Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ja verdomme nu wil ik het weten ook

6 likes

Nja jij kan t weten stuur me ff de screens.

4 likes

Wacht ik stuur je even een dm

2 likes

Ja vind ik ook! Dat kookeiland met afgeronde hoeken is echt prachtig.

Vind sowieso haar verhuisvlogs heel leuk om te kijken. Soms vind ik haar smaak iets te, maar saai is het in ieder geval niet :grin:

19 likes

Ja vind dat sowieso leuk, eigen stijl en niet zo’n beige eenheidsworst of je standaard VT wonen huis (visgraat, stalen deur en zwarte keuken :yawning_face:).

14 likes

Ook mega fan van Vera’s keuken + badkamer. de spiegels storen me een pak minder dan in het begin.
Die hysterische roze pluimenlamp vind ik afgrijselijk maar in het geheel gaat het wellicht leuk passen :smiley:

8 likes

Lekker sgat :heart::heart:

7 likes

Ja hele mooie nobele gedachtes. En ik probeer het er echt mee eens te zijn, maar mij heeft het allemaal echt heel erg gekwetst back in the days dus ik vind het moeilijk er boven te staan

19 likes

Kunnen jullie alsjeblieft dit in een ander topic uitpraten. Ik scroll nu al een paar dagen in dit topic en het enige wat ik steeds denk… nog steeds off topic saai saai saai

31 likes

omdat je het zo lief vraagt!

7 likes

volgens mij hebben we te maken met een forummer die zich enkel begeeft in de bloggerstopics dus deze inname van territorium doet waarschijnlijk even pijn, mensen zouden het namelijk maar over relevantere zaken hebben dan vera camillas nieuwe keuken </3

16 likes

Nou we kunnen het ook hebben over Bonnie dr kaassoufle hoor, maakt mij niet uit

7 likes

Helemaal voor die prijs… 890 euro. Tis maar wat je ervoor wil geven.

9 likes

En dan die glazen van dior a 300 euro de stuk😨

8 likes

Ja mooiiii! :heart_eyes:
De lamp met veren snap ik niet helemaal maar nmsvpe

4 likes

Ik zou zo bang zijn dat iemand ze zou laten vallen waardoor ik ze nooit zou gebruiken. Dat zou pas zonde zijn :sweat_smile:

8 likes

Vera haar smaak is niet de mijne. Maar het past wel mooi in dat huis en het heeft karakter ipv saai beige. De keuken met afgeronde hoeken en dan de hoek om met de servieskast vind ik qua design een top oplossing.

13 likes

Wel echt super onpraktisch dat je servies zo ver van de vaatwasser staat…

Mooi is het wel

2 likes

Je moet wel echt de hoek om etc. Ik zou het zelf ook niet praktisch vinden.

2 likes

Zo klinkt het net alsof ze de straat uit moet lopen om dr servies weg te leggen.

85 likes