Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Je moet gewoon eerder opstaan om te gaan wandelen! GÁÁN!!!

Man mijn wekker gaat al om 6 uur. Moet er niet
aan denken.

16 likes

Ik vind wat cynthia doet veel kwalijker, omdat er mensen zijn die daar dus geld voor gaan betalen. Dus veel geld willen verdienen over de rug van mensen die moeite hebben met hun gewicht. Mag Lotte vragen om haartools wat ze wil, heeft verder niemand last van

33 likes

Nou dit idd, echt fucking bizar. Ik vind haar inmiddels echt een charlatan hoor.

Ze zegt ook echt nooit: nee sorry hier heb ik niet genoeg verstand van maar ik verwijs je naar die en die.

Overigens ook echt inspirerend om een trainingsplan te irijgen van iemand die een enkele kniebuiging een squat noemt :dizzy:

35 likes

Ja, nou dit precies. Vroeg me af waarom ik dit zo idioot irritant vindt, maar het is echt het complete gebrek aan zelfreflectie en bescheidenheid.

8 likes

Ik vind ook dat Cynthia helemaal geen gezonde :sparkles:leefstijl :sparkles: promoot als ik zie hoe ze obsessief haar sportsessies ELKE DAG deelt (niet overdreven dit). Ten eerste niemand gaat elke dag sporten (of wel maar als je het voor de lol doet ga je het niet iedere dag op social media zetten) en ten tweede waarom die gigantische bewijsdrang. Dan zit er iets nog niet helemaal goed hoor. In ieder geval geen routine die ik ambieer

39 likes

Ik heb niet eens de tijd om elke dag naar de sportschool te gaan. Ik heb al moeite om twee keer per week ingepland te krijgen. En dan heb ik nog de luxe van een flexibele werkgever dus als ik een keer wat eerder stop met werken om het dan later in te halen kan dat vaak wel. Maar met een fulltime baan, huishouden, mantelzorgen en ook nog een sociaal leven zou ik niet weten hoe ik vijf/zes keer per week naar de sportschool kan gaan.

8 likes

Jij bent gewoon niet gemotiveert genoeg!!! Luister nu voor 100 euro naar mijn gelul hoe het wel moet.

18 likes

Dat ultieme gelul altijd. ‘Ja want anders kan ik het niet góed doen’. Zo’n oud doorzichtig trucje.

4 likes

Haha dat zij laatst iemand op de sportschool tegen mij: als je maar genoeg prioriteiten stelt dan heb je altijd tijd om te sporten. Oftewel ik vind sporten blijkbaar niet belangrijk genoeg anders deed ik het wel vaker. Ik kon alleen maar heel verbaasd kijken. (deze persoon maakte de opmerking dan wel weer gratis, dus misschien dat het daarom niet heeft geholpen). Misschien moet ik de volgende keer vragen of het sporten dan ook mijn rekeningen gaat betalen.

13 likes

Maar afgezien van tijd, het realistische verhaal is dat je soms gewoon een week chagrijnig bent en geen zin hebt of het een keer 's ochtends te koud vindt en in bed blijft liggen of een keer liever op de bank gaat liggen met een zak chips zonder een of andere spannende reden. Dat is gewoon hoe mensen zijn.

15 likes

Absoluut. En ik moet zeggen als ik een lange dag heb gehad op het werk, thuis kom en dan nog voor mezelf moet zorgen (eten, opruimen etc) dan heb ik echt geen zin meer om mezelf daarna nog naar de sportschool te slepen. Dan wil ik inderdaad op de bank niks doen.

6 likes

Lieve allemaal. Je hoeft niet te sporten om af te vallen. Dit hele gebeuren laat zien hoe kwalijk deze praktijken zijn, afvallen is ten eerste gratis, je kunt zelfs geld overhouden door alles wat je nu niet eet bijvoorbeeld. Cynthia gaat mensen voor geld vertellen wat voor haar werkt terwijl ik hier al bij heel veel mensen een reden lees waarom dat geld weggegooid is

21 likes

Michelle Obama ging om 20u tegelijk met de kinderen naar bed ging zodat ze om 04:00 naar de sportschool kon gaan.

11 likes

Het wordt tijd dat we allemaal mee gaan doen met de :star2: miracle morning :star2: Dan komt de motivatie vanzelf… :nauseated_face:

7 likes

En als je dan sporten boven slaapt stelt als prioriteit krijg je daar weer op je kop over want slaap is heel belangrijk voor herstel :smiling_face_with_tear:

7 likes

HEEL bijzonder weer dit… :confounded:

3 likes

Ik wacht nog op een aquarel workshop, of was die er ook al?

3 likes

Weet ook niet wat ik kwalijker vind: het geld verdienen rondom afvallen “als ervaringdeskundige” terwijl ze zo anti-dieten is en dit echt niet de eerste keer is dat ze is afgevallen, of dat zij een pdf met tips voor sporten gaat delen terwijl ze zelf welgeteld 2 cm zakt als ze aan het squatten is.

4 likes

Misschien was de sportschool na 20u dicht? :upside_down_face: Ik snap het nooit als mensen in het holst van de nacht iets gaan doen zoals vissen of sporten. Maar ik ben dan ook geen morningperson :sparkles:

Nog even over die Poll van Cynthia. Het gaat er niet om wat mensen stemmen of dat er veel mensen ‘nee’ stemmen. Die laten we zeggen ± 100 mensen die wel ja stemmen kun je, via die poll dan een DM sturen via Insta. (dat unlocked die optie zeg maar) Dus op die manier heb je eigenlijk al leads verzameld. #betaalmijandersookff59eurovoordezegratisinfluenzatip

12 likes

Dat is ook gewoon zo

20 likes