Ze heeft die poll zo te zien al weggehaald
Haha ik vind die snuggs foto’s zo stom. Altijd een dikke, “cosy” trui voor de “knusse” vibes met dan daaronder alleen zo’n broekje en een flink stuk blote buik en blote benen. Ik snap waarom ze dit zo doen maar het ziet er zo geforceerd en onrealistisch uit (en bij iedereen exact hetzelfde).
Omdat je moeilijk een onderbroek kan verkopen met een broek erover heen aan.
Haha ja ik ook. Van die ongelooflijk knullige foto’s. Maar geen idee hoe je dat ook leuker maakt, welk creatief beeld past bij comfortabele menstruatie vibe?
Ik geef haar altijd voordeel van de twijfel, maar dit is echt schaamteloos. Lekker ingefluisterd door haar busi.ness.coach. Net zoals dat ze met iets ‘onlines’ gaat komen in het kader van geen alcohol. Allemaal tips die we gratis kunnen bedenken.
Ja, zie:
Vreselijk. Lekker geld verdienen over de rug van mensen die onzeker zijn over hun lichaam. Echt triest.
Hahahaha wat erg dit. En ik vermoed dat haar manier gewoon 1 op 1 de lazy fitgirl methode is.
(Mocht iemand daar geïnteresseerd in zijn, die boeken kun je gewoon gratis downloaden.)
Ja is ook een woord.
Ik had me ingeschreven voor haar ‘alcoholvrije mail’. Daar stuurde ze begin deze week ook een vragenlijst in rond: ‘‘omdat het mij helpt welke content ik voor jou kan schrijven. Of welk (online) product ik misschien later wil gaan maken.’’
…
Sowieso echt een hekel aan alle influencers die zichzelf als autoriteit presenteren op een bepaald gebied als ze daar 1 keer een succes in hebben behaald. Influencer, blijf bij je leest.
Ik ben ergens wel benieuwd wat ik zou kunnen bereiken in mijn eigen leven als ik maar 10% van de arrogantie en zelfingenomenheid van influencers zou hebben
Willen jullie meer weten over hoe ik ben afgevallen??
- Ja, want dit is het enige mogelijke antwoord.
0 stemmers
Ik heb gekeken maar wat dan?
Never forget die rant die masha ooit deed in haar vlog, echt lang geleden. Toen zei ze ughhh ik heb zo’n hekel aan die uitdrukking, je moet juist nieuwe dingen uitproberen!
🫠
De reclame van ankevandevelden hierover was echt . Mega origineel en gedurfd. Moest er luidop mee lachen echt love her.
Klinkt suuuuper lullig dit maar is het niet ook maar de vraag hoe permanent deze transformatie is?
Mensen zat die veel afvallen… en aankomen.
Ik wilde het net niet posten maar ik dacht dat ook. Als je dit de komende vijf jaar weet vol te houden dan mag je misschien iets publiekelijk zeggen over hoe jij denkt dat mensen moeten afvallen (maar eigenlijk alsnog niet), anders hou gewoon je bek.
Begin vorig poste te nog op de stories dat je niet op dieet hoefde en hoe slecht WW is. Om een jaar later haar eigen afvalverhaal te verkopen.
Bij Cynthia is toch nooit iets tijdelijk?