Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ja maar hoe weinig kan je dan zelf als je 3 weken al veel vind. Ik ben blij voor Nick dat hij even kan ademen joh.

21 likes

Weet iemand de juice over Wouter Peelen? Viel me al een paar keer op dat er reacties kwamen onder recente video’s van Elise Boers.
Waarin er gezegd wordt dat men met haar te doen heeft en dat ze nu nog moet genieten van deze periode, voordat alles aan het licht komt wat Wouter heeft gedaan.
Deze reacties worden overigens elke keer weer door Elise verwijderd, wat ik ook zeker snap. Maar zijn dit mensen die onnodig aan het stoken zijn of heeft de beste man echt iets op zijn kerfstok? :nerd_face::nerd_face:

8 likes

Nou jij bent de investigator. You tell us

107 likes

Als ze Elise ermee lastig vallen zal het ongetwijfeld gaan over vreemdgaan, hij zal vast geen moord hebben gepleegd :man_detective:

8 likes

Hahaha zodra mijn onderzoek is afgerond zal ik mijn bevindingen met jullie delen :joy:

4 likes

Dat kwam een keer op een juicechannel voorbij. Dat hij vaak vreemdgaat oid. Geen idee of het waar is of niet en wie weet is Elise d’r wel helemaal oké mee.

6 likes

Misschien zeg ik het verkeerd. Ze zochten informatie van mensen omdat ze het vaak voorbij hoorden komen. Het was nog niet bevestigd, geloof ik… Ik weet er ook het fijne niet van haha!

1 like

@Karl_Lagerfeld

Ik wil nog steeds een realityprogramma van jou en je vriend en dan vooral de ingeplande reisjes. Dan zou ik zelfs Videoland nemen.

Ik denk dat ik nog maandelijks een keer op Annemerel.com maar ik vind blogs van gelovige mensen veel interessanter.

https://eenvoudigleven.blogspot.com/?
Gereformeerde vrouw die een eigen bedrijf heeft en eigen moestuin

https://www.nieniedialogues.com/?m=1
Mormoonse vrouw die een ongeluk had overleefd

https://m.youtube.com/@CynicalDuchess
Orthodoxe joodse vrouw die interesse heeft in mode en reizen

9 likes

Waarom specifiek van gelovige mensen? Hebben ze het dan ook veel over hun geloof?

1 like

Ik weet dat dit topic over het algemeen niet echt beschouwd kan worden als heel moreel verantwoordelijk, maar slaan de analyses van Bonnies content de laatste tijd niet een beetje te ver door naar online pestgedrag? Je kan er geen fan van zijn, maar het valt me op dat er nu wel heel stystematisch op haar content afgegeven wordt; of erger; eigenlijk op haar persoon. Als ik lees wat er soms allemaal gezegd wordt, zou ik dat zelf heel naar vinden om te lezen over mezelf

@theinvestigator dit speculeren over eventueel vreemdgaan van wie dan ook is natuurlijk al helemaal beneden elk niveau.

9 likes

Ja dit en toen kwamen ze er achter dat Elise zwanger is, dus gaan ze het niet brengen en wachten ze, heel aardig, tot ze bevallen is om haar kraamtijd te verzieken

En terwijl ik dit type vraag ik me af waarom ik ze volg en ga ik ze meteen ontvolgen

6 likes

Er stond eerst inderdaad op Juicechannel een oproep met meer info over wat hij allemaal gedaan zou hebben. Daarna hadden ze gemeld er niks over te delen op dat moment omdat Elise zwanger was =’). Alsof zo’n oproep niet al heftig genoeg is tijdens je zwangerschap.

16 likes

Ik heb twee dagen teruggelezen en ik heb een paar berichten gezien. Dat ze cheap is en dat het stom is om jezelf ‘independent woman’ te noemen als je vriend een paar weken weg is. Is dat nou zo erg? En hoe is dat anders dan wat over Annemerel gezegd wordt? Of wordt er met twee maten gemeten?

18 likes

Nee ik heb dit idee al langer bij Bonnie, dus dat het iets is wat al langere tijd gebeurt en dat er ook echt naar haar content wordt gekeken om hier dan te komen posten over hoe stom het is, maar ik besef me nu dat dit natuurlijk al jaren bij Mascha gebeurt en dat dit gewoon het “concept” van dit topic is (en waar ik in het verleden ook aan heb bijgedragen hoor). Dus ik meet inderdaad misschien met twee maten. Ik kijk overigens zelf niet naar Bonnie, dus heb geen band met haar verder

Over dat independent women; is dat niet “ironisch” bedoeld? Ik snap het ergens wel hoor. Ik woon sinds een week weer alleen, na een jaar samen te hebben gewoond, en ik vind het al best wennen/moeilijk (terwijl ik heel zelfstandig ben, en voor mijn huidige relatie ook jaren alleen heb gewoond).

4 likes

Oh nee dat niet eigenlijk, voel me verder ook niet echt persoonlijk geraakt. Ben wel heel erg moe, dus dat ik verkeerde conclusies trek vind ik wel weer waarschijnlijk haha

2 likes

Ik voel me een beetje aangesproken door je post, omdat ik hierboven iets zei over dat independent woman. Of ja, ik heb er eigenlijk niet eens echt iets over gezegd, alleen maar genoemd dat ze dat in de titel van haar vlog had staan en dat ik het grappig vond (‘haha’ en een :laughing:). Ben het wel een beetje met je eens, niet wat betreft mijn eigen post overigens, maar ik vind ook dat er wel tegengeluid is en mensen worden aangesproken (o.a. door mijzelf) als het doorslaat.

2 likes

Zelfs ik voel me bijna gekwetst met de analyses over de intense saaiheid van Annemerel’s moeder-bestaan… :rofl:

2 likes

Vreemdgaan zelf is beneden elk niveau. Vragen over wat er gaande is naar aanleiding van de berichten die voorbijkomen, is niet zo’n crime an sich :wink: Ik insinueer immers niets dus maak je niet druk.

6 likes

Ik denk vooral omdat hun leven heel anders is dan dat van mij op sommige punten. Groot gezin, bepaalde verplichtingen/ aanbevelingen vanuit het geloof etc. Ik vind dat interessanter dan iemand van mijn leeftijd die voornamelijk hardloopt en een kind heeft, om maar een voorbeeld te noemen. En het staat bij die mensen ook wel meer centraal denk ik.

5 likes

Haha hoezo weet jij dan hoe serieus ze is. Het kwam op mij meer over alsof ze zich moed in praatte

3 likes