En Yvonne die het toondoof noemt, wat ook echt nergens op slaat🤨
Ze vind Lize Toondoof? Als er een toondoof is, vooral met walgelijke posts zoals dit…
Hoezo begint ze die eerste story ook met “de vriendin van Tim”
Lize was al bekent voor Tim. Maarja je telt pas echt mee als je vent bekent is he.
Oef, ik hoop echt dat iemand dit naar Maxime stuurt
Ook die " wat ze met haar lichaam doet moet ze zelf weten MAAR " sounds like " ik heb niets tegen buitenlanders MAAR "
Dit is van een TikTok van een meisje (@mx.lloa) en haar vriend die dan in bed liggen en dan vraagt zij steeds of hij wil ‘sleeën’ a.k.a. baby’s maken (ik ben nieuw hier, wat mag ik wel en niet zeggen lol).
Je mag hier bijna alles zeggen (maar verwacht wel tegengas als het mensen niet aanstaat), neuken/seks is iig geen probleem
Hier ook de huisregels: Huisregels - Forum Feminarum
Oh daar kom je vanzelf wel achter als er ineens 50 mensen op je duiken.
Maar dankje dat je die meid noemt haha. Heb door haar vriend een dom nummer steeds in mn hoofd (puppetshow) en wou hem laats wrer ff horen maar kon haar niet vindenm
Ja ik hoor 'm ook meteen weer
Maar niet te vaak want dat vinden mensen ook weer vervelend
P.atat
En uit-eten
Sophiamae is echt het enige influencermerk waarvan ik ooit ook maar overwogen heb om iets te kopen. En het is echt puur door Monica’s marketing. Door al die DM’s en TikTok’s die ze deelt van volgers die zweren bij die droogshampoo, parfum, etc. Ugh ik ben een marketingdroom
Jaaa herkenbaar. In geloof helemaal dat die mist lekker ruikt, terwijl dat heel persoonlijk is?! Heb al vaak op het punt gestaan om te bestellen hehe.
De parfum is echt heeeerlijk. Alleen vind ik ‘m wel echt prijzig… maar goed, ruik de komende maanden in ieder geval wel lekker
Die mist lijkt me ook fantastisch, maar niet voor 22€.
Is ook echt zooo lekker, had die geurstokjes, 10/10 would recommend
Kan je die parfum ergens testen?
Ik zit niet in de nummerologie, maar wat specifiek is 241