Jaaaa was te verwachten, maar blijf het bizar vinden hoe deze vent wegkomt met dit soort gedrag
Jaa ik zag laatst bij Jade op tiktok ook allemaal comments staan van jij bent mooier dan Meisjes naam of meisjes naam is wel mooier. Echt zo belachelijk allemaal. Maar ook dat zij weer zo jong is bah bah. Was blij voor Jade dat ze van die engnek af was.
Zijn omgeving (ouders, familie, vrienden) accommodeert het ook gewoon voor hem dus er is niemand die tegen hem zegt dat hij zijn verstand moet gebruiken. Het zijn allemaal mensen met twijfelachtige ideeën in zijn kring van wat ik gezien heb.
Vind het zo’n ontzettend vervelend mannetje echt gatverdamme.
De reels van Lotte zijn wel vaker cringey, maar ze heeft zichzelf met haar nieuwe reel echt overtroffen (“POV: je kijkt naar je vriend”). Tenenkrommend.
Misschien allemaal fan van ice age geweest vroeger
Deze is al 3 miljard keer gemaakt op tiktok dus ook bijzonder niet origineel
Waar kent hij die fan dan van? Pikt hij haar zomaar uit het niets op in België en dan komt ze in de vlog? Via DM ofzo? Ik ben hier te oud voor
Wat een aso cheap skate is Bonnie toch. Die TikTok dat ze letterlijk alle vega paté uit de supermarkt haalt omdat het 1+1 gratis is. Dat is toch gewoon ontzettend asociaal?
Als ze de string cheese maar laat liggen
Hallo er verhongeren mensen op dit moment omdat zij alle vega pate mee heeft genomen!!!
Ze heeft een dm gestuurd samen met een vriendin naar gio, over dat ze een tattoo wilde laten tatoeëren met de upload tijd van hem. Ze keken al naar de vlogs sinds ze 12 waren. Gio heeft uiteindelijk ook die tattoo laten zetten
Vervolgens hebben ze een afspraak gemaakt en kwamen ze naar Rotterdam toe en heeft hij die meiden opgepikt om het in de vlogs vast te leggen
Ik zag een reel voorbij komen van de podcast van vita en elise. €10 voor degene welke het lukt om de volledige podcast uit te zitten
Reel van haar scooter helm, die ze verkeerd draagt maar op deze manier in ieder geval geen boete krijgt, vind ik veel erger.
En het dan ook nog verdedigen in de comments als ze erover wordt aangesproken.
Dankje! Dat tattoo verhaal ook echt
Ik ging het die reels bekijken maar bij die laatste over “leven van een 30 jarige” (?) moest ik echt lachen om die begin scène dat ze haar ogen open doet. Maar meer nog omdat haar arm er zo gek bij ligt, ik dacht eerst dat het van een pop was ofzo
Steph post net in een Q&A op Instagram story dat Sam en zij uit elkaar zijn na 13 jaar!
Voor verkeerd dragen van een helm kun je toch ook gewoon een boete krijgen.
Als ik zo naar mijn vriend zit te loeren vraagt ie waar ik last van heb.
Als in, 20 mensen die voor haar gaan werken?