Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Het wordt nu zelfs behandeld in het NOS journaal dat Monica stopt met vloggen :joy:

4 likes

Heeft ook een half miljoen views op YT

4 likes

Sanneke strikes again :sweat_smile:

83 likes

Wat een queen

21 likes

Hahahahha die meid. How can I make this about me?
Nou schat, je kan wel in 2009 wat clipjes hebben opgenomen, maar jij bent al hƩlemaal niet begonnen met iets wat de basis is voor verdere ontwikkeling. En nu terug in je mand.

44 likes

Dat wat zij en dylan deden was toch ook helemaal niet vloggen? En Milan toch ook niet, of heb ik dat helemaal verkeerd in mijn hoofd?

4 likes

Volgens mij waren dat meer sketches enzo. Heel af en toe maakte Dylan een vlog. Sanne maakte meer hauls volgens mij.
Geen van die eerste youtubers vlogte echt dagelijks.

7 likes

En zelfs als ze gekwalificeerd was EN Sanneke na uitgebreid onderzoek heeft gediagnosticeerd mag ze dat alsnog voor zich houden. Op geen manier ok @Maurice

11 likes

@Calypso sorry dat was niet netjes van mij. Ik bedoelde meer dat ik vind dat ze graag in het middelpunt van de aandacht wilt staan

8 likes

Kanye loves Kanye

6 likes

Zijn er hier nog mensen die Co with The flow volgen? Heb haar vroeger een tijd gevolgd, maar ben ermee gestopt toen ze stopte als stewardess. Kwam net toevallig bij een video van haar terecht waarbij ze in een bakkerij werkt met Ras van de Huismuts. Beetje vergane glorie, haar cijfers zijn ook echt wel een stuk minder geworden.

11 likes

Ik kwam die Denise Anna weer tegen op TikTok en zij was toen stewardess geworden bij KLM en had daar superveel video’s over gemaakt ook. Maar die zijn allemaal weg ineens. En ook op haar Instagram staat er niks meer over. Ben eigenlijk wel benieuwd of ze nog stewardess is want ze leek er toen zo enthousiast over te zijn.

10 likes

Ben ook gestopt haar te volgen toen ze naar CuraƧao emigreerde. Vond haar in het begin heel authentiek en leuk dat ze het vliegleven liet zien. Hoe meer succes ze kreeg, hoe minder leuk ik haar vond worden.

38 likes

Ik vond haar vroeger toen ze idd nog sterwardess was en op de albert cuyp woonde echt heel leuk, heel leuk ook al die vlogs over haar werktripjes. Maar sinds ze die bed and breakfast wil beginnen en verhuisd is naar curacao vind ik er echt niks meer aan.

9 likes

Geen goeie Ik vertrek vibes dus.

6 likes

Ik volg haar juist pas sinds CuraƧao (fave!) en als ze iets upload (normale vlog) vind ik het wel leuk juist! Ook nu ze een b&b gaan openen. Maar goed, wij hebben de droom om ook op CuraƧao te wonen en te werken dus daarom trekt het ook om te kijken.

Wat ik wel jammer vind is dat ze nu niet consequent upload en hier verder ook niets over zegt (is ze ook niet verplicht maar goed haha)

Die rare filmpjes met de Huismuts heb ik niet gezien trouwens, die sla ik over :sweat_smile:

5 likes

Volgens mij vliegt zij niet meer. Ze verwijdert ook alle comments daarover.

6 likes

Huh, wat raar, het was toch nog niet zo lang geleden dat ze aankondigde dat ze vlogs zou maken als stewardess?

7 likes

Ja ik vind het dus ook heel vaag! Ze heeft bijna alles verwijderd wat over KLM/stewardess zijn gaat. Op 2 foto’s op Instagram na. Denk dat ze echt maximaal een maand of twee heeft gevlogen dan.

3 likes

Had ze niet laatst gezegd inderdaad vanaf maart weer te gaan vliegen?

6 likes