Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Zo zou het wel voor me voelenšŸ˜‚

11 likes

Ik vond het vooral zo zonde dat die mooie (en dure!) glazen zijn weggestopt achter een deurtje…

4 likes

Blijkbaar zijn er dus mensen die de bosbabes trui aangeschaft hebben aangezien er, volgens de stories van Bonnie, nog maar een stuk of 12 over zijn. Jeetje.

4 likes

Ja ik zou ook doen alsof het mega populair is. Puur in de hoop dat het mensen gaat aansporen om het wel te kopen

14 likes

hmmm als er maar 100 waren en er zijn er nu nog 12 dan vind ik het juist overduidelijk geen succes :rofl:. Ze hebben allebei toch best veel kijkers. Wel slim dat ze met een pre order werken want voor Bram wel naar als ie hierdoor nog meer financiƫle shit heeft

11 likes

Zeg me dat het er uberhaubt maar 13 waren.

27 likes

Ik weet dat het al is besproken een par dagen geleden maar ik vind dit zo random die truien van hun? Idd leuk voor samen met je vriendengroepje (als je 15 bent…) maar wie koopt er nou serieus zoiets? Bram noemt het ook echt merchandise. Merchandise van een groepje onbekenden dat 2 keer per jaar (sinds 2020!!!) in een huisje in een willekeurig bos in Nederland gaat zitten. En daar betaal je dan €50 voor. Pfoe ken weinig dingen die minder interessant en meer NMSVPE zijn

11 likes

Ik wil wel een hot tub op vuur sinds hun vlog, misschien kunnen ze die gaan verkopen.

8 likes

Daar had Jennie een samenwerking mee en sindsdien wil ik er ook een

11 likes

Ja dat is top. Sowieso die huisjes waar ze heen gaan zien er altijd leuk en gezellig uit. Toen Bram dit aankondigde als IETS SUPER LEUKS dachten sommige mensen ook dat ze misschien een kortingscode zouden delen om ook eens naar zo’n huisje te gaan. Dan kom je er toch bekaaid vanaf als het leuks een Bosbabes trui blijkt te zijn :grimacing: een beetje een gemiste kans wel ja

7 likes

Eigenlijk verbaast het mij niet dat de trui goed verkocht wordt. Bonnie heeft een grote groep trouwe en jonge volgers, die dit helemaal geweldig vinden. Bonnie zou nog kersthangers kunnen verkopen met een poot afdruk van Sjakie aan die groep ā€œbonbonnetjesā€

6 likes

Van de volgers van Bonnie zou ik inderdaad nog wel verwachten dat ze die trui willen hebben. Maar van de volgers van Bram veel minder

7 likes

Volgens mij komen de helft van Bram’s volgers van Bonnie.

6 likes

Volgens Bram in een van z’n laatste video’s draaien ze ongeveer quitte op de eerste 100

2 likes

Ik bedoel niet goed als in gelijk ā€œkassaā€, maar dat ze gewoon die truien kwijtraken. Lees hier namelijk dat mensen verbaast zijn dat er al meer dan 100 verkocht waren. Toen ze het net aangekondigd hadden zag ik iemand al zeggen dat ze helaas nummer 225 was en haar trui niet bij de eerste 100 zat. Dus volgens mij gaat het wel aardig. Denk ook niet dat ze het ideeĆ«n hadden om er duizenden te verkopen. En is het aantal nu al misschien meer dan ze verwacht hadden.

@Lemonade ik kijk ook alleen naar de volgers van Bonnie. De volgers van Bram, die zo trui kopen zijn grote kans ook terecht gekomen bij Bram door Bonnie. In deze verkoop moeten ze het wel echt hebben van de volgers van Bonnie.

5 likes

Ik vind het vooral gek dat dat logo zo anders is? Het geeft wel echt een andere ā€˜sfeer’ ofz vind ik

4 likes

Over welk logo heb je het?

5 likes

Op die truien van Bonnie en Bram haha

4 likes

Ooh ja inderdaad. De bedoeling was dat het logo zo’n vintage look zou hebben maar ze moesten zelf voor de fotoshoot nog iets laten bedrukken en dat kon niet vintage dus die zijn gewoon met harde lijnen.

5 likes

Idd eerste 100 waren voor de eerste beslissers. Daarna word het een pre order, maar die kan je maar tot eind van de maand plaatsen. Dan moet je vervolgens nog een paar weken op je trui wachten. Als de eerste 100 er de week voor kerst al vier dagen over doen vind ik dat best tegenvallen. Als je ā€˜m echt wil hebben had je nu toch wel besteld? Komt volgende week dan toch niet superveel bij zou je denken.

2 likes