Gewoon een super rare vraag. Dat vraag je toch niet?
Eitjes inVRIEZEN = sleeën ofzoiets. Rare vraag = raar antwoord denk ik.
Oh haha… Ja vind het zo’n raar antwoord. Ik volg dr verder niet.
Mijn gok is dat ze eerst proberen tussen de lakens zwanger te worden voor ze overgaan op invriezen etc
Sleeën betekent toch gewoon seks hebben?
Blijkbaar vindt Anne Merel haar leven zelf helemaal niet saai anders zou ze toch niet voor een tweede gaan😜 Moet er zelf niet aan denken om iedere dag alleen maar met mijn kinderen te zijn, lijkt me niet zaligmakend. Wel logisch dat ze dan weinig aan werken toe komt.
Misschien wil ze graag mommyblogger worden, daar zal meer geld in omgaan dan in het hardloopwereldje
Emmy van Cynthia is ook weer zwanger zag ik op de blog. Echt fijn voor ze. Hun eerste kindje overleed toen met 22 weken in de buik.
Ja
Maar hebben jullie dan allemaal zulke boeiende levens, in combinatie met kinderen? Of heeft niemand hier kinderen? Mijn hoogtepunten met 2 kleintjes zijn ook op 1 hand te tellen volgens mij…
Edit: maar ik volg haar niet, dus misschien is t next level saai
Noem je die stories van vandaag hardloopcontent? Ze plaatst 1 foto van een hoopje kleding op de grond en 1 foto met een tekstveld over haar nieuwe hardloopschoenen die nog onder embargo zijn.
Fijn om te weten dat ze nog hardloopt maar het is geen interessante content. Vroeger maakte ze nog selfies of filmpjes tijdens het lopen en vertelde ze er wat over. Nu bewaart ze dat voor haar 90,- euro programma.
Het is maar net wat je er van maakt en wat jezelf belangrijk vindt
Ik heb geen idee, ik keek gewoon eenmalig op haar insta.
Het is toch ook maar net wat je er zelf van maakt en wat binnen je mogelijkheden ligt.
De content van Annemerel is veranderd, daar wordt over geklaagd. Ik zie niemand zeggen dat ze ook best spannende dingen kan ondernemen met een dreumes.
Ik weet niet wat het is, maar het ziet er gewoon zo treurig uit. Ook dat ze werkt met dat kind erbij, echt hoe dan?? Ja blogje tikken of vlog maken die dus gaan over haar leven in dat appartement. Lijkt me gewoon zo beklemmend als je helemaal geen collega’s hebt of leven buiten je huis.
En dat huis ziet er ook zo daglichtloos uit. Ik combinatie met altijd een badjas of teddyjas en kaakpijn en koorts en weet ik veel wat.
Maar zolang ze zelf er gelukkig mee is is het goed natuurlijk.
Gaat toch niet per se over een sociaal vangnet voor extra activiteiten? De meeste ouders hebben wel opvang voor hun kinderen tijdens hun werkdagen, dat lijkt zij zelfs haast niet te hebben. Vraag me af hoe je in godsnaam kan werken met een kind van 1,5 dat door de kamer rent. Daar zou menigeen toch gillend gek van worden?
Het is niet eens dat het saai is, het is gewoon een lijdensweg. Jas aan in huis want koud, iedere week een wortelkanaalbehandeling, kind slaapt nooit, kind is altijd ziek, ze kan niet werken want kind is lastig. Lekker bed door emma matras, maar moet ze delen met kind.
Denk dat ze dat sleeën heeft van tiktok, is een tijdje een “ding” geweest om s*x sleeën te noemen. Geen idee meer wie die trend begon, maar daar herken ik t iing van.
Ze bedoelt dus, (naar mijn idee) dat ze gewoon op de natuurlijke weg zwanger wil raken.
Maar wat ik me afvraag, vanwaar die vraag. Wat is de aanleiding? Ze is toch nog hartstikke jong?
Ze zei dat ze 34 wordt. Dus niet super jong (ook niet oud maar toch)
Oh wow, ik dacht dat ze iets van 28 zou zijn.
Volgens mij benoemt ze regelmatig dat ze ook best wel moeder zou willen worden, dus dan snap ik de vraag vanuit haar volgers.
Ze heeft een post geplaatst waar ze het over een kinderwens heeft en de leeftijd van haarzelf en haar vriend en daarna een story geplaatst dat het zo persoonlijk was en mensen allerlei persoonlijke vragen mogen stellen. Komt niet helemaal out of the blue die vraag.