Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Boontje komt om z’n loontje

4 likes

Zelfs romee strijd maakt reclame voor Emma matrassen. Lekker geloof waardig aangezien ze zelf matrassen hebben van douxe. Het matras ligt in de logeerkamer bij hun schoonouders.

19 likes

Net als bij Elise Broers, daar ligt het Emma matras in de logeerkamer en nu in dat vakantiehuisje. Ik vind het zo’n ongeloofwaardige samenwerking tussen influencers en dit merk…

17 likes

En bij Vita hebben ze m neergelegd in de logeerkamer waar ze binnenkort de babykamer van gaan maken. Dat vond ik ook zo’n onlogisch verhaal.

5 likes

En bij Jade bij haar ouders. Echt, waarom zou je als Emma zijnde hiermee akkoord gaan?

11 likes

Ik denk eigenlijk niet dat Emma het echt uitmaakt waar ze het neerleggen zolang ze maar exposure geven aan het merk

10 likes

Heel chill hoor een matras op de babykamer.

13 likes

Lol in wat voor wereld leven we toch. Zoveel gratis shit krijgen en het niet eens gebruiken/nodig hebben. Wat een leeg bestaan als influencer.

16 likes

Denise zegt dat ze zelf ook nog niet zo heel goed snapt waarom ze niet meer mag vliegen. En dat ze binnenkort in een vlog alles zal vertellen zodra meer bekend is

12 likes

" Tot een modeverschijnsel " wat een walgelijke mensen zijn die Yvonne en Maxim toch

19 likes

Wordt al besproken in boulevard

9 likes

En Yvonne die het toondoof noemt, wat ook echt nergens op slaat🤨

14 likes

Ze vind Lize Toondoof? Als er een toondoof is, vooral met walgelijke posts zoals dit…

32 likes

Hoezo begint ze die eerste story ook met “de vriendin van Tim”

17 likes

Lize was al bekent voor Tim. Maarja je telt pas echt mee als je vent bekent is he.

7 likes

Oef, ik hoop echt dat iemand dit naar Maxime stuurt :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ook die " wat ze met haar lichaam doet moet ze zelf weten MAAR " sounds like " ik heb niets tegen buitenlanders MAAR "

8 likes

Dit is van een TikTok van een meisje (@mx.lloa) en haar vriend die dan in bed liggen en dan vraagt zij steeds of hij wil ‘sleeën’ a.k.a. baby’s maken (ik ben nieuw hier, wat mag ik wel en niet zeggen lol).

7 likes

Je mag hier bijna alles zeggen (maar verwacht wel tegengas als het mensen niet aanstaat), neuken/seks is iig geen probleem :smile:

Hier ook de huisregels: Huisregels - Forum Feminarum

12 likes

Oh daar kom je vanzelf wel achter als er ineens 50 mensen op je duiken.

Maar dankje dat je die meid noemt haha. Heb door haar vriend een dom nummer steeds in mn hoofd (puppetshow) en wou hem laats wrer ff horen maar kon haar niet vindenm

19 likes