Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Lieve allemaal. Je hoeft niet te sporten om af te vallen. Dit hele gebeuren laat zien hoe kwalijk deze praktijken zijn, afvallen is ten eerste gratis, je kunt zelfs geld overhouden door alles wat je nu niet eet bijvoorbeeld. Cynthia gaat mensen voor geld vertellen wat voor haar werkt terwijl ik hier al bij heel veel mensen een reden lees waarom dat geld weggegooid is

21 likes

Michelle Obama ging om 20u tegelijk met de kinderen naar bed ging zodat ze om 04:00 naar de sportschool kon gaan.

11 likes

Het wordt tijd dat we allemaal mee gaan doen met de :star2: miracle morning :star2: Dan komt de motivatie vanzelf
 :nauseated_face:

7 likes

En als je dan sporten boven slaapt stelt als prioriteit krijg je daar weer op je kop over want slaap is heel belangrijk voor herstel :smiling_face_with_tear:

7 likes

HEEL bijzonder weer dit
 :confounded:

3 likes

Ik wacht nog op een aquarel workshop, of was die er ook al?

3 likes

Weet ook niet wat ik kwalijker vind: het geld verdienen rondom afvallen “als ervaringdeskundige” terwijl ze zo anti-dieten is en dit echt niet de eerste keer is dat ze is afgevallen, of dat zij een pdf met tips voor sporten gaat delen terwijl ze zelf welgeteld 2 cm zakt als ze aan het squatten is.

4 likes

Misschien was de sportschool na 20u dicht? :upside_down_face: Ik snap het nooit als mensen in het holst van de nacht iets gaan doen zoals vissen of sporten. Maar ik ben dan ook geen morningperson :sparkles:

Nog even over die Poll van Cynthia. Het gaat er niet om wat mensen stemmen of dat er veel mensen ‘nee’ stemmen. Die laten we zeggen ± 100 mensen die wel ja stemmen kun je, via die poll dan een DM sturen via Insta. (dat unlocked die optie zeg maar) Dus op die manier heb je eigenlijk al leads verzameld. #betaalmijandersookff59eurovoordezegratisinfluenzatip

12 likes

Dat is ook gewoon zo

20 likes

Ja eens, en daarom helpt het indirect ook als je er veel geld voor betaald. Want dan wordt dat ineens belangrijker psychologisch, want anders is het zonde. :sweat_smile:

Maar dat is met alles, in een ideale wereld sport ik, flos ik elke dag, poets ik heel mijn huis, ben ik ook een geintresseerde vriendin, alles perfect op het werk etc etc. maar ik ben ook geen robot en ik kan niet heksen. Dus ergens moet je prio’s stellen. (ik kan je zeggen sporten en schoonmaken staan onderaan)

13 likes

Ze heeft ook wel eens gedeeld dat ze LFG doet, dus zeg dat dan gewoon denk ik dan? Plus elke dag sporten, meer is het niet hoor. Maar nee, zij moet er weer geld aan verdienen.

Dat hele proces in de LFG methode is toch voor iedereen anders. Vind dit echt kwalijk van haar, bah.

5 likes

Ja en een sportschool heb je er ook niet voor nodig.

3 likes

Ja inderdaad. Ik had eens een training van m’n werk van iemand en die zei: ‘je kunt maar 1 ding het allerbelangrijkst vinden in je leven, en dat staat op nr 1 van je prioriteitenlijst. De rest komt automatisch op 2, 3, 4 etc.’ En dus als je nummer 1 prio ‘werk/geld verdienen’ is, dan komt de rest daar dus automatisch onder, ook sporten. Terwijl: voor een topsporter is sport z’n nummer 1, maar dat betekent ook dat diegene z’n liefdesleven/vrienden/werk op een lager pitje heeft. Niemand kan ALLES op nummer 1 zetten, zo werkt dat gewoon niet.

Dus ja als jij 1x per week sport en iemand anders elke dag dan vind jij sport waarschijnlijk minder belangrijk dan die ander. Dat is toch ook prima?

19 likes

Sowieso werkt Cynthia niet fulltime toch? Dacht dat ze dat een keer gedeeld had. Dagelijks sporten is natuurlijk een stuk makkelijker als je meer vrije tijd hebt of je dagen zelf kan indelen. Dat heeft dan niet eens iets met prioriteiten of het een boven het ander verkiezen te maken, je hebt nou eenmaal meer tijd om van meer dingen je prioriteit te maken.

Dit was toch precies hetzelfde toen ze predikte over 10.000 stappen per dag lopen en hoe je dat kan doen? Ja sorry, maar redelijk makkelijk praten als je aan (bijna) niemand verantwoording hoeft af te leggen en idd tijdens de werkdag twee keer een uur kan wandelen.

9 likes

Je hoeft niet te smeken Lotte, zo kan het dus ook!!

15 likes

Ik vind haar haren ook behoorlijke Rachel Hazes tbh

3 likes

Gaat weer lekker hier.

13 likes

Ben ik met je eens. Stiekem hoop ik ook dat niemand erin trapt. Dat ze ook eens merkt dat niet overal een slaatje uit te slaan is.

8 likes

Gefrituurde kroket?

7 likes

Worden ergens de geluidsfragmenten die lifeofyvonne een half uur geleden online heeft gezet al besproken? Ik vind het echt mega heftig dat ze gewoon een telefoongesprek online zet!

5 likes