Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Volgens mij betaal je 2000 euro huur per jaar en die duizenden euro’s zijn om de plek en wat er oo staat over te nemen

3 likes

Dan wordt het best prijzig als je 40.000 neertelt :laughing: 30 jaar lang gebruik van maken en je betaalt nog steeds meer dan 3000 euro per jaar. :rofl:

7 likes

Niks

@Shadina Ze hebben ook normale campingplekken die worden verhuurd, maar als je een stacaravan wilt hebben moet je een eigen plek hebben. De rest is gewoon voor tenten etc.

4 likes

Dit doet mij denken aan mijn oma en opa die altijd 6 weken naar Zuid-Frankrijk gingen en toen ineens 6 weken naar camping Bakkum :joy:

3 likes

Toen ik op het Wylde Pad was, liepen er minstens 4 man personeel rond en Willem en Martijn. (Iemand achter de bar, nanny, tuinman, schoonmaak) Er werd ondertussen ook gefilmd voor een serie op youtube waar nog 2 extra mensen Rachel ondersteunden.

Het park ligt in de middle of nowhere. - Op zondag is er geen supermarkt in de buurt open. (Hadden wij niet goed over nagedacht, eigen schuld)

• op maandag wilden we uit eten gaan, maar eigenlijk was elk restaurant in de buurt op maandag gesloten. (De dorpjes in de buurt waren wel gezellig en knus)
  • Er was een mogelijkheid om elke avond op het Wylde Pad in het restaurant te eten of ontbijt te bestellen. Er was elke dag 1 gerecht waarvoor je je kon opgeven. (Bijvoorbeeld lasagna) maar de prijs was echt veel te hoog voor een bord zelfgemaakte lasagna. 15 euro per persoon.
  • De bar is van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat geopend. (Dat was fijn, maar ook personeel voor nodig)
  • op de website stond dat je in het meer kon zwemmen, maar dat kon helemaal niet.
  • In het huisje was het interieur luxe en ook best dure merken. (Rituals geurkaarsen etc ook) weet niet of ze dat gesponsord krijgen, maar ik denk dat er ook best wat geld in is gaan zitten in de huisjes.

Het is niet mijn bedoeling om het Wylde Pad af te zeiken.
Ik vond het met kleine kinderen juist fijn dat het kleinschalig was. Als ouders kon je wel echt even chillen en de kinderen die er waren speelden allemaal met elkaar/door elkaar. Mijn kinderen hebben het ontzettend leuk gehad. (En er waren wel mensen die gebruik maakten van het aanbod van het avondeten, ik had het er niet voor over)

Maar als ik zie hoeveel personeel er rond loopt, hoe luxe de huisjes van binnen zijn ingericht en wat er allemaal werd verbouwd, lijkt het mij een erg duur park.

22 likes

Wat hebben jullie dan gegeten als je (begrijpelijk) geen 15EUR neer wilt tellen voor lasagne en het aanbod restaurants in de buurt beperkt is? Mijn vakanties zijn 50% eten, ik zou echt huiverig zijn voor deze plek.

Ik vraag me echt af waarvoor mensen gaan. Er is nauwelijks iets daar. Afhankelijk van het seizoen zou ik ook best pissed zijn als er een meer wordt beloofd waar je in kunt zwemmen, maar dat dat niet blijkt te kloppen. Komt zo onbetrouwbaar over.

Gelukkig hadden jullie het wel fijn!

20 likes

Gewoon koken denk ik? Tis en blijft een camping.

3 likes

Snackbar?

3 likes

Jaa we hadden gewoon zelf gekookt en zijn ook nog een keer uit eten geweest op dinsdag innde buurt. En dat was allemaal helemaal prima! Het is leuk dat je de optie hebt om ook iets op het park te eten, ik vind zelf 15 euro voor een bakje loaded fries of iets best prijzig, maar misschien ben ik gewoon een zeur :stuck_out_tongue:

1 like

Ze hebben allebei hun eigen onderneming (influencer). Hoeft toch niet gebonden te zijn aan een bedrijfsruimte?

5 likes

Ja zij heeft wel een ruimte waar ze werkt, kwam voor in de vlogs. Soort van showroom achtig met allerlei staaltjes en vergader plekken waar die stagiair en zij bijv haar interieur opleiding maken

4 likes

Die ruimte had ze laatst ook al in de verhuur staan. Denk dat ze kantoor aan huis gaat doen want toch genoeg ruimte

4 likes

Huisvader om Ras te laten shinen :sparkles:
En hij heeft een of ander opvoedboek voor vaders

12 likes

Ooh zo. Denk eerder ivm de woning en de kinderen die in brabant zijn.

Het had vast beter gewerkt als ze of een vakantiepark in de buurt hadden gekocht, of richting friesland waren verhuisd. Ofja gewoon meer gecommit waren buhaha

11 likes

Die heeft ze opgezegd: gaat dat vanuit hun nieuwe huis doen gaf ze op instagram aan.

4 likes

Hij is een boek aan het schrijven met de originele titel: Dad you got this

12 likes

Ik vind influencers echt een soort exotische diersoort. Ik ken in het echte leven nooit iemand die zichzelf zo serieus neemt, zo schaamteloos. Fascinerend.

45 likes

Wauw, net als Ras dus een echte opvoedexpert geworden!!

4 likes

Denk dat influencen zijn bedrijf is?

7 likes

Hij doet influencen, zie van een paar dagen geleden een post die een samenwerking is met WE.

edit: @Mrs.Fraser ik dacht dat je een grapje maakte maar de titel van zijn boek is dus echt Dad you got this :rofl:

8 likes