Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ja haha! Volgens mij dalen die views gemiddeld niet alleen bij iedereen, maar is het sowieso minder lucratief. Door de komst van tiktok is de focus veel meer gelegd op korte filmpjes (en yt probeert in te haken met shorts).

6 likes

Bij Monica (ik keek nog weleens) was het wel een lange spon en reclame. Vlg mij verdiende zij nog heel erg goed ah vloggen

5 likes

Denk het ook wel, ze kon ook volop Sophia Mae en Stelz promoten en de kijkers vragen wat zij van bepaalde producten verwachten.

2 likes

Ik ga Mo ook missen!! Ik keek niet alle vlogs, maar toch.
Ze leek me zo aardig! En gewoon lekker gek. Volgens mij was se totaal niet bezig met een perfect plaatje neerzetten. Dat ze gierend rijk is en een mega luxe leven leidt maakte haar (anders dan anderen) niet minder relatable. Oke, ik kan niet relaten met kaviaar op crackers en al haar dure kleding, maar haar humor en kijk op het leven vond ik wel heel leuk en verfrissend.

26 likes

Vanwege ā€˜geen zak aan’? Owwwwkee?

3 likes

Bedoel het ook meer als algemene tendens. Amerikaanse yt’ers die eerst miljoenen views hadden en nu ā€œmaarā€ 800k bijv. Of yt’ers die minder of stoppen met vloggen . Behalve mascha en Enzo, en volgens mij hebben die beiden aanzienlijk minder views dan op hun hoogtepunt.

Denk idd dat Monica veel verdient met spon, maar dat zal ze nu voortzetten op de socials?

4 likes

En dan is er nog Gio die alweer een aantal weken (zijn breuk met) Jade aan het uitmelken is in elke thumbnail en daarmee 300K per dag scoort.

4 likes

Jaa precies dat! En ze probeert ook niet relatable te zijn, dat vind ik zo verfrissend aan haar. En ze neemt zichzelf niet zo serieus. Maar ondertussen is ze volgens mij wel echt goeie ondernemer met haar bedrijven en investeringen.

6 likes

LOL, zoals deze zeker:

Dat was echt een topper!

12 likes

Haha ook goede ondernemers slaan wel eens de plank mis :innocent:

9 likes

Dat is drie jaar terug, mensen kunnen toch verbeteren.

5 likes

Was gewoon een grapje. En een mooie fail van haar kant toen.

11 likes

Waarom kijkt hij naar de vloer? Is dat om droefenis uit te drukken ofzo haha. Hele random foto

19 likes

Zijn al de beigetinten toeval? Dit moet een grap zijn

16 likes

Enzo houdt even een minuut stilte, RIP de vlogs van Monica :joy:

13 likes

Zo extra altijd, die Enzo.

7 likes

Dat is Myron haar aesthetic :sparkles: (Hun huis wordt gelukkig niet beige maar spierwit met marble :sweat_smile: :smiling_face_with_tear:)

9 likes

Lieve Enzo ze is niet dood he…

6 likes

Haha hij heeft speciaal al zn beige/witte kleding aangetrokken voor deze foto🄲

8 likes

Deed me aan Travis Scott denken maar kan die meme niet vinden helaas
(ā€œik hoop dat ie in 2023 eindelijk dat ene terugvindt wat ie al die tijd op de grond zoekt etcā€)

1 like