Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Huh maar was je thuis dan altijd al je sokken, ondergoed etc direct ipv wasmand? En op vakantie ook ipv waszak?

8 likes

Volgt iemand Didi Shanna op insta? De ex van Bram Krikke. Ik heb geen verstand van hondenrassen maar ook zij (ging hier een paar dagen geleden over) heeft niet echt de beste keuze gemaakt. Vandaag weer een hele bloedende hond in haar stories. Vind het zo zielig.

4 likes

Pff ook echt ā€˜als je zo’n hond neemt moet je er rekening mee houden dat dit kan gebeuren’ :scream: Hoe krijgt ze het haar strot uit, ik dacht echt dat ze iets ging zeggen als ā€˜neem geen rashond want dit is zo zielig’

13 likes

But she is happy :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ja, echt hoor. Klinkt alsof ze het meer ziet als een belemmering voor haarzelf. Koop zo’n hond gewoon niet zodat ze ook niet gefokt hoeven worden en geen pijn lijden met hun bebloede huid. Jezus.

8 likes

Ik weet pas 3 Weken dat ze Didi Shanna heet ipv Didis Hanna (Dit is Hanna).

19 likes

:clown_face::clown_face::clown_face:

Natuurlijk niet maar ik laat het ook niet 6wk staan?

4 likes

I mean ik werk in dezelfde sector als Nick en dikke kans dat je op zo’n buitenlandse werktrip gewoon in een of ander studentenhuis wordt gegooid en een of andere kutte gezamenlijke wasmachine moet gebruiken of naar een wasserette moet, ik snap hem wel lol

en @Jammerwel een tas met vieze sokken is misschien niet het meest frisse nee maar je hoeft het niet op te eten??? wtf is dit nou weer allemaal ahaha

16 likes

Gio heeft weer een nieuw meisje van 18 die hij kan gebruiken voor z’n clickbait hoor. My God deze kerel…

9 likes

Vertel

5 likes

Is dat van Luuk en Wieke een grap dat ze een tweeling zijn. Ik wist uberhaubt niet dat zij broer en zus waren. Ik dacht die kennen elkaar allemaal van school.

(Vrienden van Bonnie)

7 likes

Ze zijn geen familie van elkaar maar wel dezelfde achternaam

6 likes

Vlg mij zaten Wieke en Bonnie bij elkaar op de jeugd theaterschool? (Hofplein)

5 likes

Ooh zo. Jaa ik keek verder en toen dacht ik ah vgm is dit Bonnie humor die ik heb gemist.

2 likes

Pop is niet hun achternaam

6 likes

Is blijkbaar een fan die vorige week een tattoo van hem heeft laten zetten :woozy_face: Gio mocht mee, en omdat die vlog zo goed is bekeken en de fans het helemaal geweldig vonden ging 'ie haar maar weer opzoeken en mocht ze voorin in de auto zitten (en die vriend van hem moest toen maar achterin) :woozy_face:

3 likes

Ik weet bijna wel zeker dat ze niet dezelfde achternaam hebben. Het is idd niet Pop.

2 likes

oh mijn god free haar

10 likes

lijkt me een grap ja, dat met die geboortedatum opnoemen ging nou niet echt soepel

7 likes

Is het niet gewoon een bijnaam voor elkaar? Net zoals ze elkaar soms zus noemen etc

5 likes