Naja dit, echt ff snel cashen toch. I mean het staat voor het dubbele te koop als waar ze het voor kochten, doe eeeven normaal maarja ik had niet anders verwacht eerlijk gezegd.
Ze wonen toch zelf ook al buiten de Randstad? Of zijn dit niet die lui die in Den Bosch wonen?
Ik vraag me ook af hoe hun ondernemingsplan eruit zag en waarom ze in godsnaam überhaupt de lening voor dit park hebben gekregen. Of zijn banken niet zo kritisch op dit soort plannen?
Ziet er wel leuker uit voor kinderen dan Wyldepad. Daar kun je alleen relatietherapie volgen in esthetisch opgeknapte huisjes.
Ik vind dit echt ultiem leedvermaak.
Rachel is bekend als opvoedexpert? Huh. Je wordt tegenwoordig al snel expert.
Wow interessant & dan gaan ze de plekken alleen nog maar zelf verhuren ipv dat je iets mag kopen? Domper voor veel yuppen. Ben benieuwd wat de Huismuts ermee gaat doen.
Maar zagen veel mensen dit als een soort beleggingsobject, of goede investering o.i.d. dan? Of zijn de tears voornamelijk omdat ze het met verlies moeten verkopen?
Degene waar wij het huurhuis van overnemen kwam laatst gelijk bij het bezichtigen met het factuur van de PVC-vloer van ruim 3000 euro.
Hij mag ām eruit halen. Grote vierkante grijze blokkenvloer. Sindsdien ook geen contact meer na zijn laatste āOKā appje.
āGedupeerdeā
Nog steeds eigen keus toch om neer te tellen en daardoor heb je nu ook een plek ipv dat je nog steeds op de wachtlijst staat
Ben echt zo benieuwd hoe dat gaat lopen met het wylde pad
Ik denk dat ze de toko gaan verkopen omdat Martijn zijn investering terug wil. Die heeft door dat het een zinkend schip is, vanwege zijn burnout kan hij niet meer een vinger aan de pols houden als hiervoor en daarom kiest hij ervoor om zich terug te trekken. Ras en Willem hebben niet het geld om hem uit te kopen en daarom moet de hele hut ter verkoop
Je hebt helemaal gelijk hoor, tot 1 augustus 2024 mogen de plekken (voor goud geld) worden verkocht, daarna niet meer. Dit is paar jaar geleden aangekondigd. Gevolg is dat iedereen nu nog snel zān hut verkoopt.
Ook stiekem heel benieuwd of Raagel ook eieren voor haar geld kiest en haar plek verkoopt (met ongetwijfeld ook weer dikke winst)
Omdat je dan meteen een plek hebt en anders moet je op de wachtlijst voor plekken die vrij komen en dus daarop wachten tot je aan de beurt bent
Ja dat vraag ik me dus ook af. Inmiddels gaan sommige plekken voor 30/40.000 weg maar dat geld krijg je dus nooit meer voor terug. Niet voor niets dat de parkeerplaats nu vol staat met Teslaās, de veryupping is real.
Wat is er zo leuk aan Bakkum eigenlijk?
Ik denk dat je de plek niet mag overdragen dus als jij hem dan opgeeft of doodgaat is de plek weer vrij
Nee je betaalt geld zodat je de huurplek van iemand op jouw naam mag zetten (en dan krijg je er waarschijnlijk ook nog een aftandse caravan bij). Ik denk dat iedereen die dan een plek heeft gewoon mag blijven en daarna wat @tessel zegt idd
Ik vraag me bij de ASMR youtubers altijd af wanneer hun stembanden t een keer begeven. Al dat gefluister zo lang achter elkaar is zo slecht.
Ik vind het kanaal van vet gezellig soms best wel leuk, alleen kan Alwin vaak zo moeilijk kijken als hij producten beoordeeld. Ik vraag weleens af of hij liever andere content dan eten maakt, maar doordat het zijn meest gekeken filmpjes zijn het wel steeds moet maken ofzo.
Moeten die mensen die betaald hebben voor een plek / seizoenskaart ook nog extra huur betalen aan het park per jaar?