Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ja eens, en daarom helpt het indirect ook als je er veel geld voor betaald. Want dan wordt dat ineens belangrijker psychologisch, want anders is het zonde. :sweat_smile:

Maar dat is met alles, in een ideale wereld sport ik, flos ik elke dag, poets ik heel mijn huis, ben ik ook een geintresseerde vriendin, alles perfect op het werk etc etc. maar ik ben ook geen robot en ik kan niet heksen. Dus ergens moet je prio’s stellen. (ik kan je zeggen sporten en schoonmaken staan onderaan)

13 likes

Ze heeft ook wel eens gedeeld dat ze LFG doet, dus zeg dat dan gewoon denk ik dan? Plus elke dag sporten, meer is het niet hoor. Maar nee, zij moet er weer geld aan verdienen.

Dat hele proces in de LFG methode is toch voor iedereen anders. Vind dit echt kwalijk van haar, bah.

5 likes

Ja en een sportschool heb je er ook niet voor nodig.

3 likes

Ja inderdaad. Ik had eens een training van m’n werk van iemand en die zei: ‘je kunt maar 1 ding het allerbelangrijkst vinden in je leven, en dat staat op nr 1 van je prioriteitenlijst. De rest komt automatisch op 2, 3, 4 etc.’ En dus als je nummer 1 prio ‘werk/geld verdienen’ is, dan komt de rest daar dus automatisch onder, ook sporten. Terwijl: voor een topsporter is sport z’n nummer 1, maar dat betekent ook dat diegene z’n liefdesleven/vrienden/werk op een lager pitje heeft. Niemand kan ALLES op nummer 1 zetten, zo werkt dat gewoon niet.

Dus ja als jij 1x per week sport en iemand anders elke dag dan vind jij sport waarschijnlijk minder belangrijk dan die ander. Dat is toch ook prima?

19 likes

Sowieso werkt Cynthia niet fulltime toch? Dacht dat ze dat een keer gedeeld had. Dagelijks sporten is natuurlijk een stuk makkelijker als je meer vrije tijd hebt of je dagen zelf kan indelen. Dat heeft dan niet eens iets met prioriteiten of het een boven het ander verkiezen te maken, je hebt nou eenmaal meer tijd om van meer dingen je prioriteit te maken.

Dit was toch precies hetzelfde toen ze predikte over 10.000 stappen per dag lopen en hoe je dat kan doen? Ja sorry, maar redelijk makkelijk praten als je aan (bijna) niemand verantwoording hoeft af te leggen en idd tijdens de werkdag twee keer een uur kan wandelen.

9 likes

Je hoeft niet te smeken Lotte, zo kan het dus ook!!

15 likes

Ik vind haar haren ook behoorlijke Rachel Hazes tbh

3 likes

Gaat weer lekker hier.

13 likes

Ben ik met je eens. Stiekem hoop ik ook dat niemand erin trapt. Dat ze ook eens merkt dat niet overal een slaatje uit te slaan is.

8 likes

Gefrituurde kroket?

7 likes

Worden ergens de geluidsfragmenten die lifeofyvonne een half uur geleden online heeft gezet al besproken? Ik vind het echt mega heftig dat ze gewoon een telefoongesprek online zet!

5 likes

FF Boulevard!

5 likes

Volgens mij zou cynth haar ziel verkopen als het kon. Ik kan me nog zo goed herinneren dat ze (oke, jaren geleden) een hele insta post wijdde aan hoe ‘dom’ ze heb vond dat vrouwen om haar heen aan balansdagen deden. Ze gaf het voorbeeld ‘geen friet vandaag want ik heb gisteren pizza gegeten’. Dat vond ze een erg ongezonde instelling. Nu snap ik best wel dat al haar eerdere uitspraken vanuit onzekerheid komen en dat je best van gedachten kan en mag veranderen maar dat ze er geld voor gaat vragen en dan zelfs 69 euro per persoon voor een ongelimiteerd aantal personen vragen vind ik eigenlijk een beetje naar.

En wat krijg je er nou voor?

• Anekdotische verhalen
  • Een uiteenzetting van wat voor háár werk tot nu toe
  • Háár trainingsschema afgestemd op haar lijf en haar wensen (ben benieuwd wat haar trainer vindt van het feit dat zij dat doorverkoopt)
  • Háár recepten (dadels met spek incoming :face_with_hand_over_mouth:)
  • Handvatten voor de farce die intuïtief eten heet.

Dan nog even over intuitief eten/ de farce. Vroeger at ik intuitief een hele chocoladereep per dag en daarna nog 8 koekjes. :grimacing: Pas nadat ik me goed liet inlichten door een diëtist en een tijd mijn eten bij hield in de Eetmeter van het voedingscentrum kreeg ik meer inzicht in de voedingswaarde van verschillende producten. Ik ben in 5 maanden 10 kg afgevallen. Inmiddels let ik nergens meer op en eet ik :sparkles: intuitief :sparkles: en heb ik al 4 jaar een constant gewicht.

Edit: Mijn punt is dat intuïtief eten niet zo veel waard is als je niet de goede keuzes maakt. Om de goede keuzes te maken moet je kennis hebben over voeding. Ik kreeg dat door te monitoren wat ik at en wat de voedingswaarden (oa calorieën) waren. Langzaamaan ging ik steeds betere keuzes maken zodat ik moeiteloos mijn hongergevoel én lekkere trek kon stillen zonder te veel van het ene en ook genoeg van het andere binnen te krijgen.

Dus als je met me wil zoom-meeten om in mijn kennis te delen, stuur me dan een pb. Dan stuur ik je een tikkie voor slechts €39

32 likes

Bonnie ontvolgt na ‘Het leven van een 30 jarige’ DEEL 8! Over uitmelken gesproken… 🫨

15 likes

Herkenbaar, ik kan haar op TikTok ook niet hebben… Lieve meid, maar slaat bij mij als een tang op een varken. Maar ze schijnt er succes mee te hebben…

7 likes

Ik zie het net maar echt al die stories zijn how can I make this about me mijn hemel. Wat denk je van die jonge hond met 2 pootjes in het gips zonder dat ie snapt waarom :broken_heart:

7 likes

Wat een egocentrisch mens. Ze schrijft dat haar 31e verjaardag wel anders wordt dan anders omdat ze thuis bij haar hond moet blijven. Ik dacht echt dat ze veel jonger was. Ze gedraagt zich als een puber. Die arme hond heeft de hele nacht liggen janken van de pijn maar Romy heeft zo’n zwaar leven want die moet er toch de hele tijd bij blijven😓

16 likes

Ja ik vind het zo sneu. Die hond die totaal niet snapt waarom hij niet kan staan of lopen en dat nog 8 week. Zie dat ze ook veel hulp aangeboden krijgt dus zal voor haar dan misschien wat verlicht worden

6 likes

Ja ze heeft het maar zwaar. gelukkig overwint :heart: aquarius love :heart: alles. (Ja, harvard is ook aquarius)

12 likes

Nou ik zou dat ook super super zwaar vinden en daar over ‘klagen’ hoor. Het een sluit het ander toch niet uit? Dus en het heel zielig vinden voor je hond (en dat zegt ze ook meerdere malen) en het zelf heel intens vinden. Ik zou precies hetzelfde hebben.

Een baby kies je ook zelf maar daar klaag je/men toch ook weleens over?

8 likes