Is Lotte nu extreem aan het schooien naar een dyson fohn samenwerking of zie ik het verkeerd?
Ik dacht precies hetzelfde, vind het echt een afknapper
Ik wilde precies hetzelfde zeggen⊠Het staat haar niet dat schooienâŠ
Vraag me ook af hoelang het duurt voor we een insta story krijgen met: âKijk eens hoe lief! Dyson heeft me een airwrap cadeau gegeven!â
Niet lang. Dit is al dag twee dat ze het erover begint. Komt niet spontaan over
Misschien heeft ze al een deal met Dyson en is dit de intro.
Als het dr werkt tag me dan ff want dan ga ik ook schooien.
Haha wanneer je bijna 15 jaar leeftijdsverschil excuseert, maar de lijn trekt bij een rollenspel tussen twee volwassen leeftijdsgenoten
Nouja niet perse dat ik daar persee de lijn trek, maar meer dat ik het nu ook niet meer kan verdedigen / in zie hoe weird het eigenlijk is
Als ik vroeger een nieuwe barbie wou begon ik er ook steeds over. Meestal kreeg ik hem dan wel, alleen maar omdat mn ouders schijtziek werden van me denk ik
Jaa haha. Helemaal prima dat jullie zo veel verschillen maar ik hoef het niet te zien.
Haha wat doorzichtig dit. Ben nav deze berichten gaan kijken maar we weten toch tegenwoordig allemaal wel dat een influencer nooit zomaar een merk noemt omdat ze overal geld voor willen als er reclame wordt gemaakt met bereik. Er is een uitzondering: als ze iets gratis willen ontvangen.
Lol dus ze probeert zwaar te schooien of het is een beginnende samenwerking, ik gok het eerste.
Overigens zijn er echt al veel influencers met die samenwerking dus eerder verbaasd dat zij dat nog niet heeft.
Het is Sarah Rebecca niet gelukt iig! Ook nog geen dilling
Misschien staat de glitterdrieling op de zwarte lijst
Bonnie heeft wel zon air frap.
Zelf gekocht toch, en die Sarah ook zelf gekocht
Heeft Lotte de meeste volgers van de 3?
Ik pas deze tactiek nog altijd toe
Wat dan neerkomt op meer bewegen en minder alchohol drinken. Dat je daar 60 euro voor durft te vragen.
Ik wou het net komen posten. Wat schaamteloos. Heb liever een halfnaakte influencer in Snuggs dan deze manier van geld verdienen.