Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Maar waarom haal je dan alles weg?

4 likes

Misschien bij een andere maatschappij?

5 likes

Huh, wat, waar? :stuck_out_tongue:
Edit: oh je bedoelde Co, niet ik :smiling_face_with_tear: Ja, misschien andere maatschappij dan idd

2 likes

Haha sorry bedoelde niet jou, bedoelde Denise Anna. Die zag ik de hele tijd voorbij komen op tiktok en nu zijn al die filmpjes weg?? Misschien moet je dat van KLM aangezien Co en Denise Anna dat dus gedaan hebben.

5 likes

Ik nam het vroeger altijd voor haar op en ben zelfs naar meetings gegaan van Sanne. Maar mijngod hee :unamused: wat een zeikerd.

3 likes

Hier word ik nou nieuwsgierig van :male_detective:t3:

10 likes

Nee dat denk ik niet, ik ken meerdere meiden die voor KLM vliegen en hun insta staat daar ook vol mee.

2 likes

Wat gek inderdaad, dat is dan van korte duur geweest. Niet verwacht. Ben benieuwd of ze er nog wat over gaat delen.

2 likes

Misschien dat het moet als je weggaat dan?

6 likes

Aangezien de content van Co voor zo’n 80% van de tijd over Rudy gaat ben ik afgehaakt.

6 likes

Ik vind het echt grappig dat nu zelfs de NRC melding maakt van het stoppen van ons Mo.

Grappig hoe dit behoorlijk groot is opgepakt door de nieuwskanalen.

6 likes

Hm deze post van haar is wel te verdedigen. Ik las in een reactie op jouw post dat ze in het middelpunt van de aandacht wil staan, maar ik denk eerder dat dit het rechtzetten van feitelijke onjuistheden is. Doen alsof Monica de grondlegger van vloggen is, is ronduit absurd omdat er toen allang gevlogd werd/video’s werden opgenomen door andere bekende Youtubers. Sanne was toen ook wel erg populair, net als andere namen zoals Bardo, Thomas, Vera, Dylan, David, Teske, Milan, etc. Daar moest ik aan denken door de meeting opmerking van @Negativ. Meetings waren er toen best veel en je had ook de Dutch Youtube Gathering. Daar liep Monica niet rond hoor, maar Dylan, Milan en Sanne (bijvoorbeeld) wel.

4 likes

Je hebt helemaal gelijk, ik volgde die mensen die jij noemt ook helemaal. Running gag op dit forum is alleen dat Sanneke ALTIJD zegt dat ze één van de eerste YouTubers was, vandaar mijn post :stuck_out_tongue:

8 likes

Ik vind het totaal niet raar dat dit door de media wordt opgepakt, er keken echt veel mensen naar. Waarom zou bijvoorbeeld een tv programma dat ermee stopt in de krant horen en een vlogger met hetzelfde bereik niet.

43 likes

O apart, ik zie haar af en toe voorbijkomen op insta en toen had ze zich ineens helemaal gerebrand naar ‘die vloggende stewardess’ enzo geloof ik, het leek alsof dat echt de richting was die ze op wilde. Maar misschien sloeg het inderdaad niet aan of moet het van KLM weg, er zijn natuurlijk best wel wat stewards/stewardessen van KLM die vloggen & misschien hebben ze hun beleid aangepast oid?

1 like

Denise Anna heeft er nu iets gezegd over in haar stories. Alsnog geen duidelijkheid

4 likes

Nienke Plas zegt in haar in nieuwe vlog dat ze bij de 1e generatie vloggers hoort. Context ze heeft het over t stoppen van Monica.
Maar dat is toch helemaal niet waar? Ze is 5 jaar geleden begonnen met vloggen.

9 likes

Haha influencers vinden het echt zoooo belangrijk om de eerste te zijn zo sneu echt niemand boeit het

73 likes

Maar die heeft ze zelf ook niet zegt ze, dus wel logisch.

2 likes

Ja ze vliegt dus niet maar idd geen uitspraak of ze nu echt voor altijd gestopt is (moest stoppen etc) maar vond ze iig zelf wel heel jammer

5 likes