Best boeiend over Jessie Jess die een vitamine pakket verkoopt.
Volgens mij zijn alle influencers stiekem in paniek omdat het stoppen van Monica hen confronteert met hun eigen eindigheid⊠(klinkt dieper dan ik het bedoel )
Ik weet wel dat KLM redelijk kritisch is en in de gaten houdt wie van hun personeel wat deelt op social media. Volgens mij ook bij Co, die al vrij lang bij KLM zit, dus zou mij niets verbazen als een jonkie nog sneller aangesproken wordt
Ik heb inderdaad van een bevriende stewardess gehoord dat ze daar wel bovenop zitten
Ik wordt helemaaaaaal gestoord van al die stewardessen op tiktok, maar daar is de vliegmaatschappij dus niet blij mee? Leek me juist allemaal meer promo.
Misschien is dat hun eigen promo waar ze bepaalde regels voor hebben en willen ze niet dat iemand gewoon zomaar dingen verteld op insta.
Ik kan me ergens ook wel voorstellen dat ze (KLM dus) er niet zo heel erg blij mij zijn. Een beetje je bestemmingen delen en afentoe vloggen is allemaal vrij onschuldig, maar Denise Anna had volgensmij echt werkelijk alles gedeeld over die opleiding en de procedures daarvan enzo. Dat wil je misschien als bedrijf wel helemaal niet zo uitgebreid online hebben staan.
Bij Co was op een gegeven moment ook het shot in uniform uit haar leader en sindsdien kwam ze nooit meer in uniform in beeld. Of althans wel in de witte blouse, maar dat blauwe jasje eroverheen zagen we niet meer. Denk dat dit ook vanuit klm kwam.
Ja ze was toch ook heel openlijk ah filmen bij examens en schooldagen dacht ik.
Ik ben ook zo benieuwd of die verbouwing allemaal goed gaat komen. Normaal kan ik wel voor me zien hoe iets moet worden, nu echt niet.
Al heb ik geen vlogs gezien. Puur en alleen wat ik zie op InstagramâŠ
Wow ik dacht even op deze stil dat de presentator Teske was!
Welke verbouwing?
Van de B&B van Co op Curaçao.
Mijn gok is dat ze redelijk wat aan boord heeft gefilmd wat niet helemaal de bedoeling was. Ik volg ook een paar tiktokkers die bij klm vliegen maar die filmen echt nooooit aan boord of op het vliegveld/bemanningscentrum. Miss ook als regel vanuit klm? Nu ik er zo over nadenk doen ze dat echt allemaal nooit en ik volg er toch wel 3-5.
Dan kunnen ze toch zeggen: niet leuk, stop met filmen.
Alleen zij is ook (tijdelijk?) direct gestopt met vliegen?
Misschien hebben ze dat óók gezegd? Dat weten wij toch niet
Wellicht is er een contract getekend met social media regels die zij heeft overtreden? Kan allemaal. Toen ik een paar ajar geleden bij TUI werkte stonden er ook regels in mbt social media.
Kan me voorstellen dat je als bedrijf met zoveel medewerkers daar een vast beleid op maakt, i.p.v individuele gevallen afwachten en kijken hoe dat gaatâŠ
Ik heb het idee dat Co op een gegeven moment best wel het randje bleef opzoeken qua wat wel en niet delen en KLM hield dat toen scherp in de gaten. Of dat de reden is dat ze nu tijdelijk niet vliegt, weet ik niet. Volgens mij heeft zij zelf toen gezegd dat ze verlof nam, maar misschien in samenspraak met KLM dat ze haar baan mocht houden, als ze nu niet meer als âKLM stewardessâ vlogt, maar als âB&B bouwerâ. En misschien ook wel de reden dat KLM bij jongere werknemers strenger is en ze er gewoon uit gooien zodra ze over de grens gaan van KLM (die volgens mij ook niet altijd 100% duidelijk is).
Klopt, alleen wel gek dat ze dat dan niet kan/mag zeggen. In haar Story leek ze te impliceren dat ze niet kan vertellen waarom ze niet vliegt omdat âalles nu even onduidelijk isâ.
Als klm zulk streng beleid heeft, zou dat denk ik juist gecommuniceerd worden zodat het ook stukje precedentwerking heeft voor andere mensen die dit ook doen?
Maar ja dit is allemaal raden