Volgens mij zou cynth haar ziel verkopen als het kon. Ik kan me nog zo goed herinneren dat ze (oke, jaren geleden) een hele insta post wijdde aan hoe ‘dom’ ze heb vond dat vrouwen om haar heen aan balansdagen deden. Ze gaf het voorbeeld ‘geen friet vandaag want ik heb gisteren pizza gegeten’. Dat vond ze een erg ongezonde instelling. Nu snap ik best wel dat al haar eerdere uitspraken vanuit onzekerheid komen en dat je best van gedachten kan en mag veranderen maar dat ze er geld voor gaat vragen en dan zelfs 69 euro per persoon voor een ongelimiteerd aantal personen vragen vind ik eigenlijk een beetje naar.
En wat krijg je er nou voor?
- Anekdotische verhalen
- Een uiteenzetting van wat voor háár werk tot nu toe
- Háár trainingsschema afgestemd op haar lijf en haar wensen (ben benieuwd wat haar trainer vindt van het feit dat zij dat doorverkoopt)
- Háár recepten (dadels met spek incoming
)
- Handvatten voor de farce die intuïtief eten heet.
Dan nog even over intuitief eten/ de farce. Vroeger at ik intuitief een hele chocoladereep per dag en daarna nog 8 koekjes.
Pas nadat ik me goed liet inlichten door een diëtist en een tijd mijn eten bij hield in de Eetmeter van het voedingscentrum kreeg ik meer inzicht in de voedingswaarde van verschillende producten. Ik ben in 5 maanden 10 kg afgevallen. Inmiddels let ik nergens meer op en eet ik
intuitief
en heb ik al 4 jaar een constant gewicht.
Edit: Mijn punt is dat intuïtief eten niet zo veel waard is als je niet de goede keuzes maakt. Om de goede keuzes te maken moet je kennis hebben over voeding. Ik kreeg dat door te monitoren wat ik at en wat de voedingswaarden (oa calorieën) waren. Langzaamaan ging ik steeds betere keuzes maken zodat ik moeiteloos mijn hongergevoel én lekkere trek kon stillen zonder te veel van het ene en ook genoeg van het andere binnen te krijgen.
Dus als je met me wil zoom-meeten om in mijn kennis te delen, stuur me dan een pb. Dan stuur ik je een tikkie voor slechts €39