Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ze moest er meer dan 240 inkopen voor een staffelkorting

14 likes

Misschien omdat het morgen 24-1 is

28 likes

:exploding_head:

9 likes

Nou met hoe Monica’s haar er de laatste jaren uitziet zou zij echt de laatste persoon zijn waarvan ik haarproducten zou kopen :flushed:

edit: grapje een na laatste blonde Anna was nog erger

3 likes

Aura lijkt heel erg op zadig et voltaire this is her.

Ik heb de mist en ik vind het een hele overheersende geur en niet echt z’n geld waard.
Geurstokjes en geurkaarsen (beide geuren) wel heel lekker!

5 likes

Ja, door de sample te kopen op de website :joy:

6 likes

Oh echt? Dat vind ik echt een van de minstzeggende 13 in een dozijn geur die er is tegenwoordig, elke Marieke en Kimberly hebben m. Echt jammer, had van Monica echt iets heel exclusiefs verwachtZ

8 likes

Hahahah okĂ© ik neem m’n woorden terug :joy:

9 likes

Inderdaad laten we dit nooit vergeten :joy:

4 likes

Is Lotte nu extreem aan het schooien naar een dyson fohn samenwerking of zie ik het verkeerd?

19 likes

Ik dacht precies hetzelfde, vind het echt een afknapper

4 likes

Ik wilde precies hetzelfde zeggen
 Het staat haar niet dat schooien

7 likes

Vraag me ook af hoelang het duurt voor we een insta story krijgen met: ‘Kijk eens hoe lief! Dyson heeft me een airwrap cadeau gegeven!’ :zipper_mouth_face:

6 likes

Niet lang. Dit is al dag twee dat ze het erover begint. Komt niet spontaan over

1 like

Oke, ik heb Bram vaker verdedigd hierzo, maar wat de fuck gebeuuuuuurt hier???

12 likes

Misschien heeft ze al een deal met Dyson en is dit de intro.

5 likes

Als het dr werkt tag me dan ff want dan ga ik ook schooien.

7 likes

Haha wanneer je bijna 15 jaar leeftijdsverschil excuseert, maar de lijn trekt bij een rollenspel tussen twee volwassen leeftijdsgenoten

16 likes

Nouja niet perse dat ik daar persee de lijn trek, maar meer dat ik het nu ook niet meer kan verdedigen / in zie hoe weird het eigenlijk is

6 likes

Als ik vroeger een nieuwe barbie wou begon ik er ook steeds over. Meestal kreeg ik hem dan wel, alleen maar omdat mn ouders schijtziek werden van me denk ik :laughing:

12 likes