Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ik vind Bonnie’s hele TikTok-account een beetje ongemakkelijk ook eigenlijk. Ze melkt die Dirk-verbouwing, dat dag in het leven als 30er en haar bruiloft alleen maar uit en dan doet ze een soort ongemakkelijk geacteerde video’s er tussen door.

Terwijl ik bij haar juist die simpele video’s zoals die budget tip met leuke sokken bij de Zeeman wel gewoon leuk vind.

6 likes

En ze trekt overal dezelfde mond op. Zo’n half lachje. Als je haar insta feed kijkt is elke foto hetzelfde.

7 likes

Ze zijn begonnen op tiktok als van die filmpjes van hoe kut en saai het leven van een 25-35 jarige single ongeveer kan zijn: opstaan, werken, naar huis, koken, opruimen, slapen. Maar ineens maakt iedereen die filmpjes, hahaha

3 likes

Ik zag net een video met haar en Bram dat ze dat spel doen dat ze woorden roepen en dat je dan op t zelfde woord uitkomt. Maar t duurde zo lang en ze bleven maar totaal andere dingen roepen. Dan denk ik ja sorry maar post t gewoon niet .

7 likes

Over vlogs missen gesproken: ik mis de vlogs van Diana echt. Vond haar altijd zo leuk. Iemand enig idee hoe het met haar gaat? Ze is niet zo actief op de socials.

20 likes

Oh god ja die ook inderdaad. En daar heeft ze dan ook nog 6 delen van.

6 likes

Als ze niet actief is op haar openbare socials gaat het ons toch geen zak aan verder?

Dan heeft ze kennelijk niet de behoefte dat te delen met de wereld.

25 likes

Dit kan ook echt alleen Monica zijn, ga dit soort dingen gewoon echt missen :joy:

3 likes

Oh ik vind het oprecht jammer van Monica. Keek haar vlogs nog bijna als enige zowat. Veel van die ik volgde zijn gestopt… Haar breuk met Rob ook zo sneu, ook voor Zara-Lizzy. Wat een moeilijk besluit lijkt me.

10 likes

Joh doe even rustig.

Kan toch zo zijn dat ze iets heeft gedeeld dat ik heb gemist.

:sparkles:

10 likes

Het haalt de NOS :joy:

20 likes

Toevallig zegt Monica in haar laatste vlog dat ze waarschijnlijk dag vlogs gaat plaatsen op tiktok

4 likes

Ze moet eens accepteren dat ze tiktok verpest heeft met die cringe filmpjes in het begin

19 likes

Hahahahaha die zijn nog erger dan die van Bonnie

3 likes

Ik heb haar letterlijk geblokkeerd omdat haar video’s steeds terugkwamen haha, zo erg vond ik het

13 likes

Ja ik ook :grin:

8 likes

Het schokkendste van dit nieuws vind ik dat mensen daadwerkelijk nog naar haar vlogs keken. Ik dacht echt dat zij al jaren niet meer zo populair was.

21 likes

Als ik terugkijk naar haar views zijn die de afgelopen maanden consequent tussen de 150 en 200k. Daar zouden sommigen andere “og youtubers” een moord voor doen denk ik.

11 likes

Ze heeft gemiddeld zo’n 200 duizend weergaves op haar vlogs. Vind dat echt veel vergeleken met een Masha die net 20duizend haalt volgens mij.

5 likes

Is vloggen dan het nieuwe bloggen is dood??

1 like