Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ik vind Conor dus echt best wel sexy hier…

5 likes

Schijnbaar is haar broer ook echt een rare gozer die mensen oplicht met zijn bedrijf.

Weet je nog dat ze ook “mould disease” kreeg op Hawaii. En dat ze haar hond naar paddo’s vernoemd heeft.

10 likes

Hoe gaat het eigenlijk met Freelee?

10 likes

We bespreken haar hier eigenlijk weinig (maar ze heeft 300k abonnees??) maar Coco Chanou is een curvy kledingmerk gestart, en ik volg haar bedrijf op TikTok. Mijn god, wat heb ik te doen met die meid. Ze is een small business en doet ogenschijnlijk alles alleen maar ze heeft 24/7 zeikende mensen in de comments omdat ze bijvoorbeeld geen gedragen kleding retour neemt. Free Chanou. Ik zou helemaal gek worden.

12 likes

Nog steeds vergelijkbaar met 10 jaar geleden. Nog steeds raw vegan (alleen haar avondeten is niet raw), nog steeds alleen maar groente en fruit, nog steeds haatvideo’s over anderen en ze woont inmiddels in een bos (Ecuador geloof ik).

5 likes

Toevallig in Vilcabamba?

5 likes

Oh dat weet ik echt niet eigenlijk!

8 likes

Zie dat ze nu al een tijd weer in Australië woont in ~de jungle

7 likes

Ik heb zoveel vragen over die shop van Michelle, wie is Jolie Noe? En wie is die chick inneens waarmee ze het bedrijf hebben opgezet, en vanuit waar worden die pakketjes dan gestuurd want ze geeft aan op zolder maar ook een kantoor? En ineens komen er allemaal mensen hen ook zomaar helpen met die shop ofzo, hebben die verder geen werk of iets anders te doen, of had ze altijd al een team van 10 man? Ze hebben samen ook nog 7 kinderen en al meerdere bedrijven. Hebben ze 100 uur in 1 dag? Ik weet het niet. :person_shrugging:
(Sta altijd te kijken van hun netwerk, lichtelijk jaloers op)

10 likes

Vraag het even aan de kapster!

38 likes

Zusje van Sophia Mae.

Jk, erger me gewoon aan dubbele meisjesnamen.

33 likes

Oh heeeel heftig inderdaad, was helemaal in de rabbit hole maar moet echt slapen. Trusting the algorithm.

4 likes

Ja whatsup met al die vegans die zich ineens beseffen dat ze ondervoed zijn* en compleet de andere kant op gaan met een ‘metabool dieet’ met vlees, lever!!! en rauwe melk enzo? Is dat echt een nieuwe hype om de heil van al je fysieke ongemakken aan op te hangen of een soort puberaal afzetten tegen de mainstream in hun bubbel + gewoon een nieuw verdienmodel?

(Niet mee eens hoor, love veganisme)

11 likes

Haha, hoe heerlijk dat er nog mensen bestaan die Jacqueline’s aanwezigheid gemist hebben :smile:

7 likes

Ik denk dus eigenlijk dat @Tubing Senna Leijten bedoelt die ook in de stories over Jolie Noé getagd wordt.

15 likes

Ik vroeg me vooral ook af of zo’n webshop niet te veel concurreert met de vaste samenwerkingen (2Balou, guts&gusto) die ze heeft of dat ze juist via hun kanalen inkoopt.

6 likes

Van wat ik zie staat zij op alle foto’s met de kleding aan op de website

3 likes

Omdat Michelle een mommyblogger is en niet in dit topic thuishoort. Ik moest ook echt 3x nadenken voordat ik doorhad dat het over die Michelle ging omdat ik haar naam niet kon plaatsen in dit topic.

2 likes

ik krijg op mijn fyp ook altijd van die high fat carnivores (zo noemen ze zichzelf) die dan zo een blok boter naar binnen werken als snack en verder dus alleen maar vlees en ei eten :face_vomiting: maar ik kan die twee accounts ook weer niet blokkeren want ik geniet eigenlijk wel van de ergernis.

6 likes

haha altijd als ik van die filmpjes zie van mensen die alleen boter en gehakt of zo eten dan denk ik, hebben die mensen niet constant diarree??

7 likes