Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ging hij toen met haar volgers? Of heb ik dit verzonnen.

5 likes

Haar volgers gingen hem allemaal berichten sturen. Ik weet niet of dat ergens op uitgelopen is

11 likes

Ik vind die ‘dag in het leven’ filmpjes van Bonnie zo ongelofelijk cringe met die voiceover in de derde persoon.

36 likes

Mja dat is altijd met Bonnie zo, dingen uitmelken tot in het oneindige. Echt een karikatuur van zichzelf

11 likes

Hij was vreemd gegaan en toen zij vertelde op dr insta dat het uit was hebben haar volgers hem berichten gestuurd.

3 likes

Monica stopt met vloggen :(:(:frowning: ik keek graag! Kijk nu verder.

Nog meer spoiler:

Ahh wat kut voor haar, Rob en zij gaan uit elkaar :frowning:

13 likes

Waarom zouden dit spoilers zijn?

33 likes

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen over een vlogger maar ik ga haar missen!

32 likes

Zegt ze ook waarom? Kan zelf nu nog niet kijken. Wel echt jammer!

5 likes

ahh echt heel jammer zeg, maar vooral wat verdrietig voor haar dat haar relatie uit is

5 likes

Oh, dit vind ik oprecht zĂł jammer.

7 likes

Omg ik vind het echt niet leuk dat ze stopt! Ik volg haar echt al vanaf het begin :confused:

11 likes

Ja same, echt sinds vlog nummer 1. Denk dat ik Mo maar ga benaderen om samen in een hoekje te huilen :joy:

29 likes

Oh ik begon dat filmpje echt en dacht oh lekker voor haar en toen dat stuk over haar en rob. Echt zielig

4 likes

Laf it wel dat Monica zegt dat ze gaat snacken en “ik heb mijn leven echt zó niet together” en ze dan crackers met kaviaar gaat eten

94 likes

Ik was twee weken geleden echt even heel jaloers dat ze mijn droom auto had gekocht :rage: dat is nu wel wat minder

5 likes

Oh zo jammer! Monica was de enige waarvan ik nog echt iedere vlog keek. Ben benieuwd waar ze in de toekomst nog mee komt.

6 likes

Beetje laat, maar wat een leuke man om te zien die vriend van Lotte! Knap stel zo samen!

14 likes

Ik snap de intentie ook niet helemaal, is het soort van sarcastisch of gewoon ontzettend special snowflake?

2 likes

:sob::sob:

5 likes