Vertel
Is dat van Luuk en Wieke een grap dat ze een tweeling zijn. Ik wist uberhaubt niet dat zij broer en zus waren. Ik dacht die kennen elkaar allemaal van school.
(Vrienden van Bonnie)
Ze zijn geen familie van elkaar maar wel dezelfde achternaam
Vlg mij zaten Wieke en Bonnie bij elkaar op de jeugd theaterschool? (Hofplein)
Ooh zo. Jaa ik keek verder en toen dacht ik ah vgm is dit Bonnie humor die ik heb gemist.
Pop is niet hun achternaam
Is blijkbaar een fan die vorige week een tattoo van hem heeft laten zetten Gio mocht mee, en omdat die vlog zo goed is bekeken en de fans het helemaal geweldig vonden ging 'ie haar maar weer opzoeken en mocht ze voorin in de auto zitten (en die vriend van hem moest toen maar achterin)
Ik weet bijna wel zeker dat ze niet dezelfde achternaam hebben. Het is idd niet Pop.
oh mijn god free haar
lijkt me een grap ja, dat met die geboortedatum opnoemen ging nou niet echt soepel
Is het niet gewoon een bijnaam voor elkaar? Net zoals ze elkaar soms zus noemen etc
Oh, geen idee!
Ze hebben inderdaad niet dezelfde achternaam dus het is een grap, maar zelfs ik ging er ineens aan twijfelen door deze vlog beetje raar zo op deze manier
Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft het laatste, hoe erg ik het ook vind om dat te bekennen.
Ohh is dat van een Influencer?! Nooit geweten maar verbaast me niets. Ik ben er ooit geweest en heb een heel slechte ervaring gehad. Midden in de nacht heb ik op een foto op insta gereageerd met een in dichtvorm geschreven slechte recensie en deze was binnen 20 minuten verwijderd. Dat is de social media beheerder wel dedicated zeg
Lol wutttt?!
Beeeetje context, het was 5:30 geschreven door gio en heeft ze samen met een vriendin laten zetten en toen liet gio het ook bij zichzelf zetten als verrassing. Was een aandenken aan hun vriendschap en dat ze altijd de vlogs kijken (die om 5:30 online komen).
Dus geen letterlijke tattoo van hem, maar zou het zelf niet nemen
Het is alsnog een hint naar Gio yikes
En @Foxy oooh dat dacht ik, dat is allebei hun instanaam toch. Ik zou denken dat de “grap” zo begonnen was, maar niet dus!
En vervolgens gingen Gio en zijn stompzinnige vriend Alex overleggen wie van de 2 haar naam op hun kont zou laten tattooeren. Echt de manier om met jonge meiden om te gaan, helemaal top.