Ze moest er meer dan 240 inkopen voor een staffelkorting
Misschien omdat het morgen 24-1 is
Nou met hoe Monicaâs haar er de laatste jaren uitziet zou zij echt de laatste persoon zijn waarvan ik haarproducten zou kopen
edit: grapje een na laatste blonde Anna was nog erger
Aura lijkt heel erg op zadig et voltaire this is her.
Ik heb de mist en ik vind het een hele overheersende geur en niet echt zân geld waard.
Geurstokjes en geurkaarsen (beide geuren) wel heel lekker!
Ja, door de sample te kopen op de website
Oh echt? Dat vind ik echt een van de minstzeggende 13 in een dozijn geur die er is tegenwoordig, elke Marieke en Kimberly hebben m. Echt jammer, had van Monica echt iets heel exclusiefs verwachtZ
Hahahah okĂ© ik neem mân woorden terug
Inderdaad laten we dit nooit vergeten
Is Lotte nu extreem aan het schooien naar een dyson fohn samenwerking of zie ik het verkeerd?
Ik dacht precies hetzelfde, vind het echt een afknapper
Ik wilde precies hetzelfde zeggen⊠Het staat haar niet dat schooienâŠ
Vraag me ook af hoelang het duurt voor we een insta story krijgen met: âKijk eens hoe lief! Dyson heeft me een airwrap cadeau gegeven!â
Niet lang. Dit is al dag twee dat ze het erover begint. Komt niet spontaan over
Misschien heeft ze al een deal met Dyson en is dit de intro.
Als het dr werkt tag me dan ff want dan ga ik ook schooien.
Haha wanneer je bijna 15 jaar leeftijdsverschil excuseert, maar de lijn trekt bij een rollenspel tussen twee volwassen leeftijdsgenoten
Nouja niet perse dat ik daar persee de lijn trek, maar meer dat ik het nu ook niet meer kan verdedigen / in zie hoe weird het eigenlijk is
Als ik vroeger een nieuwe barbie wou begon ik er ook steeds over. Meestal kreeg ik hem dan wel, alleen maar omdat mn ouders schijtziek werden van me denk ik