Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Van mij mag er best een publieke waarschuwing vanuit mods naar zo’n zielige troll

3 likes

mooi dat haar eerste post ook is ‘zo lang gelurkt maar ga nu eindelijk meeposten!’

:male_detective: :male_detective: :male_detective: :male_detective:

doesn’t check out

8 likes

Zo lang gelurkt dat ik alle inside info weet.

10 likes

Nieuw account nieuwe plaatsnaam

12 likes

Vera’s nieuwe keuken is zooooo mooi! Die bruine kasten zijn zo klassiek. Ik vond dat ze in haar oude huis ook een leuk interieur had, heerlijk zo een niet-beige huis.

19 likes

Ja, en die spiegels in de badkamer zijn ook mooi geworden. Had daar nog een hard hoofd in, omdat het voor het raam zou komen, maar met deze raambekleding (die je toch niet vaak open zal hebben), en eenmaal gemonteerd, vind ik het echt mooi.
De keuken is prachtig, dan zie je toch wel hoe mooi zo’n op maat gemaakte keuken kan zijn.

Ik heb wel de indruk dat ze er in leefruimte op ‘achteruit’ zijn gegaan, als in minder vierkante meters dan ze hadden. Opvallend, omdat ze huurden in A’dam en nu koop in Arnhem hebben. Maar dan wel weer een zolder, kelder en tuin hebben, dus de ruimte zit ergens anders. Zo leuk om te zien hoe blij ze met alles is.

10 likes

Ik weet nog dat toen Mascha kleiner ging wonen ik ook dacht wat zonde! Maar daarna schreef iemand hier, je kunt met een kleinere ruimte juist gelukkiger zijn omdat het op een mooie locatie is en knusser is en ik dacht inderdaad! Ik vind hun huis zoveel karakter hebben en knusser. Hun huis in Amsterdam bleef er altijd uitzien als een nieuwbouw huurhuis.

10 likes

Ja, inderdaad heeft dit huis veel persoonlijkheid. En ik denk ook, omdat ze het zo eigen kunnen maken, dat ze er helemaal van gaan genieten. Het huis in A’dam had wel persoonlijkheid met die ramen, en ze hadden ook hele eigen keuzes in interieur gemaakt, maar bijv. de witte keuken konden ze gewoon niets anders mee doen.

5 likes

Ja ik liet me meeslepen in m’n frustraties daarover en gooide dat er inderdaad impulsief uit. Daarom dat ik ook een paar dagen geleden een dm naar Jeg persoonlijk heb gestuurd, om m’n excuses aan te bieden en haar de keuze te geven om wél te zeggen wie het zijn. Persoonlijk, in een 1:1 bericht want ik vond het niet nodig om dat nog eens in dit topic te doen en wilde dezelfde dingen voorkomen.

Als ik wel namen noemde was er waarschijnlijk ook heisa dus dat ga ik hier (openbaar topic) niet doen. Maar het valt wel op wie nu eens niet reageert en wel trol reacties gaat liken, hopelijk voelen ze zich genoeg aangesproken om hiermee te kappen. Dat anderen het dan niet geloven boeit verder niet

1 like

je vond het niet nodig om dit openbaar te delen, maar alsnog deel je nu de wat je in een persoonlijk bericht hebt besproken…? Beetje olie op het vuur gooien dit.

Geen idee waar dit verder over gaat overigens, maar vind de berichtjes wat apart. Helemaal omdat het niet over jou gaat.

8 likes

Snap ik. Ik wilde hiermee uitleg geven op de vraag hierboven - dat ik er achteraf wel wat mee had gedaan.

4 likes

Niks willen zeggen maar wel vage hints droppen vind ik net zo laf. Had dan van bericht 1 gewoom je mond gehouden.

Het gaat mij dr btw niet om wie over wie lult in welk groepje boeit me allemaal 0. Maar deze onnodige wich hunt vind ik eigenlijk 10x sneuer dan het roddelen zelf haha.

34 likes

Ik zie dat ze aan typen is. Misschien komt die nu.
Ik hoef hem niet via mn dm btw. Het is hier gestart dus ik wil t ook hier eindigen.

7 likes

Tja had ik wellicht moeten doen inderdaad. Zoals ik zei raakte het een gevoelige snaar omdat ik dat roddelen naar vind. Maar zoals Bergamot zegt waren die voorbeelden niet nodig. Het was impulsief gepost en dat kon ik dan niet meer terugdraaien

3 likes

Dit maakt allemaal helemaal niks uit. Als je echt stoer bent dan vertel je de mods wie het zijn en dan kunnen die pesters eens geband worden. Ik krijg ook wel eens berichtjes dat er over me wordt geroddeld maar niemand is ooit dapper genoeg om gewoon open kaart te spelen om wie het gaat. Zo hou je het alleen maar in stand. (Niet jij maar iedereen die die alleen hints dropt)

31 likes

Waarom zou je iemand inlichten dat er geroddeld wordt over iemand, daarmee geef je iemand toch alleen maar een rotgevoel?

12 likes

Je draagt idd niet echt constructief bij aan een oplossing van dit zogenaamde probleem. Want zoals sommigen al eerder zeiden: op kantoren, op schoolpleinen, op social media, thuis op de bank en ook op fora… Overal wordt geroddeld.

Je kunt ook denken dat je tenminste interessant genoeg bent om over geroddeld te worden. :tipping_hand_woman:t3:

11 likes

Nja ik denk niet dat het wat uithaald haha. Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vind als mensen t over jou hebben. Maar ik denk dat je gewoon heel t forum moet sluiten als je dat wilt stoppen. Er zijn een paar meiden hier die t nooit over iemand anders zouden hebben. Maar ik denk dat het gross wel een bec heeft en t niet erg vind om wat juice te horen/delen.
We hebben t hier ook niet alleen over elkaar maar we hebben zon 3/4 influencer topics en een ff boulevard topic waar veel word geroddelt en gekletst. Je kunt niet een paar mensen aanwijzen in dit geval.
Eerlijk volgens mij hebben wij ook wel eens gedmt of geappt over mensen. En @ezw jij werd ook behoorlijk boos over het geroddel maar ik was geloof ik ooit jouw bec heb je dan nooit een x tegen iemand gezegd “Jeetje daar heb je die soy weer”.
En @Accra hoe weet jij al die dingen als je zelf zo tegen roddelen bent. Heeft iemand het je ingefluisterd en heb je toen tegen diegene gezegd " Hey je mag niet roddelen".

Ja het is misschien rot als mensen t over jou hebben maar om dan naar anders te wijzen. En dan een hele ophef veroorzaken over gemene mensen. Beetje dramatisch much en ook niet echt helpend voor “de sfeer”

46 likes

mensen, ik heb vrijdag 50 mensen verwijderd uit m’n volgers lijst, ik vind het helemaal prima zo. er hoeft geen discussie van dertig jaar over gevoerd te worden, ik ben er allang al niet meer mee bezig.

het interesseert me niet of mensen roddelen, wel gaat uitlachen mij te ver.

dit was het weer, bedankt.

68 likes

Hahaha als ‘heb je die soy weer’ het ergste is dat over je gezegd wordt ben je wel echt saai

4 likes