Huh maar was je thuis dan altijd al je sokken, ondergoed etc direct ipv wasmand? En op vakantie ook ipv waszak?
Volgt iemand Didi Shanna op insta? De ex van Bram Krikke. Ik heb geen verstand van hondenrassen maar ook zij (ging hier een paar dagen geleden over) heeft niet echt de beste keuze gemaakt. Vandaag weer een hele bloedende hond in haar stories. Vind het zo zielig.
Pff ook echt āals je zoān hond neemt moet je er rekening mee houden dat dit kan gebeurenā Hoe krijgt ze het haar strot uit, ik dacht echt dat ze iets ging zeggen als āneem geen rashond want dit is zo zieligā
But she is happy
Ja, echt hoor. Klinkt alsof ze het meer ziet als een belemmering voor haarzelf. Koop zoān hond gewoon niet zodat ze ook niet gefokt hoeven worden en geen pijn lijden met hun bebloede huid. Jezus.
Ik weet pas 3 Weken dat ze Didi Shanna heet ipv Didis Hanna (Dit is Hanna).
Natuurlijk niet maar ik laat het ook niet 6wk staan?
I mean ik werk in dezelfde sector als Nick en dikke kans dat je op zoān buitenlandse werktrip gewoon in een of ander studentenhuis wordt gegooid en een of andere kutte gezamenlijke wasmachine moet gebruiken of naar een wasserette moet, ik snap hem wel lol
en @Jammerwel een tas met vieze sokken is misschien niet het meest frisse nee maar je hoeft het niet op te eten??? wtf is dit nou weer allemaal ahaha
Gio heeft weer een nieuw meisje van 18 die hij kan gebruiken voor zān clickbait hoor. My God deze kerelā¦
Vertel
Is dat van Luuk en Wieke een grap dat ze een tweeling zijn. Ik wist uberhaubt niet dat zij broer en zus waren. Ik dacht die kennen elkaar allemaal van school.
(Vrienden van Bonnie)
Ze zijn geen familie van elkaar maar wel dezelfde achternaam
Vlg mij zaten Wieke en Bonnie bij elkaar op de jeugd theaterschool? (Hofplein)
Ooh zo. Jaa ik keek verder en toen dacht ik ah vgm is dit Bonnie humor die ik heb gemist.
Pop is niet hun achternaam
Is blijkbaar een fan die vorige week een tattoo van hem heeft laten zetten Gio mocht mee, en omdat die vlog zo goed is bekeken en de fans het helemaal geweldig vonden ging 'ie haar maar weer opzoeken en mocht ze voorin in de auto zitten (en die vriend van hem moest toen maar achterin)
Ik weet bijna wel zeker dat ze niet dezelfde achternaam hebben. Het is idd niet Pop.
oh mijn god free haar
lijkt me een grap ja, dat met die geboortedatum opnoemen ging nou niet echt soepel
Is het niet gewoon een bijnaam voor elkaar? Net zoals ze elkaar soms zus noemen etc