Vouwen (heb het speciaal voor jou gekeken!) maar het ging vooral over dat hij zo’n 20 paar sokken meenam omdat ‘ie bang was dat ‘ie zonder sokken te komt zitten…
Heel mooi!
Ik vind Cynthia met de dag er beter uitzien. Alsof ze steeds meer in haar element komt. Love it.
Oei, Florence staat ook wel bekend om sokkenschaarste….
Mijn god, m’n nichtje wilde graag naar Pluk Amsterdam (die horeca van Iris Zeilstra) maar daar betaal je gewoon 7 euro voor een cinnamon roll en 5 euro voor een plak bananenbrood. Echt bizarre prijzen.
Ja want hij had geen zin om elke week (!!) Te gaan wassen…
Dat is toch niet zo raar als je op vakantie bent?
En als het allemaal lukt om mee te nemen, waarom niet toch.
Hij gaat niet op vakantie…
Hij gaat daar gewoon werken, dus wat maakt het uit als je daar 1x in de week een was moet aanzetten. Alsof hij dat thuis niet hoeft.
Nouja hij is iig niet thuis, als je geen zin hebt en genoeg sokken om niet elke week te hoeven wassen als je in het buitenland zit prima toch. Snap niet dat het shocking moet zijn dat je dan niet elke week wast als je genoeg kleren hebt blijkbaar, who cares
Lijkt me sowieso ranzig om 2 weken je vieze sokken te bewaren. Ik vind dat hij zich aanstelt.
Maar verder ook niks hoor… hij doet maar.
Voor wie is het ranzig, voor de wasmand of plastic tas waar het in zit?
Gelukkig kan ze in deel 9 zeggen dat ze voor 3 weken aan vieze schimmelsokken kon wassen toen ze in Florence aankwam.
Hoezo is dat ranzig?
Nou een tas vol vieze sokken is niet per se fris toch?
Schimmelsokken haha? Weet niet hoe jouw voeten zijn, maar al laat ik mijn sokken een halfjaar in een tas zitten, schimmel komt er niet op hoor.
Ik krijg bij dit soort gesprekken de behoefte om te gaan bungee jumpen om nog een beetje het gevoel te hebben dat ik leef.
Waar gaaat dit over wat een suf gezeur.
Volgens mij is ze zelf fan van Lana del Rey en houdt ze ook van dit soort muziek, prima reden om het in je eigen vlogs te doen denk ik zo.
Haar uitstraling. Ze kon vroeger vaak objectief prachtig op de foto staan, maar met een blik in haar ogen waaraan je zag dat ze zich helemaal niet zo mooi voelde als ze eruit zag. Ze ziet er nu veel meer uit alsof ze goed in haar vel zit/echt blij met zichzelf is.
Wat je spaart kleding toch altijd een tijd op voor je gaat wassen? Of was jij alles direct?