Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Volgensa mij zei hij ook een x ergens dat hij zwanger zijn niet aantrekkelijk vond ofzo en t dan niet meer wilde ook al wilde zij wel. Hij deed in die video zo onaardig en dacht echt dat het cool was ofzo.

11 likes

Ik drop deze even hier, ShayCarl en zijn familie (broer en zus) heb ik jarenlang gevolgd, heb het altijd fascinerend en tegelijkertijd ook heel raar gevonden. Deze dude geeft commentaar op een podcast met Roman Atwood en ShayCarl en Colette (oa over dat hij is vreemd gegaan) en ik schaam me inmiddels gewoon dat ik jaren naar deze familie gekeken heb :lying_face: :flushed: :no_mouth:

14 likes

Elise en Wouter wonen nu tijdelijk in dat huis van Rianne meijer. Echt super mooi/sfeervol vind ik!

2 likes

Ah dat vind ik echt zielig. Verschijnt hij nog wel eens in een vlog of zijn ze sindsdien wat gebrouilleerd?

4 likes

Geen idee. Volgens mij was het wel even wat minder maar hij is nu wel weer te zien in stories geloof ik.

2 likes

HAHAHA moest hier vet hard om lachen. Ik heb echt nog nooit zo’n foto gemaakt en m’n stijl is ook niet zo donker? Als ze mij hadden ingehuurd had ik een zwangere buik in een grasveld met bloemetjes ofzo gegooid :wink:

49 likes

Kijkt iemand de vlogs van Channah nog? Heftig zeg zo’n haartransplantatie. Wist niet dat ze zo een brede strook weghaalden

4 likes

Ik vond het ook wel heftig. Leek net of de helft van het haar eraf ging.

3 likes

Ik heb geen zin om te kijken, maar hoezo? Channah heeft toch mega veel haar.

4 likes

Ja ziet er echt heel pijnlijk uit! Ook de volgende ochtend als het nog overal bloedt. Hoop echt dat het mooi pakt.
@Alpacamybags nee ze had al vaker gepost over ernstige haaruitval/breken (ze wil het graag langer/voller hebben). Vlg mij ook meestal extensions in gehad dus geen idee of dat het nog erger maakt als je al haaruitval hebt

4 likes

Welke Claire?

3 likes

Zo random deze combo!

6 likes

Ja hij is daar en ze waren gisteren bij dezelfde musical.

1 like

Toch leuk hoe sassy Alwin is in zn video. ‘mocht je je afvragen: heb je nou nagellak op? ja ik heb nagellak op’ en door. En dan twee reacties erbij die afkeurend zijn hahah

4 likes

Ze heeft paar dagen terug gewoon story met die gast gepost? Dus ze maken ook weer niet zo’n geheim van hun relatie/vriendschap/whatever

2 likes

Volgens hetzelfde juicechannel is ie ook nog met andere vrouwen bezig, dus als ze verliefd is hoop ik voor haar dat ze een open relatie hebben

6 likes

Vraag me af hoe lang Bonnie haar bruiloft nog gaat uitmelken

9 likes

Nou ik wilde dit net zeggen, zou Bonnie de nieuwe Annemerel worden die alleen nog maar over haar bruiloft kan praten :cry:

9 likes

lekker overdreven weer haha was Bonnie’s bruiloft niet vorige week ofzo?

48 likes

6000 kaolo saaie tiktoks geleden

23 likes