Jup. Kijk voor de lol eens door die hele hondenrassenlijst. Ik heb slechts drie rassen gevonden (van de +100) die een gering risico hebben op erfelijke aandoeningen; whippet, wetterhoun en tamaskan. De rest is ook echt heel veel zeer groot risico: labrador, golden retriever, chihuahua, labradoodle, berner sennen, teckel etc etc. Echt zo zielig. Sommige rassen hebben gewoon standaard een hartafwijking waar aan ze 100% gaan overlijden. Of de garantie dat ze sowieso een tumor krijgen en jong overlijdenā¦
Ik hoop dat die van mij gezond oud wordt pffff. Hij is een rescue dus over het algemeen volgens mij veel minder vaak gezondheidsklachten. Is tenminste wat ik wel vaak hoor. En ik hoop dat ze haar hond ook nog kunnen oplappen zodat hij pijnvrij kan verder leven.
en heupdysplasie is er ook zoān eentje.
Ook zeuren over dat het bij jou hard binnenkomt terwijl jij je kon inlezen en je hond (die de operatie ondergaat) niet. En dan nu hopen dat mensen met je meeleven ofzo?
Ja, sorry, open even je ogen als je dit ras ziet weet je al dat dat hier mee fokken dierenmishandeling is. Ik ken echt geen empathie voor zo iemand hebben.
Maar dit is net zo als mensen die zich dierenliefhebber noemen, maar wel vlees eten.
RAL codes hahahaha is dit een gangbaar gespreksonderwerp voor boomers?
In mijn hoofd wel, ik vind dat echt het epitome van saaiheid.
Olijfgroen is olijfgroen, wit is wit; beige is beige in mijn hoofd. Kan me niet voorstellen dat ik mentale kracht verspil aan een specifieke tint wit.
ik vind de budget videos van alwin heel leuk. i said what i said
Ik vind dat Alwin ook vaak leuke onderwerpen heeft en hij filmt/edit goed
Dit is al gepost en ook weer verwijderd. Snap die obsessie met die vrouw echt niet.
Heb er net paar gekeken en vond het ook verrassend leuk.
Ik ook! Hij stopt veel werk in zijn videoās en dat zie je vind ik. Leuk om te volgen.
Nick is nog geen paar uur weg en ze heeft al drie TikToks geupload, over hoe Nick zān tas inpakt
Wilde het net komen posten, zitten er echt mensen te wachten op hoe Nick zān sokken en onderbroeken inpakt?
Rolt hij ze op of gewoon opvouwen?
Ik zag ook laatst dat Sjakie en poppy de hoofdrollen hadden in 1 van haar tiktoks
āMain characterā
En het is nog in delen opgesplitst ook. Hahahaha! Even op de Djamila manier: Bonnie, hou op met me.
Ik vind Bonnieās vlogs meestal leuk maar ik vraag me echt af waarom ze altijd van die melancholische lana del rey type jankmuziek gebruikt in haar edits. Vind dat ook helemaal niet bij de sfeer van die vlogs passen.
Main character vibes