FF Boulevard!
Volgens mij zou cynth haar ziel verkopen als het kon. Ik kan me nog zo goed herinneren dat ze (oke, jaren geleden) een hele insta post wijdde aan hoe âdomâ ze heb vond dat vrouwen om haar heen aan balansdagen deden. Ze gaf het voorbeeld âgeen friet vandaag want ik heb gisteren pizza gegetenâ. Dat vond ze een erg ongezonde instelling. Nu snap ik best wel dat al haar eerdere uitspraken vanuit onzekerheid komen en dat je best van gedachten kan en mag veranderen maar dat ze er geld voor gaat vragen en dan zelfs 69 euro per persoon voor een ongelimiteerd aantal personen vragen vind ik eigenlijk een beetje naar.
En wat krijg je er nou voor?
- Anekdotische verhalen
- Een uiteenzetting van wat voor hĂĄĂĄr werk tot nu toe
- HĂĄĂĄr trainingsschema afgestemd op haar lijf en haar wensen (ben benieuwd wat haar trainer vindt van het feit dat zij dat doorverkoopt)
- HĂĄĂĄr recepten (dadels met spek incoming
)
- Handvatten voor de farce die intuĂŻtief eten heet.
Dan nog even over intuitief eten/ de farce. Vroeger at ik intuitief een hele chocoladereep per dag en daarna nog 8 koekjes. Pas nadat ik me goed liet inlichten door een diëtist en een tijd mijn eten bij hield in de Eetmeter van het voedingscentrum kreeg ik meer inzicht in de voedingswaarde van verschillende producten. Ik ben in 5 maanden 10 kg afgevallen. Inmiddels let ik nergens meer op en eet ik
intuitief
en heb ik al 4 jaar een constant gewicht.
Edit: Mijn punt is dat intuïtief eten niet zo veel waard is als je niet de goede keuzes maakt. Om de goede keuzes te maken moet je kennis hebben over voeding. Ik kreeg dat door te monitoren wat ik at en wat de voedingswaarden (oa calorieën) waren. Langzaamaan ging ik steeds betere keuzes maken zodat ik moeiteloos mijn hongergevoel én lekkere trek kon stillen zonder te veel van het ene en ook genoeg van het andere binnen te krijgen.
Dus als je met me wil zoom-meeten om in mijn kennis te delen, stuur me dan een pb. Dan stuur ik je een tikkie voor slechts âŹ39
Bonnie ontvolgt na âHet leven van een 30 jarigeâ DEEL 8! Over uitmelken gesproken⊠đ«š
Herkenbaar, ik kan haar op TikTok ook niet hebben⊠Lieve meid, maar slaat bij mij als een tang op een varken. Maar ze schijnt er succes mee te hebbenâŠ
Ik zie het net maar echt al die stories zijn how can I make this about me mijn hemel. Wat denk je van die jonge hond met 2 pootjes in het gips zonder dat ie snapt waarom
Wat een egocentrisch mens. Ze schrijft dat haar 31e verjaardag wel anders wordt dan anders omdat ze thuis bij haar hond moet blijven. Ik dacht echt dat ze veel jonger was. Ze gedraagt zich als een puber. Die arme hond heeft de hele nacht liggen janken van de pijn maar Romy heeft zoân zwaar leven want die moet er toch de hele tijd bij blijvenđ
Ja ik vind het zo sneu. Die hond die totaal niet snapt waarom hij niet kan staan of lopen en dat nog 8 week. Zie dat ze ook veel hulp aangeboden krijgt dus zal voor haar dan misschien wat verlicht worden
Ja ze heeft het maar zwaar. gelukkig overwint aquarius love
alles. (Ja, harvard is ook aquarius)
Nou ik zou dat ook super super zwaar vinden en daar over âklagenâ hoor. Het een sluit het ander toch niet uit? Dus en het heel zielig vinden voor je hond (en dat zegt ze ook meerdere malen) en het zelf heel intens vinden. Ik zou precies hetzelfde hebben.
Een baby kies je ook zelf maar daar klaag je/men toch ook weleens over?
Ik vind haar eigenlijk heel lief en dedicated met dat beest, maar unpopular opinion haha! Even los van het hele rashonden/doorfokken/bewuste keuze verhaal. Komt op mij meer over dat ze het vooral ook echt enorm verdrietig en kut voor hem vindt en dat ze dĂĄt zwaar vindt.
Jaa, maar nu kiest ze zelf een rashond waarvan je weet dat de kans groot tot altijd aanwezig is dat ie medisch niet gezond is/pijn gaat hebben. Dus beetje misplaatst om dan zo âoohhhh zo zielig, 8 maanden oud en nu al zoân grote operatie oohhh arme hond en arme ik want ik moet de hele nacht wakker zijnâ. Eh ja je had dit letterlijk kunnen voorkomen door niet zoân hond te kopen
Ooh dat heb ik dan even gemist, te veel stories om alles te bekijken mân bericht was even op basis van wat ik zag sinds de operatie.
Never forget dat ze dit postte toen ze Harvard net had:
Ze wilde hem niet delen, maar alleen als ze er even tussenuit moet :â)
Wow ok ongezonde reactie op een hond
Bonnieâs social media is zoân afknapper (voor mij, duidelijk voor velen juist niet). Echt alsof je in het Hyves tijdperk beland bent.
Vind het vooral irritant dat ze steeds die reels deelt in de stories op insta. Sowieso die reels, die kijk ik van niemand, als ik filmpjes wil zien ga ik wel naar TikTok. En daar kom ik bewust niet
Verder vind ik Bonnie dâr vlogs wel altijd leuk en dâr gewone fotoâs die ze post over het algemeen ook wel.
Ik vond haar vlogs vroeger nog wel leuk maar op de een of andere manier cringe ik nu bij alles wat ik van haar zie. Het lijkt ook alsof ik kijk naar iemand die steeds kinderachtiger wordt. Dat trekt me gewoon niet meer zo
Wij worden gewoon ouder en zij blijft hangen.
Ze valt in haar stories altijd zo in herhaling, dat vind ik echt jammer en werkt een beetje op mân irritatie. Gisteren of eergisteren bijvoorbeeld ging ze al haar reels van de afgelopen week nog eens posten in haar stories âvoor het geval je ze gemist hebtâ. Vandaag ook weer twee (ofzo) posts van afgelopen week die ze dan weer in haar stories deelt. Maar ik heb dit al eens gepost dus ik val nu eigenlijk ook in herhaling