Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ja ik hoor 'm ook meteen weer :smiling_face_with_tear:

4 likes

Maar niet te vaak want dat vinden mensen ook weer vervelend :upside_down_face:

14 likes

P.atat

23 likes

En uit-eten

4 likes

Sophiamae is echt het enige influencermerk waarvan ik ooit ook maar overwogen heb om iets te kopen. En het is echt puur door Monica’s marketing. Door al die DM’s en TikTok’s die ze deelt van volgers die zweren bij die droogshampoo, parfum, etc. Ugh ik ben een marketingdroom

14 likes

Jaaa herkenbaar. In geloof helemaal dat die mist lekker ruikt, terwijl dat heel persoonlijk is?! Heb al vaak op het punt gestaan om te bestellen hehe.

8 likes

De parfum is echt heeeerlijk. Alleen vind ik ‘m wel echt prijzig… maar goed, ruik de komende maanden in ieder geval wel lekker :tipping_hand_woman:t3:

Die mist lijkt me ook fantastisch, maar niet voor 22€.

5 likes

Is ook echt zooo lekker, had die geurstokjes, 10/10 would recommend

9 likes

Kan je die parfum ergens testen?

3 likes

Nou jongens morgen (en ja, dit is ook goede marketing) korting en limited edition dingen lesgo

6 likes

Ik zit niet in de nummerologie, maar wat specifiek is 241

12 likes

Ze moest er meer dan 240 inkopen voor een staffelkorting

14 likes

Misschien omdat het morgen 24-1 is

28 likes

:exploding_head:

9 likes

Nou met hoe Monica’s haar er de laatste jaren uitziet zou zij echt de laatste persoon zijn waarvan ik haarproducten zou kopen :flushed:

edit: grapje een na laatste blonde Anna was nog erger

3 likes

Aura lijkt heel erg op zadig et voltaire this is her.

Ik heb de mist en ik vind het een hele overheersende geur en niet echt z’n geld waard.
Geurstokjes en geurkaarsen (beide geuren) wel heel lekker!

5 likes

Ja, door de sample te kopen op de website :joy:

6 likes

Oh echt? Dat vind ik echt een van de minstzeggende 13 in een dozijn geur die er is tegenwoordig, elke Marieke en Kimberly hebben m. Echt jammer, had van Monica echt iets heel exclusiefs verwachtZ

8 likes

Hahahah oké ik neem m’n woorden terug :joy:

9 likes

Inderdaad laten we dit nooit vergeten :joy:

4 likes