Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Rectificatie:

Bonnie deelt een story van een volger met de Bosbabes trui. De man heeft 1982 in zijn usernaam en ziet er niet uit als een jonge Bonnie fan. Dus de trui is blijkbaar niet alleen populair onder Bonnie haar jonge volgers.

7 likes

Die veren lamp van Vera heb ik ooit eens op pinterest gezien . En toen vond ik hem zo gaaf. Totdat ik hem laatst in het echt zag. Echt alsof ik een tinder date had met een gast die gelogen had over zn lengte.

43 likes

Alles voor het geld he

1 like

Dat is hun film! Die draaide eerst in de bios en komt binnenkort op Netflix.

:sob:

1 like

Maar wacht even. Zij waren toch al in een open relatie of iets. (Ik kijk hun videos niet ik lees alleen jouw samenvattingen over hun :joy:)

3 likes

Maar… Ze waren toch al uit elkaar? Of was dat de breuk met die huisgenoot?

5 likes

Ik nooit ƩƩn minuut van dit koppel bekeken maar ik geniet altijd van jouw samenvattingen, verslagen en analyses hierover haha

34 likes

Wat

21 likes

Wow zoveel textiel inderdaad!

10 likes

Ik vind Conor dus echt best wel sexy hier…

5 likes

Schijnbaar is haar broer ook echt een rare gozer die mensen oplicht met zijn bedrijf.

Weet je nog dat ze ook ā€œmould diseaseā€ kreeg op Hawaii. En dat ze haar hond naar paddo’s vernoemd heeft.

10 likes

Hoe gaat het eigenlijk met Freelee?

10 likes

We bespreken haar hier eigenlijk weinig (maar ze heeft 300k abonnees??) maar Coco Chanou is een curvy kledingmerk gestart, en ik volg haar bedrijf op TikTok. Mijn god, wat heb ik te doen met die meid. Ze is een small business en doet ogenschijnlijk alles alleen maar ze heeft 24/7 zeikende mensen in de comments omdat ze bijvoorbeeld geen gedragen kleding retour neemt. Free Chanou. Ik zou helemaal gek worden.

12 likes

Nog steeds vergelijkbaar met 10 jaar geleden. Nog steeds raw vegan (alleen haar avondeten is niet raw), nog steeds alleen maar groente en fruit, nog steeds haatvideo’s over anderen en ze woont inmiddels in een bos (Ecuador geloof ik).

5 likes

Toevallig in Vilcabamba?

5 likes

Oh dat weet ik echt niet eigenlijk!

8 likes

Zie dat ze nu al een tijd weer in Australiƫ woont in ~de jungle

7 likes

Vraag het even aan de kapster!

38 likes

Zusje van Sophia Mae.

Jk, erger me gewoon aan dubbele meisjesnamen.

33 likes

Oh heeeel heftig inderdaad, was helemaal in de rabbit hole maar moet echt slapen. Trusting the algorithm.

4 likes