo aanwijzen wie het doorgaans met elkaar eens zijn. Niet eens per se omdat ik denk dat het een groep is, maar ook omdat het ongeveer dezelfde mensen zijn

Edit: Vind het wel boeiend dat je dat los ziet van de discussie over de opmerkingen. Is het probleem dan dat mensen elkaar leuker vinden dan anderen? Wat er gezegd wordt is toch onlosmakelijk verbonden met of een groepje een groepje is en of dat een probleem is?

2 likes

Ja lol ik volg geen een insta van t forum. Dus heb totaal geen idee wie jeg is of dat ze een account heeft :joy:.
Vind t ook een beetje popi jopi om te zeggen dat ze iemand story bekijken (van het forum). Zo van ik weet wie dat is en er dan vanuit gaan dat iedereen weet waar je het over hebt

11 likes

Ik heb zelfs mijn vriend ontmoet via een forum haha. Inmiddels 2.5 jaar samen en nog steeds beide actief daar. :joy:

6 likes