Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Haha helaas geen grap

2 likes

Ik denk dat als hij aangeeft er mee te willen stoppen dat ze hem moeten uitkopen. Maar dat gaat om best veel geld en dat moet je maar hebben.

En inderdaad, een vakantiepark runnen op zoveel km van huis lijkt me echt een blok aan je been.

2 likes

Nah dat vind ik op zich nog niet zo raar, het is toch een populaire insta-kreet en dat is waar de titel op gebaseerd is denk ik. Maar lelijk vind ik het wel ja, sowieso een Nederlands boek met een Engelse titel :tired_face:

6 likes

Het boek van Wil en Tien is laatst ook weer voor een nieuwe druk gegaan en dus “opnieuw” uitgekomen. Nu met (volgens mij) Tien op de cover met zwangere buik. Ziet er iig een stuk beter uit dan die vreselijke foto van hun beide met neppe buik :sweat_smile:

VS

22 likes

“Alles wat wij vinden dat jij moet weten” :grimacing:

57 likes

Die combinatie van hooggesloten jurken, brave kapsels en de buiken geven me echt Mormoonse Mommies.

65 likes

Ik vind die nieuwe cover er eigenlijk uitzien als zo’n erotische roman met die lingerie en die kleurstelling

72 likes

Ik geloof echt nul van dat het niet vanaf seconde 1 het idee was op Wylde Pad snel weer te verkopen

32 likes

Het is net een blaadje van de Etos, met die combinatie van lettertypes. En idd onbegrijpelijk dat ze die ondertitel niet even hebben gefixt.

20 likes

Ik gok weinig, maar ze hebben dit gekocht in een tijd dat het niet gekker kon.

3 likes

Nee dat ging al haast direct mis. Verwachtingen over en weer. Hij kon er niet tegen dat ze zo ongestructureerd te werk gingen.

9 likes

Dat was mn favo stukje. Ineens was ieh weg.

11 likes

Hoooo, wat een shade voor mijn trouwfotograaf :sweat_smile:

6 likes

Ja ik was ook teamReggie!

6 likes

Lang ondergoed eronder, het zou prima kunnen.

5 likes

Is hij vervolgens ook echt nooit meer gesignaleerd op het park? Ben zo benieuwd of het echt pf gewoon voor de bühne was.

6 likes

Die man had zijn huis in Den Bosch opgezegd en ging inwonen bij zijn zus na vertrek bij het wylde pad. Echt sneu voor hem.

11 likes

Achternamen staan bij auteurs toch ook gewoon altijd op alfabetische volgorde? Valt me op dat op hun covers eerst Willemijn genoemd wordt (L) en daarna Martine (H) ipv andersom.

7 likes

Het is nou eenmaal Wil en Tien, niet Tien en Wil :grimacing:

17 likes

Oh ja dat is waar idd!

3 likes