Ik dacht dat dat die celine was van die mini horeca zaak. Dacht hoe passen daar 20 mensen in dan.
20 dollar per uur
Marketing is 30/40/50 editing 30/40 en support 20
Het lijkt meer alsof ze een eigen poule met freelancers aan het opzetten is. Dus als er een opdracht is, mag de eerste die er op reageert de opdracht doen. En dan niet echt goed betaald uiteraard en je moet het heel snel afmaken.
Ambitieuze Meisjes toevallig haha?
Haha ja snap wel dat het grappig is om in die groep te kijken. Ik heb er wel oprecht fijne opdrachten vandaan gehaald! Wel copywriting/marketing en geen VA dus. Maar er zit ook echt veel rotzooi tussen qua werk.
En er zitten veel te veel mensen in die voor te weinig geld opdrachten aannemen vind ik. Heb echt te vaak gehad dat ik ergens op reageerde en dat het dan max €15 per uur is. Daar kan niemand van leven en toch staan er genoeg in de rij die het doen.
Wat is VA?
Virtual Assistant
Vind die opdrachten die mensen moeten leveren als sollicitatie ook wel interessant. Ik zie eigenlijk vooral een verzameling gratis content en ideeën voor CC
Echt 80% van de sollicitaties tegenwoordig. Tyf op met je cases of betaal me maar een fatsoenlijk uurloon om die case op te lossen, ga toch niet gratis werken?
Ze deed van de week ook zo’n oproep voor podcasts die haar te gast zouden willen hebben in de strekking ‘Congratulations for having me’.
Edit: oh, per ongeluk reactie op jou geworden!
Ja dit was ook weer echt zo erg. Omdat ze graag een groter engelstalig bereik heeft, mogen mensen haar uitnodigen voor hun podcast als ze aan een hele rits eisen voldoen. How can I make everything about me
Toevallig viel mijn oog op 1post van Liesbeth Rasker haar kroegpraat, waarin ze voluit toegeeft dat ze een nepo-baby is en hoe dit voor haar heeft uitgepakt. Ik vind het wel netjes dat ze de vraag open en bloot beantwoord
Ik had het vermoeden al toen ze in de slimste mens werd voorgesteld als Reisjournalist en vervolgens zei dat de Alpen in de Andes lagen.
Hahaha Bonnie heeft het geschopt tot havermelkelite met der lontentrimmer
Haha Bonnie die een vlog uploadt voor morgen met als titel (ik citeer) ‘indepent woman leven’
Oh het ging me om beide eigenlijk
Annemerel was de eerste blog die ik trouw las en op de een of andere manier blijf ik haar volgen op insta, maar echt het is zo geestdodend saai Ik vind het echt niet erg om af en toe iets over een kind te zien/lezen maar echt letterlijk elke scheet van Pip gaat op insta. En verder maakt ze ook echt helemaal niks mee.
Mij valt al een tijdje precies hetzelfde op. Heb bijna medelijden met haar. Het is elke dag Pip, nog meer Pip, kiespijn en wachten totdat Tuurtje thuis is. Lijkt mij een heel eenzaam en eentonig leven zo.
Ze komt ook niet echt gelukkig over lijkt het. Volgens mij ziet ze haar zusje ook nauwelijks meer en ook weinig vriendinnen. Lijkt me ook best eenzaam als je al zo lang blogger bent zonder collega’s en pip gaat volgens mij ook niet vaak naar de opvang dus de meeste dagen is het alleen thuis met Pip.