Ja ik vond dat ongemakkelijk. En je personal brand! En je bent zo lief voor ZL
Voor als je niet tot halverwege Bonnieâs vlog wilt wachten om te weten hoelang Nick nou naar het buitenland gaat:
6 weken
Ik kreeg echt een soort error van dat stukje met dat lasso âspelâ,
Nja volgens mij zijn die 2 aan elkaar vast geplakt en heeft Bonnie bij alles Niiihiiick nodig. Dusja dan is 6 weken best lang.
Ik vind 6 weken best lang eigenlijk. Is niet het einde van de wereld uiteraard maar zou het niet heel leuk vinden als mân vriend zo lang weg zou zijn.
Toegegeven, ik zou het ook vreselijk vinden om mijn vriend zes weken te missen. Een week vind ik al lang eigenlijk.
Ze zijn geeneens 6 weken van elkaar gescheiden want Bonnie komt de laatste 3 weken ook naar Florence Haha ach ik snap wel dat ze dat lang vinden hoor, ik zou dat ook best lang vinden.
Die fan uit de talkshow heeft deze Mo gewoon nooit meegemaakt âIk volg je al 3 jaarâ Wauw knap hoor.
Ik voel wel weer een nieuwe tiktok-serie aankomenâŚ
Dit is echt een nutteloze observatie maar het valt me altijd op dat Bonnie en haar vrienden met huisfeestjes altijd zo koud gekleed zijn hahah ligt dat aan mij? Ik ben sinds de herfst denk ik niet meer bij iemand thuis geweest zonder iets met lange mouwen te dragen anders heb ik het echt koud. Het is nou ook niet dat ze de hele avond aan het dansen/bewegen zijn ofzo, ze zitten vaak ook gewoon. Sorry voor deze nutteloze bijdrage hahah maar het valt me altijd op
Daar verbaas ik me ook altijd over als ik fotoâs van kerst en oud en nieuw zie en mensen dan in een jurkje met spaghettibandjes zie zitten, of strapless ofzo. Maar ik denk dat dat gewoon rijke mensen zijn die wel de verwarming aan kunnen zetten.
Dit vind ik heel vaak met party kleding. Ook leuke jurkjes voor kerst enzo. Ziet er dan stom uit met een dikke panty of een jasje erover ofzo. Bloot of functioneel.
Voel me nu wel net mân oma als ik hier over zeur wanneer ik als 16 jarige op bezoek kwam met een broek met gaten of een kort truitje aan. âKind trek toch eens wat warms aan, ik krijg het al koud als ik naar je kijk!â
Ik denk dat als je drinkt en een beetje actief bent het ook wel heel erg scheelt hoor, dan krijg je t vanzelf warm en tis niet alsof het de afgelopen tijd echt koud is.
Eerlijk afgelopen oudjaar was het gewoon warm, het voelde als een soort lenteavond.
Met genoeg alcohol op is het al gauw warm.
Ik zie dat de pup van Romy een aandoening aan de pootjes heeft. Zo zielig moet nu al onder het mes. Iets met de ellebogen. Arme beestje
Och zielig dat ie nu al last heeft, arm dier
Is het dan geen genetische aandoening? En dat is waarom we geen dure rashonden moeten willen
Ja heel zielig. Ik heb geen idee of het bij dit ras hoort ik begreep wel laatst een keer dat je met dit ras wel rekening moest houden met lopen en afstanden enzovoort. Misschien had het ook wel te maken met de ellebogen maar dat weet ik dus niet zeker.
Ja dat is sowieso een defect in de foklijn. Intens verdrietig vind ik dat. Een gezonde hond zou niet met een disclaimer moeten komen.
Ik denk het wel, die korte pootjes zijn er ook helemaal niet op gebouwd zoân lijf mee te kunnen dragen. Dat ras heeft ook vaak veel huid-, oog- en oorproblemen trouwens. Heel zielig.
Kan die niks aan doen hè, de hond is een dotje, maar we fokken ze helemaal dood
Edit:
Ja kijk: https://www.dierenrecht.nl/rashonden/bassethond-basset-hound
Jeetje wat heftig. Waarom zou je daar Ăźberhaupt aan willen beginnen?
Ja die hond kan er natuurlijk ook niks aan doen dat snap ik maar misschien moeten mensen hier gewoon mee stoppen. Hier wordt niemand toch blij van.