Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Had er slapeloze nachten van vandaar :smirk:. Is niet mijn eerste account hier.

6 likes

Nou Annemerels hardloopleven gaat voorlopig niet meer terugkomen:

https://www.instagram.com/p/CnmrZ4lr_qK/?utm_source=ig_web_copy_link

Ze is zwanger!

36 likes

:wink:

12 likes

Laat hardloop maar weg :sweat_smile:

11 likes

Dit is echt zo niet Annemerel hè, ze zet er niet eens bij hoeveel dagen ze nu is.

33 likes

Wel weer lekker veel nieuwe content de komende tijd :wink:

Maar leuk voor haar, ik vind haar altijd wel sympathiek overkomen.

7 likes

Wat een zelfkastijding :joy:

13 likes

Oef nog niet zo stralend zwanger dan :sweat_smile: Hoop alsnog dat ze zichzelf snel beter voelt.

1 like

Ook echt kut als je zoveel kiespijn hebt en je mag niet zoveel pijnmedicatie door de zwangerschap :dizzy_face:

2 likes

Ze ziet er op deze foto wel een stuk stralender uit dan op al haar binnenshuis in badjas selfies van de laatste maanden.

3 likes

@oliverqueen Dat is zeker waar! En de eerste weken van je zwangerschap zijn soms ook wel zo heftig, dat het niet zo gek is achteraf :nauseated_face:

@morange Ja dan moet je het waarschijnlijk gewoon doen met wat paracetamol :anguished: Niet oke

Edit: creepers gonna creep. Hoeveel meer redenen moet je hebben om je kinderen van insta af te halen.

15 likes

Ik ging dus op Annemerels insta kijken, na het hardloopleven gepraat, maar ze loopt nog steeds hard. Als in zwanger rondjes van 8km met een baby in een wagen? En dan missen mensen het hardlopen😂

21 likes

Oke dat is ook apart! Maar ieder zijn ding

14 likes

Haha echt? Dat is toch super sportief zelfs.

6 likes

Nouja, voor iemand die dagelijks trainde en marathons liep, is dat natuurlijk niet vergelijkbaar. Ze leefde door hardlopen en het is logisch dat dat veranderd is, maar kan me voorstellen dat dat wel jammer is voor volgers.

4 likes

Nee mensen missen de content… Waar ze eerst nog 2 blogs per dag plaatste is het nu 1 of 2 per week voglens mij en gaat het praktisch alleen over haar dochter.

7 likes

Ik vraag me al een halfuur af wat Sanneke hiermee bedoelt en zelfs Google wil me niet helpen :weary:

14 likes

Ik denk dat ze bedoelt geen kinderen te willen?

Ik denk juist zonder problemen kinderen te krijgen? En mocht dat niet lukken, dat dat een probleem voor later is?

8 likes

Ze wil juist kinderen

3 likes