Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Echt 80% van de sollicitaties tegenwoordig. Tyf op met je cases of betaal me maar een fatsoenlijk uurloon om die case op te lossen, ga toch niet gratis werken?

18 likes

Ze deed van de week ook zo’n oproep voor podcasts die haar te gast zouden willen hebben in de strekking ‘Congratulations for having me’.

Edit: oh, per ongeluk reactie op jou geworden!

7 likes

Ja dit was ook weer echt zo erg. Omdat ze graag een groter engelstalig bereik heeft, mogen mensen haar uitnodigen voor hun podcast als ze aan een hele rits eisen voldoen. How can I make everything about me :upside_down_face:

5 likes

Toevallig viel mijn oog op 1post van Liesbeth Rasker haar kroegpraat, waarin ze voluit toegeeft dat ze een nepo-baby is en hoe dit voor haar heeft uitgepakt. Ik vind het wel netjes dat ze de vraag open en bloot beantwoord

18 likes

Ik had het vermoeden al toen ze in de slimste mens werd voorgesteld als Reisjournalist en vervolgens zei dat de Alpen in de Andes lagen.

29 likes

Hahaha Bonnie heeft het geschopt tot havermelkelite met der lontentrimmer :joy:

6 likes

Haha Bonnie die een vlog uploadt voor morgen met als titel (ik citeer) ‘indepent woman leven’ :laughing:

17 likes

Oh het ging me om beide eigenlijk

3 likes

Annemerel was de eerste blog die ik trouw las en op de een of andere manier blijf ik haar volgen op insta, maar echt het is zo geestdodend saai :sweat_smile: Ik vind het echt niet erg om af en toe iets over een kind te zien/lezen maar echt letterlijk elke scheet van Pip gaat op insta. En verder maakt ze ook echt helemaal niks mee.

28 likes

Mij valt al een tijdje precies hetzelfde op. Heb bijna medelijden met haar. Het is elke dag Pip, nog meer Pip, kiespijn en wachten totdat Tuurtje thuis is. Lijkt mij een heel eenzaam en eentonig leven zo.

6 likes

Ze komt ook niet echt gelukkig over lijkt het. Volgens mij ziet ze haar zusje ook nauwelijks meer en ook weinig vriendinnen. Lijkt me ook best eenzaam als je al zo lang blogger bent zonder collega’s en pip gaat volgens mij ook niet vaak naar de opvang dus de meeste dagen is het alleen thuis met Pip.

7 likes

Ik volg haar ook echt al sinds ze nog op de middelbare school zit en toen vond ik haar echt leuk maar wat een vreselijk saai leven heeft zij tegenwoordig. Kwam toevallig laatst nog een hele oude blog van haar tegen toen ik tips voor Parijs zocht en daar zag ze er zo stralend en energiek en blij uit en ik realiseerde me toen ook dat ik die Annemerel al lang niet meer heb gezien.

8 likes

Ik vind het knap dat jullie het nog zo lang hebben uitgehouden! Ik ben denk ik een jaar geleden hierop afgehaakt, ik was idd ook een trouwe jarenlange volger daarvoor maar pffff. Af en toe kijk ik nog even om te concluderen dat het nog precies zo saai is.

11 likes

Ik heb gewoon medelijden met haar troosteloze leven. Het spannendste wat ze doet is naar de tandarts gaan iedere week. Hoop dat ze een hele knappe heeft

17 likes

39 likes

Het is inderdaad nog saaier geworden. Maar dat is het eigenlijk wel echt al heel lang. Ze deed sowieso al weinig met vriendinnen / uitjes. 1x per jaar naar Parijs en op vakantie met haar ouders elk jaar. Meer kan ik mij eigenlijk ook niet herinneren?
Ik hoop alleen wel dat ze wat beter voor in haar vel gaat zitten voor zichzelf.

2 likes

Want als bladenmaker ben je automatisch taalnazi?

63 likes

Ja ik ging dit net zeggen. Naar mijn gevoel zag ze voor de komst van Pip ook niet per se veel vriendinnen/ondernam ze niet superveel. Alleen valt het nu wellicht nog meer op omdat ze nog meer gebonden is aan het ritme van haar dochtertje, waarmee ze toch de meeste dagen doorbrengt.

7 likes

Haar moeder is overleden toen ze 10 was hé? Ik denk dat er een groot deel van haar jeugd wel iets anders heeft gespeeld dan enkel taal

38 likes

Dat is waar, het was nooit heel spannend. Maar dat vond ik ook wel relatable ofzo. En ze was heel close met haar zusje, ging meerdere keren per jaar op wintersport en perstripjes enzo, Het ging over outfits, boeken, hardlopen… weet niet waarom ik dat minder saai vond. Maar vind van die berichten van: oh pip doet een slaapje in de wagen, dan zal ze thuis wel geen dutje meer doen etc. wel echt niks aan. Maargoed, zijn genoeg insta mommies die dat ook doen. AM heeft alleen nog een speciaal plekje in m’n hart ofzo waardoor ik blijf volgen en hopen dat t weer leuker wordt :smiling_face_with_tear:

9 likes