Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Is Lotte nu extreem aan het schooien naar een dyson fohn samenwerking of zie ik het verkeerd?

19 likes

Ik dacht precies hetzelfde, vind het echt een afknapper

4 likes

Ik wilde precies hetzelfde zeggen
 Het staat haar niet dat schooien

7 likes

Vraag me ook af hoelang het duurt voor we een insta story krijgen met: ‘Kijk eens hoe lief! Dyson heeft me een airwrap cadeau gegeven!’ :zipper_mouth_face:

6 likes

Niet lang. Dit is al dag twee dat ze het erover begint. Komt niet spontaan over

1 like

Oke, ik heb Bram vaker verdedigd hierzo, maar wat de fuck gebeuuuuuurt hier???

12 likes

Misschien heeft ze al een deal met Dyson en is dit de intro.

5 likes

Als het dr werkt tag me dan ff want dan ga ik ook schooien.

7 likes

Haha wanneer je bijna 15 jaar leeftijdsverschil excuseert, maar de lijn trekt bij een rollenspel tussen twee volwassen leeftijdsgenoten

16 likes

Nouja niet perse dat ik daar persee de lijn trek, maar meer dat ik het nu ook niet meer kan verdedigen / in zie hoe weird het eigenlijk is

6 likes

Als ik vroeger een nieuwe barbie wou begon ik er ook steeds over. Meestal kreeg ik hem dan wel, alleen maar omdat mn ouders schijtziek werden van me denk ik :laughing:

12 likes

Jaa haha. Helemaal prima dat jullie zo veel verschillen maar ik hoef het niet te zien.

5 likes

Haha wat doorzichtig dit. Ben nav deze berichten gaan kijken maar we weten toch tegenwoordig allemaal wel dat een influencer nooit zomaar een merk noemt omdat ze overal geld voor willen als er reclame wordt gemaakt met bereik. Er is een uitzondering: als ze iets gratis willen ontvangen.
Lol dus ze probeert zwaar te schooien of het is een beginnende samenwerking, ik gok het eerste.

Overigens zijn er echt al veel influencers met die samenwerking dus eerder verbaasd dat zij dat nog niet heeft.

4 likes

Het is Sarah Rebecca niet gelukt iig! Ook nog geen dilling :sob:

8 likes

Misschien staat de glitterdrieling op de zwarte lijst

4 likes

Bonnie heeft wel zon air frap.

10 likes

Zelf gekocht toch, en die Sarah ook zelf gekocht
Heeft Lotte de meeste volgers van de 3?

2 likes

Ik pas deze tactiek nog altijd toe

5 likes

Wat dan neerkomt op meer bewegen en minder alchohol drinken. Dat je daar 60 euro voor durft te vragen.

18 likes

Ik wou het net komen posten. Wat schaamteloos. Heb liever een halfnaakte influencer in Snuggs dan deze manier van geld verdienen.

7 likes