Ik volg haar ook echt al sinds ze nog op de middelbare school zit en toen vond ik haar echt leuk maar wat een vreselijk saai leven heeft zij tegenwoordig. Kwam toevallig laatst nog een hele oude blog van haar tegen toen ik tips voor Parijs zocht en daar zag ze er zo stralend en energiek en blij uit en ik realiseerde me toen ook dat ik die Annemerel al lang niet meer heb gezien.
Ik vind het knap dat jullie het nog zo lang hebben uitgehouden! Ik ben denk ik een jaar geleden hierop afgehaakt, ik was idd ook een trouwe jarenlange volger daarvoor maar pffff. Af en toe kijk ik nog even om te concluderen dat het nog precies zo saai is.
Ik heb gewoon medelijden met haar troosteloze leven. Het spannendste wat ze doet is naar de tandarts gaan iedere week. Hoop dat ze een hele knappe heeft
Het is inderdaad nog saaier geworden. Maar dat is het eigenlijk wel echt al heel lang. Ze deed sowieso al weinig met vriendinnen / uitjes. 1x per jaar naar Parijs en op vakantie met haar ouders elk jaar. Meer kan ik mij eigenlijk ook niet herinneren?
Ik hoop alleen wel dat ze wat beter voor in haar vel gaat zitten voor zichzelf.
Want als bladenmaker ben je automatisch taalnazi?
Ja ik ging dit net zeggen. Naar mijn gevoel zag ze voor de komst van Pip ook niet per se veel vriendinnen/ondernam ze niet superveel. Alleen valt het nu wellicht nog meer op omdat ze nog meer gebonden is aan het ritme van haar dochtertje, waarmee ze toch de meeste dagen doorbrengt.
Haar moeder is overleden toen ze 10 was hé? Ik denk dat er een groot deel van haar jeugd wel iets anders heeft gespeeld dan enkel taal
Dat is waar, het was nooit heel spannend. Maar dat vond ik ook wel relatable ofzo. En ze was heel close met haar zusje, ging meerdere keren per jaar op wintersport en perstripjes enzo, Het ging over outfits, boeken, hardlopen⊠weet niet waarom ik dat minder saai vond. Maar vind van die berichten van: oh pip doet een slaapje in de wagen, dan zal ze thuis wel geen dutje meer doen etc. wel echt niks aan. Maargoed, zijn genoeg insta mommies die dat ook doen. AM heeft alleen nog een speciaal plekje in mân hart ofzo waardoor ik blijf volgen en hopen dat t weer leuker wordt
Die nieuwe tiktok van Bonnie, is dat nou die scĂšne uit kuwtk dat Kim kardashian na overval in Parijs opnieuw getriggerd raakte op vakantie? Weird
Missch een typefout; in de snelheid etc?
Een collega van mij is ongeveer 110 en schrijft al sinds zijn 18de voor geld en zelfs hij maakt nog domme foutjes. Daarom wordt er geredigeerd, je kunt gewoon niet alles weten, ook als je het zelf naleest kun je eroverheen lezen of het simpelweg niet weten.
Want ja ik geef toe ik zou dit ook moeten googlen :â) en voor een professionele tekst zou ik dat doen maar voor een casual tekst echt niet.
Ja om 1 of andere onverklaarbare reden kan ik ook nog geen afstand nemen van AM. Ik was vroeger echt wel trouwe lezer van haar blog. Ze schreef toen 2 posts per dag en ik keek daar wel naar uit (hoe triestig klinkt dat )
Geen idee die sound wordt best wel vaak gebruikt
Haha ik ook hoor, om 12 en 17u toch? Best veel eigenlijk! Maar toen was bloggen nog niet dood.
Daar heb je gelijk in hoor! Het was geen groot en meeslepend leven maar daardoor ook wel heel lekker herkenbaar.
Ja ik ben ook afgehaakt. Vind ik wel jammer want ik heb haar lang met veel plezier gevolgd. Ik vond het heel leuk om haar hardloopavonturen te lezen en kreeg daardoor zelf ook meer plezier in het rennen.
Maar het gaat nu echt alleen nog maar over haar dochter. Naast het feit dat ik dat heel saai vind, wil ik ook niet âbijdragenâ aan het feit dat kinderen zonder dat ze daar toestemming voor kunnen geven op het internet worden gegooid. Dus het voelde ook niet meer goed om haar te blijven volgen.
Ik volg haar ook al lang en ben dat uit een soort nostalgie blijven doen. Heb het idee dat ze zelf ook zoekend is, enerzijds klagen dat ze niet kan werken als ze met haar dochter is, maar anderzijds kan ze niet zonder haar en is de opvang te duur.
Koek koek