Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ik zag een reel voorbij komen van de podcast van vita en elise. €10 voor degene welke het lukt om de volledige podcast uit te zitten

9 likes

Reel van haar scooter helm, die ze verkeerd draagt maar op deze manier in ieder geval geen boete krijgt, vind ik veel erger.

23 likes

En het dan ook nog verdedigen in de comments als ze erover wordt aangesproken.

8 likes

Dankje! Dat tattoo verhaal ook echt :sob:

3 likes

Ik ging het die reels bekijken maar bij die laatste over “leven van een 30 jarige” (?) moest ik echt lachen om die begin scène dat ze haar ogen open doet. Maar meer nog omdat haar arm er zo gek bij ligt, ik dacht eerst dat het van een pop was ofzo

6 likes

Steph post net in een Q&A op Instagram story dat Sam en zij uit elkaar zijn na 13 jaar!

5 likes

Voor verkeerd dragen van een helm kun je toch ook gewoon een boete krijgen.

3 likes

Als ik zo naar mijn vriend zit te loeren vraagt ie waar ik last van heb. :sweat_smile:

6 likes

Als in, 20 mensen die voor haar gaan werken?

2 likes

Ik dacht dat dat die celine was van die mini horeca zaak. Dacht hoe passen daar 20 mensen in dan.

7 likes

20 dollar per uur :joy::joy::joy::joy:

5 likes

Marketing is 30/40/50 editing 30/40 en support 20

2 likes

Het lijkt meer alsof ze een eigen poule met freelancers aan het opzetten is. Dus als er een opdracht is, mag de eerste die er op reageert de opdracht doen. En dan niet echt goed betaald uiteraard en je moet het heel snel afmaken.

9 likes

Ik gok dat ze nu al genoeg aanmeldingen heeft. Aangezien er ook genoeg mensen zijn die 3000 euro betalen voor een cursus. En hier krijg je nog voor betaald.

Ik zit ook in zo’n FB groep en daar stikt het van die VA’s die als aasgieren reageren op dit soort berichten.

6 likes

Ambitieuze Meisjes toevallig haha?

4 likes

Ja weet ook niet hoe ik daar in verzeild ben geraakt want ik trek het mega slecht. Soort van ramptoerisme ofzo. Ik weet nog dat iemand specifiek vroeg naar een boekhoudster van kleur. Toen waren de spreekwoordelijke rapen gaar onder alle Sophie’s.

16 likes

Haha ja snap wel dat het grappig is om in die groep te kijken. Ik heb er wel oprecht fijne opdrachten vandaan gehaald! Wel copywriting/marketing en geen VA dus. Maar er zit ook echt veel rotzooi tussen qua werk.

En er zitten veel te veel mensen in die voor te weinig geld opdrachten aannemen vind ik. Heb echt te vaak gehad dat ik ergens op reageerde en dat het dan max €15 per uur is. Daar kan niemand van leven en toch staan er genoeg in de rij die het doen.

11 likes

Wat is VA?

5 likes

Virtual Assistant

4 likes

Vind die opdrachten die mensen moeten leveren als sollicitatie ook wel interessant. Ik zie eigenlijk vooral een verzameling gratis content en ideeën voor CC

9 likes