Ik vind haar eigenlijk heel lief en dedicated met dat beest, maar unpopular opinion haha! Even los van het hele rashonden/doorfokken/bewuste keuze verhaal. Komt op mij meer over dat ze het vooral ook echt enorm verdrietig en kut voor hem vindt en dat ze dát zwaar vindt.
Jaa, maar nu kiest ze zelf een rashond waarvan je weet dat de kans groot tot altijd aanwezig is dat ie medisch niet gezond is/pijn gaat hebben. Dus beetje misplaatst om dan zo ‘oohhhh zo zielig, 8 maanden oud en nu al zo’n grote operatie oohhh arme hond en arme ik want ik moet de hele nacht wakker zijn’. Eh ja je had dit letterlijk kunnen voorkomen door niet zo’n hond te kopen
Ooh dat heb ik dan even gemist, te veel stories om alles te bekijken m’n bericht was even op basis van wat ik zag sinds de operatie.
Never forget dat ze dit postte toen ze Harvard net had:
Ze wilde hem niet delen, maar alleen als ze er even tussenuit moet :’)
Wow ok ongezonde reactie op een hond
Bonnie’s social media is zo’n afknapper (voor mij, duidelijk voor velen juist niet). Echt alsof je in het Hyves tijdperk beland bent.
Vind het vooral irritant dat ze steeds die reels deelt in de stories op insta. Sowieso die reels, die kijk ik van niemand, als ik filmpjes wil zien ga ik wel naar TikTok. En daar kom ik bewust niet
Verder vind ik Bonnie d’r vlogs wel altijd leuk en d’r gewone foto’s die ze post over het algemeen ook wel.
Ik vond haar vlogs vroeger nog wel leuk maar op de een of andere manier cringe ik nu bij alles wat ik van haar zie. Het lijkt ook alsof ik kijk naar iemand die steeds kinderachtiger wordt. Dat trekt me gewoon niet meer zo
Wij worden gewoon ouder en zij blijft hangen.
Ze valt in haar stories altijd zo in herhaling, dat vind ik echt jammer en werkt een beetje op m’n irritatie. Gisteren of eergisteren bijvoorbeeld ging ze al haar reels van de afgelopen week nog eens posten in haar stories ‘voor het geval je ze gemist hebt’. Vandaag ook weer twee (ofzo) posts van afgelopen week die ze dan weer in haar stories deelt. Maar ik heb dit al eens gepost dus ik val nu eigenlijk ook in herhaling
Ik krijg hier spontaan jeuk van. Brrr
Als you me seet cynth ik vind 1 euro al teveel voor die bullshit.
Echt dit valt me zo van haar tegen he, voor iemand die altijd zo tegen de dieetcultuur is. Hele slimme salestrucjes die ze toepast, en fijn dat ze een manier gevonden heeft die voor haar werkt, maar dat maakt haar geen expert? Echt de arrogantie ook, kijk ik kan het, geef mij geld en dan lukt het jou ook.
Ik wou dat ik ook zo’n zelfvertrouwen had. Ik ben nog niet eens zo zeker van m’n stuk bij dingen waar ik wél een opleiding voor gevolgd heb .
Als Cynthia enig reflectief vermogen had dan zou ze toch wel weten dat:
- toen ze bekend werd ze zei dat ze dun zijn niet belangrijk vond
- toen ging ze WW doen en zei ze dat ze nu eenmaal dun veel beter in haar vel zat dan zwaarder, maar dat toen niet uit durfde te spreken
- toen ze weer zwaarder was zei ze dat ze dun juist heel ongelukkig was en dieetcultuur toxisch vond, lekker eten en lekker wijn drinken, nooit zo gelukkig geweest, sporten is vreselijk
- toen ze toch ging sporten, afvallen en stopte met wijn drinken ging ze zeggen dat ze juist als dikkere wijn-lover ongelukkig was
En ik denk dat deze golfbewegingen er nog wel meer zijn geweest in de laatste 10-15 (?) jaar. En iedereen die haar al lang volgt heeft dat kunnen aanschouwen en toch denkt zij dat ze nu een inspirerend voorbeeld kan zijn voor velen.
Echt, who are you kidding. Als ik met zo iemand bevriend was, of er mee in een relatie zat, zou ik echt denken: wie de fuck bén jij nou eigenlijk?!
Serieuze vraag: Cynthia heeft deze progressief gezondere levensstijl nu zo’n 3 jaar. Ik zeg progressief want volgens mij startte het met wandelen, toen gezonder eten, toen een sportroutine ontwikkelen en nu dus alcohol beperken. Hoe lang moet iemand zo leven om het vertrouwen te krijgen dat dit niet tijdelijk is? En geldt het ook als niet tijdelijk wanneer ze het misschien niet levenslang zo blijft doen, maar over 20 jaar bijvoorbeeld een inzinker heeft?
Het gaat mij er niet om wát ze doet, het gaat mij er om dat zij in elke fase in haar leven met hart en ziel beweert dat ze nú zielsgelukkig is met haar keuzes en, dat vind ik het “ziekste” er aan, dat ze dan zegt dat ze in de vorige fases juist óngelukkig was.
Een mens kan veranderen, een mens kan zich ontwikkelen, tot andere inzichten komen, waarom dan altijd die vorige fases weer omlaag halen. Dat vind ik zo raar en ongezond en onbetrouwbaar, want nu claimt ze de waarheid weer in pacht te hebben, maar als je de lijn van het verleden doorzet dan zegt ze over een paar jaar dat ze nu in deze fase juist erg ongelukkig was en ongezond bezig was.
(En ik hoop van harte dat het niet zo is, het is niet dat ik het haar niet gun, ik zeg alleen wat je telkens ziet bij haar.)
Ahh ja zo. De beste voorspeller van de toekomst is het verleden. En als je naar Cynthia kijkt is er inderdaad best een grote kans dat ze over een paar jaar terugblikt en zichzelf obsessief noemt. En dat ze heel gelukkig leek, maar dat vanbinnen niet was doordat ze zoveel druk op zichzelf legde etc etc.
Aan de andere kant: als ik naar haar posts kijk geloof ik wel dat ze echt gelukkig is met wie ze is en hoe ze leeft nu. Zij leeft eigenlijk zoals ik me altijd voorneem te leven. Maar ik kan geen maat houden met lekker eten en ben meestal te moe voor de sportschool (want baby). Ik kan dan wel weer maat houden met alcohol zonder het mezelf te verbieden.
Ja maar eerlijk, leek ze ongelukkig dan toen ze zwaarder was en het elke dag over lekker eten en wijn had? Toen zag ze er overigens ook goed uit vind ik.
Weet trouwens ook nog dat ze bij hoog en laag beweerde dat ze niet mocht sporten vanwege haar rugproblemen, toen dacht ik al altijd: girl er is echt geen arts of fysio die dit tegen je zegt.
Het zegt iets over hoe zij zichzelf kan overtuigen van een waarheid die op dat moment dan goed aansluit bij/verklaart waarom ze doet wat ze doet.
Maar goed, ik gun het haar echt dat ze nu echt haar gelukkigste fase heeft bereikt, ik sloeg vooral aan op hoe ze hier dan mensen mee wil HeLpEn en uiteraard geld mee wil verdienen; terwijl ik me dus afvraag of zij nou zo’n lichtend voorbeeld is.