Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Had ik ook niet verwacht. Zal ook wel een nare bijsmaak hebben dat Melanie er wel mee doorgaat.

bericht van Charlotte

4 likes

Wow ik ook niet! Vond het heel leuk om te volgen, heel jammer voor Charlotte dat het zo is gelopen.

Denk wel dat de smak geld die ze ontvangt omdat ze eruit stapt zo op is, ze spendeert alsof ze en geldboom in de tuin heeft :grimacing:

13 likes

Ik zie net dat Alwin & Ghislaine 8190 euro hebben opgehaald deze maand voor het armoedefonds. Echt onwijs goed van ze wat ze hebben gedaan! Mag ook wel eens gezegd worden.

135 likes

Oh had ik ook echt niet zien aankomen! Ik volgde haar niet maar ben toen begonnen met kijken naar die video’s waarin ze het allemaal oprichtte. Was interessant om te kijken, helemaal van niks naar een restaurantje.
Het was ook haar idee, dit hele gebeuren. Echt onverwacht nieuws zeg!

7 likes

Is Annemerel nu ook al aan het schooien voor een Dyson airwrap in haar stories? :roll_eyes:

14 likes

Nouja dat weten we niet toch?

4 likes

De nare bijsmaak? Nee dat is wat ik denk. Heb ik niet helemaal goed verwoord. Het was Charlotte haar droom en toen in de periode dat ze het ging verwezenlijken kwam ze samen met Melanie. Dus ik kan mij voorstellen dat ze het misschien wel een moeilijke beslissing vond om eruit te stappen. Dit was wel echt haar droom.

2 likes

Ook die #dysonairwrap. Schooien voor het leven.

4 likes

Ik gun Annemerel wel een beetje vreugde in haar leven.

7 likes

Ze heeft helemaal geen tijd om te airwrappen. Daar zit je toch wel een uurtje aan.

10 likes

Zit je dan om 15.00 uur in de middag in je badjas met je gewrapte haar.

27 likes

Maar een airwrap geeft welke warmte dus dan hoeft Tuurtje de verwarming niet aan te zetten

13 likes

Dit is zo petty om te zeggen maar ik keek dus net de nieuwe vlog van Widya. En kan me herinneren dat zij heel veel waarde hecht aan dat haar vriendinnen goed over haar verjaardag nadenken, ze verwacht om 12u 's nachts felicitaties en leuk ingepakte cadeautjes etc. Is nu dr bestie jarig en … airdropt ze een cadeaubon. Hhahahaa I mean, no disrespect maar ga dan niet zo moeilijk doen als anderen ook een leven hebben ipv jou om 12u snachts feliceren.

30 likes

Ik lees nu op juice channel dat Nikkie zich als een diva gedragen zou hebben richting kinderen. In hoeverre dat waar is, is natuurlijk de vraag maar dit verwachtte ik niet. Het is ook een dun lijntje tussen een kutdag hebben en daadwerkelijk systematisch naar doen.

Edit: Nikkie tutorials

2 likes

Oh dat vind ik helemaal geen dun lijntje eigenlijk

17 likes

Telt het nog wat juicechannels te zeggen hebben?

4 likes

Ik snap deze reactie nooit. Juicechannels zitten 9 van de 10 keer juist, juist omdat ze de ‘BN’er’ het hand niet boven het hoofd houden in tegenstelling tot andere roddelpers

11 likes

Ik heb haar een paar keer gezien op mijn werk en kan wel beamen dat ze niet perse heel vriendelijk is dus ik geloof die juicechannels meteen. 🫠

18 likes

Ik denk dat ik het anders bedoelde dan dat jij interpreteert & dat we eigenlijk hetzelfde bedoelen.

Dat je soms gewoon een kut dag kan hebben maar dat je dan meteen zo wordt weggezet

4 likes

Neee nee nee, Nikkie is echt mijn God dus ik wil dit niet horen/weten.

12 likes