Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Haha, ja… ik snap wat je bedoelt in dat geval :smiley:

3 likes

Nou Megan de belastingontduiker is vanochtend van haar bed gelicht.

https://www.hln.be/bv/temptation-megan-vanochtend-uit-bed-gelicht-wegens-belastingfraude-er-loopt-een-gerechtelijk-onderzoek~a7432c3a/

31 likes

Ze heeft gisteren voor het eerst sinds lange tijd en voor het eerst met haar nieuwe uiterlijk een video geüpload naar Youtube. Ik kijk even een video af en dan ga ik deze kijken:

27 likes

Jaaa gister gekeken! Zo precious :smiling_face_with_three_hearts: ze behandelt ook zo’n vraag iets in de trant van: ‘what do you wish you told your younger self’ en dan zegt ze zo: ‘YOU’RE A WOMAN!’ :joy:

11 likes

Ai ai ai. Zo’n mensen zouden eigenlijk echt tegen zichzelf moeten beschermd worden :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

2 likes

Ja! Ik sta echt heel ver van haar af op de meeste vlakken (geen bible-belt, niet gelovig, ik strijk niet, ik heb geen 10 kinderen, wel een baan buitenshuis), maar toch zit er ook iets van herkenning in. Het boodschappenbudget, de wasmand die nooit leeg is, wat eten we vandaag. Ik heb ook wel echt bewondering voor wat ze allemaal doet (en kan!). Ze heeft onlangs ook meegewerkt aan een podcast/interview, ik heb ‘m met plezier geluisterd.

7 likes

Ik snap m wel… er zit soms iets geruststellends in dat gestructureerde en geroutineerde leven van dat soort gezinnen…

5 likes

Hahaha

Ik lees die blog ook graag, het lijkt me ergens ook zo’n overzichtelijk leven.

6 likes

Goed voor de moestuin!

4 likes

Boontje komt om z’n loontje

4 likes

Zelfs romee strijd maakt reclame voor Emma matrassen. Lekker geloof waardig aangezien ze zelf matrassen hebben van douxe. Het matras ligt in de logeerkamer bij hun schoonouders.

19 likes

Net als bij Elise Broers, daar ligt het Emma matras in de logeerkamer en nu in dat vakantiehuisje. Ik vind het zo’n ongeloofwaardige samenwerking tussen influencers en dit merk…

17 likes

En bij Vita hebben ze m neergelegd in de logeerkamer waar ze binnenkort de babykamer van gaan maken. Dat vond ik ook zo’n onlogisch verhaal.

5 likes

En bij Jade bij haar ouders. Echt, waarom zou je als Emma zijnde hiermee akkoord gaan?

11 likes

Ik denk eigenlijk niet dat Emma het echt uitmaakt waar ze het neerleggen zolang ze maar exposure geven aan het merk

10 likes

Heel chill hoor een matras op de babykamer.

13 likes

Lol in wat voor wereld leven we toch. Zoveel gratis shit krijgen en het niet eens gebruiken/nodig hebben. Wat een leeg bestaan als influencer.

16 likes

Denise zegt dat ze zelf ook nog niet zo heel goed snapt waarom ze niet meer mag vliegen. En dat ze binnenkort in een vlog alles zal vertellen zodra meer bekend is

12 likes

" Tot een modeverschijnsel " wat een walgelijke mensen zijn die Yvonne en Maxim toch

19 likes

Wordt al besproken in boulevard

9 likes