Die nieuwe tiktok van Bonnie, is dat nou die scène uit kuwtk dat Kim kardashian na overval in Parijs opnieuw getriggerd raakte op vakantie? Weird
Missch een typefout; in de snelheid etc?
Een collega van mij is ongeveer 110 en schrijft al sinds zijn 18de voor geld en zelfs hij maakt nog domme foutjes. Daarom wordt er geredigeerd, je kunt gewoon niet alles weten, ook als je het zelf naleest kun je eroverheen lezen of het simpelweg niet weten.
Want ja ik geef toe ik zou dit ook moeten googlen :’) en voor een professionele tekst zou ik dat doen maar voor een casual tekst echt niet.
Ja om 1 of andere onverklaarbare reden kan ik ook nog geen afstand nemen van AM. Ik was vroeger echt wel trouwe lezer van haar blog. Ze schreef toen 2 posts per dag en ik keek daar wel naar uit (hoe triestig klinkt dat )
Geen idee die sound wordt best wel vaak gebruikt
Haha ik ook hoor, om 12 en 17u toch? Best veel eigenlijk! Maar toen was bloggen nog niet dood.
Daar heb je gelijk in hoor! Het was geen groot en meeslepend leven maar daardoor ook wel heel lekker herkenbaar.
Ja ik ben ook afgehaakt. Vind ik wel jammer want ik heb haar lang met veel plezier gevolgd. Ik vond het heel leuk om haar hardloopavonturen te lezen en kreeg daardoor zelf ook meer plezier in het rennen.
Maar het gaat nu echt alleen nog maar over haar dochter. Naast het feit dat ik dat heel saai vind, wil ik ook niet ‘bijdragen’ aan het feit dat kinderen zonder dat ze daar toestemming voor kunnen geven op het internet worden gegooid. Dus het voelde ook niet meer goed om haar te blijven volgen.
Ik volg haar ook al lang en ben dat uit een soort nostalgie blijven doen. Heb het idee dat ze zelf ook zoekend is, enerzijds klagen dat ze niet kan werken als ze met haar dochter is, maar anderzijds kan ze niet zonder haar en is de opvang te duur.
Koek koek
Ik vind Anna Nooshin zo’n schim van zichzelf geworden. Ze heeft natuurlijk ook veel meegemaakt maar in 2016 ofzo vond ik haar echt cool. Ze leek toen zo upcoming maar eigenlijk was dat al haar hoogtepunt ofzo. Nu is ze zo’n nobody op influencer/bn’ergebied, terwijl ze echt veelbelovend leek. Volgens mij heb ik dit al vaker gepost maar goed.
Ik keek haar vlogs altijd toen ze zelf nog verantwoordelijk was voor NSMBL, op een gegeven moment mee opgehouden en niet meer aan haar gedacht tot ik jouw post las en dacht: Oja! Anna!
Ik denk dat ze instagram groot wil worden en daarmee ondernemer, net als Stephsa en Negin Mirsalehi. Ik volgde haar toen ook dat ze bij NSMBL zat en dacht wow wat een talent dit wordt de nieuwe itgirl. Maar ik denk dat Anna hetzelfde als Sylvie Meis en Yolanthe heeft, ze komen gewoon niet zo heel sympathiek en echt over op camera.
Ja en zware special snowflake syndroom heeft
Maar dit is tocch juist het hele ding aan dat nepo baby gebeuren. Dat je niet per se ergens goed ( /de beste) in hoeft te zijn (in dit geval taal) maar je door je connecties toch ver komt.
Soms heb ik het gevoel dat zij 24/7 binnen zit met haar kind. Misschien komt dat ook omdat ze alleen dingen deelt als ze binnen in haar badjas zit.
Ik “mis” haar hardloopblogs en vlogs. En dat ze trainde naar evenementen en dingen ondernam op sportief gebied. Nu betaal je 90 euro om haar hardloopblogs te lezen en haar trainingen te volgen, terwijl je zelf ook een schema volgt (die helemaal niet persoonlijk is maar gewoon voor iedereen hetzelfde) en in een facebookgroep zit met andere fans. Wel slim gedaan. Haar hardloopdingen leverde niet echt meer sponsordeals op, daar is Pip nu voor. En nu heeft ze toch een manier om toch geld te blijven verdienen aan hardlopen.
Ik weet nog dat zij jaren geleden bijna alle Marathon Majors in samenwerking deed met Tui, ze had ook een eigen NY reis met hun die ze twee keer heeft georganiseerd. En volgens mij is Japke Janneke soort van met die Tui deal ervandoor gegaan want Annemerel heeft nooit haar Majors afgemaakt (ze heeft Londen en Tokio nog niet gedaan) en Japke Janneke moest alleen Tokio nog en die zou ze aan het begin van 2020 gedaan hebben maar we weten allemaal hoe dat gegaan is… Ik geloof er in ieder geval in dat als Japke haar anorexia beter onder controle krijgt en ze weer voor een marathon gaat trainen dat ze zo weer die reis van Tui krijg om de laatste van de Six Stars binnen te halen. Annemerel heeft nu in ieder geval niet meer het online profiel om zo’n reis gesponsord te krijgen vind / denk ik. Dan moet ze echt weer meer over hardlopen gaan posten en Pip op de achtergrond houden.
O wee als je als vrouw niet sympathiek bent!!!
Sinds hun twaalfde. gelukkig wordt het steeds minder creepy!
Nou ja het lijkt me wel handig als je kijkers/volgers wilt haha