Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Zat Gorden daar tegenwoordig ook niet, gezellig? :upside_down_face:

2 likes

Mijn vriendin heeft ook een tijd in Dubai gewerkt en gewoond en dan hoef je inderdaad geen belasting over je inkomsten te betalen, leip toch?! Mja, woon je wel in die toxische hellscape dus tja

8 likes

Maar je moet neem ik aan dan nog wel wat betalen over wat je hier hebt gehad?

21 likes

Kaas loopt uit d’r oren

25 likes

Lijkt me wel 🫣

15 likes

Lijkt mij wel, is volgens mij gewoon belastingontduiking

5 likes

Sinds kort geloof ik, kwam er van de week achter. Maar moest dan mn account upgraden naar premium. Maar kon nergens de prijs vinden. Betaal nu €4,99.

Kreeg naar veel zoeken wel iets van premium maar moest dan €3,09 betalen met iDeal, zon gek bedrag ook haha. En je gratis lidmaatschap verviel dan ook. (Al is die van mij allang niet meer gratis)

5 likes

Ik zie dus voorbij komen dat gio een paar keer zoenend is gespot met zijn 18-jarige fan die laatst ook in zijn videos is geweest. Ik vind dit toch zo ontzettend fout??

4 likes

88 likes

Jaaaa was te verwachten, maar blijf het bizar vinden hoe deze vent wegkomt met dit soort gedrag

7 likes

Jaa ik zag laatst bij Jade op tiktok ook allemaal comments staan van jij bent mooier dan Meisjes naam of meisjes naam is wel mooier. Echt zo belachelijk allemaal. Maar ook dat zij weer zo jong is bah bah. Was blij voor Jade dat ze van die engnek af was.

4 likes

Zijn omgeving (ouders, familie, vrienden) accommodeert het ook gewoon voor hem dus er is niemand die tegen hem zegt dat hij zijn verstand moet gebruiken. Het zijn allemaal mensen met twijfelachtige ideeƫn in zijn kring van wat ik gezien heb.
Vind het zo’n ontzettend vervelend mannetje echt gatverdamme.

5 likes

De reels van Lotte zijn wel vaker cringey, maar ze heeft zichzelf met haar nieuwe reel echt overtroffen (ā€œPOV: je kijkt naar je vriendā€). Tenenkrommend. :smiling_face_with_tear:

7 likes

Misschien allemaal fan van ice age geweest vroeger

41 likes

Deze is al 3 miljard keer gemaakt op tiktok dus ook bijzonder niet origineel

4 likes

Waar kent hij die fan dan van? Pikt hij haar zomaar uit het niets op in Belgiƫ en dan komt ze in de vlog? Via DM ofzo? Ik ben hier te oud voor :sweat_smile:

6 likes

Wat een aso cheap skate is Bonnie toch. Die TikTok dat ze letterlijk alle vega patƩ uit de supermarkt haalt omdat het 1+1 gratis is. Dat is toch gewoon ontzettend asociaal?

17 likes

Als ze de string cheese maar laat liggen

10 likes

Hallo er verhongeren mensen op dit moment omdat zij alle vega pate mee heeft genomen!!!

9 likes

Ze heeft een dm gestuurd samen met een vriendin naar gio, over dat ze een tattoo wilde laten tatoeƫren met de upload tijd van hem. Ze keken al naar de vlogs sinds ze 12 waren. Gio heeft uiteindelijk ook die tattoo laten zetten :joy:

Vervolgens hebben ze een afspraak gemaakt en kwamen ze naar Rotterdam toe en heeft hij die meiden opgepikt om het in de vlogs vast te leggen

7 likes