Oh, geen idee!
Ze hebben inderdaad niet dezelfde achternaam dus het is een grap, maar zelfs ik ging er ineens aan twijfelen door deze vlog beetje raar zo op deze manier
Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft het laatste, hoe erg ik het ook vind om dat te bekennen.
Ohh is dat van een Influencer?! Nooit geweten maar verbaast me niets. Ik ben er ooit geweest en heb een heel slechte ervaring gehad. Midden in de nacht heb ik op een foto op insta gereageerd met een in dichtvorm geschreven slechte recensie en deze was binnen 20 minuten verwijderd. Dat is de social media beheerder wel dedicated zeg
Lol wutttt?!
Beeeetje context, het was 5:30 geschreven door gio en heeft ze samen met een vriendin laten zetten en toen liet gio het ook bij zichzelf zetten als verrassing. Was een aandenken aan hun vriendschap en dat ze altijd de vlogs kijken (die om 5:30 online komen).
Dus geen letterlijke tattoo van hem, maar zou het zelf niet nemen
Het is alsnog een hint naar Gio yikes
En @Foxy oooh dat dacht ik, dat is allebei hun instanaam toch. Ik zou denken dat de āgrapā zo begonnen was, maar niet dus!
En vervolgens gingen Gio en zijn stompzinnige vriend Alex overleggen wie van de 2 haar naam op hun kont zou laten tattooeren. Echt de manier om met jonge meiden om te gaan, helemaal top.
Idd! Soms geven merken aan dat je dan in het jaar van die campagne geen reclame mag maken voor vergelijkbare merken, maar vaak wordt er weinig afgesproken.
De ene is toch boeken en de ander podcast?
Nextory heeft momenteel een hele hoop verschillende influencercampagnes lopen, ik kom ze overal tegen. In de oproep voor boek-influencers gaven ze wel aan dat je geen concurrent (waaronder Podimo) in je berichten over Nextory mag noemen, maar niets over andere berichten die je plaatst/exclusiviteit. Wellicht spreken ze dat nog apart af, kan natuurlijk ook.
Nee dat snap ik ook niet. Of nouja, als je overal geld voor krijgt en dat je enige drijfveer is, dan wel. Maar als volgers stellen wij er vraagtekens bij, ik snap niet dat deze influencers dat niet inzien.
Die marc marie en aaf podcast had ook eerst reclame voor nextory en daarna podimo⦠best kort op elkaar dacht ik.
Safiya Nygaard heeft een video gemaakt over alle hotels aan de Las Vegas strip echt love it
Deze toewijding maar ook echt chille entertainment (een uur lang en er komt nog een deel 2 met de resterende 14 hotels haha)
Edit: oh deel 2 is er blijkbaar gelijk al!
I love Safiya!!! Niks is haar te gek voor de videos die ze maakt
Ah ik wist niet dat podimo ook luisterboeken had. Heb de app in het begin voor x maanden gratis gedownload maar nooit gebruikt
Ik ben echt benieuwd hoeveel influencers er straks in de problemen komen door de belastingdienst. Zag op Tiktok een filmpje voorbij komen van Megan (die ooit meedeed aan temptation island) en zij verdiend nu blijkbaar erg goed met oa OF. Maarr ze vond t niet nodig om belasting te betalen want de helft van haar inkomen afstaan vond ze niet eerlijk. Ze gaat toch naar Dubai verhuizen dusja wat maakt het uit⦠Echt hoeeee dom om te denken dat die regels voor jou niet gelden. En straks janken omdat je zo ontzettend veel geld moet terug betalenā¦
Koekeroend
Ik zag dit ook ja! Hahaha hoe denk je dat verhuizen ervoor zorgt dat je niet hoeft te betalen. Zelfde gold volgens mij voor Shirley (ook ooit van Tempa).