Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ze promoot geen dieet zoals WE dus vind dat wel anders.
Maar ik vind het ook alsnog niet zo handig… ik snap dat omdat ze veel vragen erover krijgt ze er meer over wil delen… maar mensen vragen er wss veel over omdat zoveel mensen gevoelig zijn voor de dieet cultuur. En dat het dan toch niet zo handig en nodig is om pdfjes met hoe jij t doet en hoe je gezond kan eten te gaan maken

Edit:
ik ben het nu al niet meer eens met mezelf, eigenlijk promoot ze dus een Cynthia dieet dat alleen gebaseerd is op haar ervaring

inhoud van de livesessie die ze aanbied

6 likes

die foto’s er ook bij, “nu een selfie met een deel van mn gezicht, en op de volgende story precies dezelfde maar dan met m’n ogen dicht, jaaaa leuk”

ik snap niks van social media blijkbaar

22 likes

afbeelding

Ik vind dat nogal gedurfde claims

39 likes

Ja ik denk dat ze echt niet doorheeft dat haar eet plan en levenswijze voor een ander wel als een dieet kan voelen.

8 likes

Intuitief eten is echt een scam. Al die dieetcoaches zeggen jaa nee je zit echt niet de hele dag mergpijpjes en pizza te eten maar genoeg mensen (waaronder ik) die dat dus wel zouden doen

123 likes

Nou vooral omdat ze geen expert is. Ervaringsdeskundige eventueel. Maar je weet niet wat de relatie jouw volgers hebben met eten. En het dieet dat jij volgt is misschien niet geschikt voor ze.

Datzelfde geld voor bewegen. Het is niet realistisch voor iedereen om jouw sportregime te volgen

5 likes

ben wel benieuwd trouwens hoe cynthia dit zou doen met een fulltime tering drukke baan op kantoor of wisseldiensten bijvoorbeeld en geen geld voor een hippe sportschool / 3x per dag gezonde maaltijden.

30 likes

Ja dit is dus echt 1 op 1 de lfg methode. Ze volgt de lfg methode ook op instagram dus ze is er sowieso niet onbekend mee. En op zich is deze methode echt goed en gebaseerd op gedragswetenschap en focust het op het aanmeten van een andere levensstijl die bij jou en je omgevingsfactoren past. Dus ik sta wel achter deze methode en ik vind het ook niet raar dat ze eerst anti WW was, en nu deze ‘stijl’ aanhangt.

Maar verwijs mensen dan gewoon door naar Anki van deze methode, die wél een autoriteit is op dit gebied. En voeg er hooguit je eigen perspectief aan toe ofzo. Ik vind het zooooo laag om hier nou weer zelf geld aan te willen verdienen.

17 likes

Ik eet intuïtief een hele zak marshmallows op

37 likes

Ja mee eens, heb m’n bericht aangepast terwijl je jouw reactie schreef

4 likes

Ik ben iemand die twee (of misschien drie) dingen heeft bereikt waar mensen altijd veel vragen over hebben hoe dan, namelijk 60kg afgevallen en dat inmiddels al tien jaar aan het vasthouden en daarna overtollige huid laten verwijderen dmv operaties die niet worden vergoed. Mijn ervaring is dat zogauw ik ook maar begin aan mijn verhaal mensen accuut beginnen met “Ohnee dat zou ik nooit kunnen” dus uiteindelijk is niemand echt geïnteresseerd, de “hoe” is gewoon verwondering.

22 likes

Dit idd heel leuk al die videos van mensen met hun succesverhaal. Maar iedereen heeft wat anders nodig en een ander doel enzo. Dan kan je wel leuk kopieren wat een influencer doet maar wellicht werkt dat dan niet eens voor jou.
Echt onzin om geld uit te geven aan zoiets.

6 likes

Moet je je voorstellend dat jij als Cynthia oprecht denkt dat je op het goede pad zit en anderen hier mee kunt helpen. Met hun onzekerheden en dieetstruggles. En dat je dan denkt: waarom zou ik mensen gratis helpen als ik er geld aan kan verdienen??

Doe een IG live als het je zo aan het hart gaat.

58 likes

Bizar dat je verhalen die je normaal gewoon op een verjaardag vertelt nu gaat verkopen.

En dan over een jaar: hoe ik van een ongezonde naar een gezonde relatie met sporten ben gegaan en weer wijn drink als ik daar gewoon trek in heb: BALANS is ook een woord.

39 likes

Zo de keuze is reuze in haar poll

28 likes

“dit voelt als een goede manier”

:money_with_wings: :money_with_wings: :money_with_wings: :money_with_wings:

23 likes

Wie is er erger?

Lotte met haar geschooi om een Dyson of Cynthia met haar 59 euro voor geklets over afvallen?

11 likes

Laat mij dit even voor haar aanvullen.

Dit voelt als een goede manier… om kwetsbare mensen geld afhandig te maken en aan ze te verdienen. Dit terwijl ik geen expertise heb over dit onderwerp.

19 likes

Oh ik vind het echt flauw dat ze dit dan verkoopt onder het mom “ja teveel voor een blogpost”. Begrijpelijk, maar dan hoeft het toch niet direct 60 euro te kosten? Zeg dan gewoon eerlijk dat je de tijd en moeite te veel vindt om het gratis te delen.

17 likes
  • Lotte
  • Cynthia

0 stemmers

4 likes