Bonnie reageerde daarop dat die nummers niet klopten/zeiden
Ah okay! Die reactie stond er eerst nog niet toen ik het las. Dan zou het aantal nog een stuk lager zijn.
Vind die stories ook echt een beetje cringy âwe hebben er wel Ă©cht meer dan 100 verkocht hoor, maar deze maten hebben we nog overâ
Zoooooo zure kantoortrutten hier.
Hee, als dat de glimlach in een schil niet is! Goedemorgen!
Ah als dat de forumhypocriet niet is, goeiemorgen meid.
Anyway
Ik vind de videoâs die Jessie Maya met deze kerst iedere dag post echt leuk. Gisteren postte ze dat ze geen inspiratie meer had, hopelijk bedenkt ze nog wat extra video-ideeĂ«n om tot kerst vol te maken. Lijkt me ook lekker cashen, gun ik haar wel
Ja ik ga haar echt steeds leuker en leuker vinden. Ze is zo creatief en ik moet vaak enorm om dâr lachen.
Ik zou zelfs naar een video van Jessie kijken als ze een half uur lang haar prullenbak gaat schoonmaken, laf Jessie.
Ja dit idd vind haar zo leuk haha.
Rectificatie:
Bonnie deelt een story van een volger met de Bosbabes trui. De man heeft 1982 in zijn usernaam en ziet er niet uit als een jonge Bonnie fan. Dus de trui is blijkbaar niet alleen populair onder Bonnie haar jonge volgers.
Die veren lamp van Vera heb ik ooit eens op pinterest gezien . En toen vond ik hem zo gaaf. Totdat ik hem laatst in het echt zag. Echt alsof ik een tinder date had met een gast die gelogen had over zn lengte.
Alles voor het geld he
Dat is hun film! Die draaide eerst in de bios en komt binnenkort op Netflix.
Maar wacht even. Zij waren toch al in een open relatie of iets. (Ik kijk hun videos niet ik lees alleen jouw samenvattingen over hun )
Maar⊠Ze waren toch al uit elkaar? Of was dat de breuk met die huisgenoot?
Ik nooit één minuut van dit koppel bekeken maar ik geniet altijd van jouw samenvattingen, verslagen en analyses hierover haha
Omg ja ik volgde haar toen ze nog vanlife deed in hawaii. Die is ver afgezakt zegâŠ
Raw alignment heette ze toen toch?
Wat
Wow zoveel textiel inderdaad!